Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Talkookutsu

Aloittaja Rc hemmo, 03.10.03 - klo: 23.46

Rc hemmo

Eli nyt alkaa nuo rannat rehevöityä pahanpuoleisesti.
Eiköhän kerätä porukka ja mennään joku viikonloppu yhteisvoimin hakemaan luvat kunnon ruoppaus suunnitelmaan ,
ja aloitetaan vesilintujen pesimäalueiden puhdistus tuolta Vaasan edustalta

Ruoppaus alkaisi kesäkuun 3 päivä klo 15.00 Vaasan edustalta....

http://www.metsastys.net/discus/messages/1937/27864.gif

Jukka

Hehehe. Mä jo aloin ihmettelee, et mitä hittoa tää meinaa ennen kuin katoin linkin.  :mrgreen:
Tiim Lahti | S-grafix

tuukka.m

Hehheh :D
Pisti kieltämättä aika hiljaseks siihen asti kunnes katoin linkin.
...

blenheim

Hieman ihmettelin aluksi, mutta selvisi katsomalla linkin  :lol: ! Voisi muuten olla aika kannattava idea... :)
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

J.M.

Heh, pisti vähän miettimään alkuun, että mitä tää oikein meinaa. Tota ruoppausta vois vielä vähän jatkaa eteen päin :wink:
LRP / Power-Racing

TapHaap

Lainaus käyttäjältä: "J.M."Heh, pisti vähän miettimään alkuun, että mitä tää oikein meinaa. Tota ruoppausta vois vielä vähän jatkaa eteen päin :wink:
Ei ainakaan paljoa eteenpäin... kannattaa jättää tuollainen luonnonmukainen aallonmurtaja atlanttia vastaan :wink:
#### Tapsa ####
## nick:Biker62 ##

blenheim

Voisihan sitä aina toiseenkin suuntaan jatkaa, nimittäin itään päin!  :lol:  Ei tarvitsisi enää asua karhun naapurissa sen jälkeen.

Juhana

muahhahhaa!!!!
Joo ilmoittaudun mukaan :lol:  :wink:
Xray

Otsomaani

Mä tuun mielelläni auttamaan! :lol:
Mutta minne kaikki se ruoppausjäte laitetaan, senhän vois vaikka siihen Vaasan edustalle laittaa, niin tulis tälle puolelle enemmän pesimätilaa linnuille... :mrgreen:

blenheim

Kasataan ne toisen suurvallan ongelmaksi. Sanotaan vaikka, että sinne on piilotettu joukkotuhoase niin johan rupeaa kasat häviämään...