Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

lumilautailu-freestyle

Aloittaja altti, 21.02.10 - klo: 18.34

timomk

Ite oon 3 vuotta skeitannu ja nyt aattelin ostaa bleidit (temppu rullikset) Onko suosituksia.
Ny muuten hajos joku :D

altti

nyt sain harjotus lauda :wink:mut onko jollai jotai hyvii ehdotuksii oikeeks laudaks?en haluu mitää surkeeta merkkii lauta meni rikki ku harjottelin ollieta :shocked:

-HL-

Kuuluuko tämä nyt siihen lumilautailu/freestyle/skeittailu "slangiin"? Ainut välimerkki oli kysymysmerkki. Yritä edes laittaa isot alkukirjaimet ja pisteet. Pilkkuja ja yhdys-sanoja ei omasta mielestäni voi velvoittaa, koska se on jokaisen oma asia jos äikkä on todistuksessa kuutonen.
Yritä kumminkin, teksitisi on hirveää lukea.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

altti

Selvä,mutta sovittii et tänne voi laittaa niitä skeitti juttuiki.Ku lautakausi rupee loppuu.

SLap

Ei ollut siitä kyse tässä. vaan siitä kun sinä kirjotat kaikki näin yhteen ilman yhtään välimerkkiä niin sitä on ärsyttävä lukea ja joskus jätän ne lukematta
Jeps

altti

Joo.Mulla on huono äikkä 10vlt

-HL-

altti

-HL-

Milloin se on lyhennetty vlt? Eli kolmosella? Luulisi vähän osaavan kirjoittaa, kun on kuvatkin mitä painaa...  :lol:

altti

-HL-

Sitä suuremmalla syyllä...
No lopetetaans nyt tää OT.

apt93

Hyyyvin pystyy vielä laskemaan   
http://www.youtube.com/watch?v=XxpMYy0OMEg
Noiki lumet suli jo seuraavana päivänä :cry: