Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Koottu/Käytetty

Aloittaja jorma, 09.10.03 - klo: 21.59

jorma

kannattaako ostaa käytettyy polttis monsterii ja mitäs suurinpiirtein maksas?? entä uuten itte koottava kohtis tehokas monsteri mitä maksas ja kannattaako hankkii painavampi reilu 4kg vai kevyempi pari kilo trukki. mielipiteitä

fiesta6

Kyllä minun mielestä kantsii ostaa käytetty monsteri... Katso täältä:
http://forum.wmhost.com/viewtopic.php?t=4251       :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

Mika R

en nyt halua masentaa, mutta se tahti millä noita monstereita on myyty pois hankinnan jälkeen täällä forumissakin antais helposti ymmärtää ettei niillä jaksa kauaa päristellä ainakaan yksin - niinkuin ei oikeastaan millään muullakaan rc vehkeellä. Koska suomessa  ei ajeta kisaakaan näillä vehkeillä kuten esim jenkeissä, niin voi tulla nopeasti aika tylsää.. itse ehdottaisin crossaria tai toureria, joilla voi ajaa muun porukan kanssa radalla ja tekee hommasta mielenkiintoisen pitkän päälle. Tosin näissäkin autoissa on rajoituksensa mikä ei tee niistä ns mökkiautoja, jonne taas monsteri sopii kuin nenä päähän (jos meteli ei haittaa naapureita). Sitten on vielä nuo ralliautot, jostain tourerin ja crossarin välimaastosta.

Tietty jos hinta on kohdallaan niin mikä ettei, eihän sitä tiedä ennenkuin kokeilee, kandee tosiaan katsoa nuo myynti-ilmot.

Käytetyn ostamisesta oli mm tämä topiccihttp://forum.wmhost.com/viewtopic.php?t=4399

blenheim

No itseni kohdalla tuo mikan kommentti ei päde. Olen ollut monsterin omistaja yli kaksi vuotta ja vieläkin menee. Kohta tosin tarvitsee uuden monsterin kun tuo vanha ei oikein jaksa enää kulkea verrattuna uusiin monstereihin :D
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Mika R

Hyvä niin! Kai se on sitten enemmän kuljettajasta kiinni kuin autosta :D