Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Unelmien rc-autosi

Aloittaja maironi, 09.03.10 - klo: 08.07

SLap

Jeps

maironi

nyt vaihtu unelmat uudelle tasolle. tämmönen mulle   vai pitäisköhän mun tehdä itselle noi molemmat rc versiona...
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Breweri

Niin... Nuo alemmat kuvathan ovat JariV:n entisestä rc-autosta. Meinaatko tehdä RC-autosta RC-version itsellesi?  :grin:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

mikrometri

Tässä on vähän ollu tekemistä...kattokaas !
milli pielessä,auto metässä,kuski hukassa.

rottapaavo

Taitaa tuossa ylimmässä "mikroautossa" olla Honda 600 cbr:än moottori, jos en ihan väärin kattonu. Jos on niin kyllä tuossa pelissä tehoa piisaa ja vauhtia!
.

TheArska

Ettei tuo mikroauto olisi saman tekijän tuotos kuin "eräs" rc auto.....
Ja tekniikka jotain tännepäin..
Tehty F250 autosta jossa tukeva ICF-luokan runko. Levyjarrut edessä ja takana. Rattivaihteet, ajanottolaitteet, tiedonkeruu, ledirundari, nappikäynnistys. Kulkee aivan helkutisti ja on erittäin tasapainoinen ja nopea ajoltaan. Väritys Gulf-McLaren GTR GT1.
650cc 2-pyttyinen nelitahtinen ruiskumoottori ja 6 vaihteinen.

?

..se siitä ot:sta...
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

rottapaavo

Okei! Ei ollu cebarin moottori. End of ot!
.

saunamakkara

joku ihan älyttömän nopea miljoonaa kulkeva hyper auto joka kulkee kovempaa ku kenenkää muun auto ja sit siin kyljes lukis viel <3 nikko<3
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

EdeLazer

1/8 nitro buggy jossa olis sähkö säätöset iskarit ,kestäis ihan mitä vaan ja pitäis hyvin vettä. Olis muutte aika unelma.

Janne O

HPI savage Flux ja axial ax10.
Speed Passion RS2 Brushless | Maverick scout | Team Associated B44
http://polaris-suomi.arkku.net/index.php

JiiVee

sähköauto jonka akkua ei tarvitsis ikinä ladata ja nitroauto jota ei tarvitsis ikinä tankata.
pöö

otcx

Semmoinen , joka ei hajoa, ei kulu,  pysyy itsestään puhtaana ja vaimo maksaa.
Hobao Hyper ST, mach 28, sh 28, Hong Nor, Himoto,WERKS,
  GRP, Futaba 2.4GHz, HB E-Zilla 10,LRP Shark Tyco Batmobiili.               - AAU

salkku00

Nyky rc autoilijan viimeiset sanat: Jos kaikki olis mekaanista...  Traxxas Stampede 4x4 vxl

saunamakkara

unelmien kallis auto :) ''vaimo maksaa''  :grin:
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

poppamies

Losi LST XXL taitaa olla seuraava auto hankinta  :afro:

nestori

Sava fluxi johon oon rahaa keräämässä.Jos protech menee kaupaks niin ens kesänä fluxi löytyy.

-rcmv-

Hpi savage flux,on jo,elän unelmaa  :cool:
Hpi baja 5b ss

Anis

Unelmien 200mm korin ostin, AUDI S1. Xray 808E on edelleen tallissa, ehkäpä audille hommataan myös joku xrayn pohja