Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kynäruisku maalauksia

Aloittaja Luisu, 23.03.10 - klo: 13.08

Luisu

Kitaran turausta
Loimuvaahtera kannella

Luisu

Luisu

el_guido

Toimiikos luisu, jos maalaan moottoripyöräkypärän samalla tavalla kuin teit minimoto projektin?
Vai onko jotain erityistä huomioon otettavaa?  Kypärä on oma ja tosi vanha joten se passaa hyvin harjoitteluun, eikä haittaa jos menee pilalle
:roll:

Ja mahtavaa jälkee saat aikaan.
Team associated B6.2D

Luisu

Lainaus käyttäjältä: el_guido - 21.11.14 - klo: 20.20
Toimiikos luisu, jos maalaan moottoripyöräkypärän samalla tavalla kuin teit minimoto projektin?
Vai onko jotain erityistä huomioon otettavaa?  Kypärä on oma ja tosi vanha joten se passaa hyvin harjoitteluun, eikä haittaa jos menee pilalle
:roll:

Ja mahtavaa jälkee saat aikaan.

Samalla tavalla.
Muista vaan tukkia ilmareijät jotta ei sitten maalit sulata styroksia kypärän sisältä

mikari

Törkeen hienoo jälkeä, Luisu!!
Kiitos 20 vuodesta!

Nicsu

Maalatessa Createxin Wicked Coloreilla niin ootteko hionu maalipintojen välissä ja jos ootte niin millä karkeudella? Itse olen aloittelemassa kynäruiskulla maalausta niin vinkkejä otan vastaan :grin:

Luisu

Jotain on taas tullut tehtyä

Nicsu

Siinä on minun tekemä ensimmäinen kynäruisku maalaus ja tehty ilman sabluunoita :grin: Värit näkyy kuvissa vaan vähän huonosti...

luosma

Olisiko innokaita kynäruisku taiteilijoita maalaamaan tosta mun losi dbxl autosta muovit?? Jotain pinup typyä/vanhaa sotalentokone niitti peltiä? Mulla on uudet kirkkaat muovit jotka vaatis maalin.

-PM-

Moro itekki oon alottanu maalaamaan satunnaisesti. Maalaan ihan paperille toistaiseksi. Tässä viimeinen kesken eräinen harjoitus kappale. Maalit on Wicked detail musta ja valkonen.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

T.S

Hieno on! Mikä ruisku mahtaisi olla käytössä?
EuroRC - JQRacing - Touko-Design

-PM-

Lainaus käyttäjältä: T.S - 15.02.15 - klo: 19.23
Hieno on! Mikä ruisku mahtaisi olla käytössä?

Iwata HP-C ja CM-C

Luisu

Jotain tötöilyä taas vaihteeks. Vielä vaiheessa.

Luisu

Tuossa vielä valmiina.

bastor

Tulipas ajettua Tuusulan ohi, ja aivan ihan suunnittelematta täysin sattumalta Stirwellin pihaan.
Mukaan tarttui kuvan mukainen setti (kiitos tämän foorumin osion)
Nyt pitäisi sitten katsoa löytyykö jo itseltä lakkaan sopivaa ruiskua.
Tamiya TT-01E & TT-01DE  *** Hong Nor SCRT10 & 2 x CRT.5 Pro-E & X2 CRT-E *** Kyosho Mini-Z AWD
2 x Acoms Technisport 2.4GHz + 6 vastaria

-PM-

Tässä olis taas yks reeni kappale. Pelti levyyn maalattu.

Luisu

Luisu

Itsellekin joskus jotain.

Nicsu

Voisko joku kertoa vähän noista maalausten pohjatöistä? Olis halua opetella maalaamaan metallia/muovia isoilta aluilta, mutta nuo pohjatyöt ei tahdo onnistua... Eli miten tulisi tehdä pohjat metallille ja muoville? Mitä pohjamaaleja ja hiontapohjamaaleja käytätte? Mitenkäs edellisen maalin pois hiominen ja puhtaan metallin hiominen ja käsittely ennen pohjamaaleja?
Kiitos vastauksista!

-PM-

Tässä uusin

Lauri P

Uskomaton maalaus! Minkä kokoinen tuo livenä on?

-PM-

Lainaus käyttäjältä: Lauri P - 16.08.15 - klo: 16.52
Uskomaton maalaus! Minkä kokoinen tuo livenä on?

15x15cm ja alustana on eteisen kaapista varastettu tasolevy josta sahasin palasen :-D

pitsinki

Komian näköstä jälkeä on  :azn:
Mini M-03x4+muutama muu

pine

Tässä joitakin viime aikaisia maalauksia.

-mats
www.artflow.fi - www.facebook.com/maalinetti -
www.instagram.com/maalinetti

-PM-

Eka Skintone harjoitus. A4 paperille. Wicked valk. Pun. Sin. Kelt. Eli tarkoitus olis saada sekoitettua erilaisia ihon värejä.

Edit: eipäs ollutkaan Wicked vaan Createx Illustration

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

-PM-

Uusi versio samasta kuvasta

-PM-

Maalattu kiiltävälle valokuvapaperille Createx illustration väreillä.

mikari

Käsittämättömän hienoa duunia Pete eikä jo pelkästään siksi että kasvit ovat vaikea maalauskohde, upeaa!
Kiitos 20 vuodesta!