Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Team losi ten-t

Aloittaja jesse112, 07.04.10 - klo: 11.14

jesse112

Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.

hpi racing

Tossahan on aika kätevä käynnistys napista vaan painat.
| HPI RACING | FUTABA | PRO-LINE | SCHUMACHER | TURNIGY | ULTIMATE RACING | SPEED PASSION | MUCHMORE | TEAM ASSOCIATED
   | HUDY | NOSRAM | ZiPPY |

jesse112

Jeps tuollainen alkaa olemaan jo kunnon rtr setti kun on huippu radiot mukana eikä mitään markan gigattimia

hpi racing

Tietääkö kukaan mikä on hinta tälle komistukselle.  :grin:
| HPI RACING | FUTABA | PRO-LINE | SCHUMACHER | TURNIGY | ULTIMATE RACING | SPEED PASSION | MUCHMORE | TEAM ASSOCIATED

Funk

Googlella löytyi parissa sekunnissa. amainhobbies.com 499.99$
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

hpi racing

Bonzer

Ei oo edes pahan hintanen ku ajattelee et mukana on 250€ radiot.

hpi racing

Joo itsekkin olen samaa mieltä että aika halpa auto kun on noin hyvät radiot mukana. :cool:

Bonzer

Toi pitää hankkia seuraavaks. Uutta autoa ja radiota olen ostamassa ja tossa on molemmat ja halvalla. Saakohan noita tilattua sabeen?? :huh:

hpi racing

Varmaa soittamalla selviää.

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: hpi racing - 07.04.10 - klo: 14.52
Joo itsekkin olen samaa mieltä että aika halpa auto kun on noin hyvät radiot mukana. :cool:

Joo joo 500usd, plus rahdit,tullit,alvit niin summa on jo siinä vaiheessa että kannattaakos se nyt kuitenkaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Bonzer

Lainaus käyttäjältä: hpi racing - 07.04.10 - klo: 15.15
Varmaa soittamalla selviää.

Tai sähköpostilla. Pitääpä kysyä hintaa.

hpi racing

No silloin se on kalliimpi mutta paljonkohan tuo tulee suomessa maksamaan.

Bonzer

Laitoin sabeen s.postia nyt odotetaan vastausta.

hpi racing

Bonzer

Pitää toimia eikä odottaa. :wink:

jesse112

Ei ole vielä sabessa kun esittely malli...tulee noin 1kk päälle

Bonzer

Minulle sanoivat et 450€ on hinta.

jesse112

Varmasti oli valmiiksi tingattu hinta mutta hyvä näin:)

Bonzer

Raisu

Pääsinpä tänään näkemään ja vähän jopa kokeilemaan tälläistä Losia, näppärän oloinen auto on hyvä ajaa ja pirteän oloinen kone. Taitaa olla hintansa arvoinen etenkin noilla radioilla.
Hauska tuo kaukokäynnistys :cool:

jesse112

Kiva kuulla positiivisia kokemuksia autosta...ehkä myös omalle hankinta listalle päätymässä

Bonzer

Siitä on hyötyä jos auto sammuu kaukana.

Hannu K

Onkos kellään muulla kyseistä laitetta?
Miten on toiminut/kestänyt.
Mun tentistä ei oo hajonnut muuta ku ohjausservo,mut en oo ajanu ku reilun gallonan.
Sopivan radan puutteesta johtuen poitsun rustler veti mukaan,jolla on enempi tullu pörrättyy.
Awesomatix A700L,Ko Propo,RaumRC