Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Bad Boys II - elokuva

Aloittaja Mika Matilainen, 20.10.03 - klo: 16.10

Mika Matilainen

onko kukaan käyny kattoon kyseisen elokuvan? Paras kohta tuossa on kun ne ajelee Traxxas E-Maxx(vai miten kirjotetaankaan)
lopussa yhe talon pihaa ja räjäyttää auton  :x  Silkkaa verorahojen tuhlausta  :mrgreen:  muuten oli ihan hyvä elokuva ja ainaki mun mielest oli paras kohta juuri toi E-Maxilla revittely :)

l150040

Lainaus käyttäjältä: "Miksutin90"onko kukaan käyny kattoon kyseisen elokuvan? Paras kohta tuossa on kun ne ajelee Traxxas E-Maxx(vai miten kirjotetaankaan)
lopussa yhe talon pihaa ja räjäyttää auton  :x  Silkkaa verorahojen tuhlausta  :mrgreen:  muuten oli ihan hyvä elokuva ja ainaki mun mielest oli paras kohta juuri toi E-Maxilla revittely :)

Minulle jäi sellainen kuva, että auto olisi ollut Tamiya TXT-1. Lisäksi tuskin tuon elokuvan valmistamiseen on mitään verorahoja tuhlattu - ainakaan meidän suomalaisten.

adrenaliini

Oliko tuo leffa hyvä kannattaako mennä kattoon.

S.Trzaska

RC Car Action Magazine sanoo että TXT - 1 8) .