Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kainuu krossi 15.5. ==Tulokset ja höpinät==

Aloittaja Matti Räsänen, 27.04.10 - klo: 18.51

Harw

Jooh, tuo toloppa oli kyllä suosittu kohde tuolla. Itekki aina kirosin että miksi oon sen omakätisesti tuohon istuttanu. Ehkä se ois parempi sillee maahan haudattuna.
| Ospa RC |

Matti Räsänen

Taika taitaa olla siinä että neloshyppyrit ovat loivassa mutkassa, jota ei korokkeelta helpolla havaitse tai ei kisan tiimellyksessä aina muista. Hain sillä vähän haastetta rataan ja taisin onnistua :grin: Jos nelosen haluaa hypätä 2-2 pitää osua ekasta hypystä alkaen juuri oikeaan linjaan. Toki nelosen pääsee varmimmin 2-1-1 tai 1-1-1-1, mutta jos ne viimeset kympät haluaa pois kiekoista niin rattimies siihen tarvitaan ajamaan se 10 kertaa tyrimättä.

nm. nelonen on tuskaa  :cheesy:

Harw

Vaatii selkeesti vaan enempi reeniä. Kyllähän tuo tupla tupla alko meneen tuupillakin kisojen jälkeen varsin nätisti kun ei tarvinnu enää säästellä  :lol:
| Ospa RC |

snakepoison

Näytti kyllä videolta katsottuna hienolta tuo rata ! Ei muuta kun vaaditaan että vielä loppukesäksi jokunen kisa tulisi. Harmittaa kun en päässyt mukaan ja harmitti vielä enemmän kun näki tuon radan.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Hegetus

Muutamia kuvia viellä tuolta kisoista.
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Matti Räsänen

Ps. Pahoittelen kun Joensuun tiimi jäi ilman sateensuojaa, teltat olivat nyt pienenpiä 3x3 telttoja. Mitoitin tarpeen isompien 3x4 telttojen mukaan. :cry:

Hegetus

Lainaus käyttäjältä: mvar - 21.05.10 - klo: 20.04
Ps. Pahoittelen kun Joensuun tiimi jäi ilman sateensuojaa, teltat olivat nyt pienenpiä 3x3 telttoja. Mitoitin tarpeen isompien 3x4 telttojen mukaan. :cry:

Ei tartte pahoitella!
Me ei olla sokerista, ja se vähä mitä satoi oltiin muitten jaloissa pyörimässä......
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

kisaaja

HAHAA! Onko Tonilta hävinny 1.5mm avain jolla oot ton makkaran lävistäny?? :D Mulla on pyöriny yks ylimääräinen kisojen jälkeen.
-Goldi

SLap

Lainaus käyttäjältä: kisaaja - 21.05.10 - klo: 21.38
HAHAA! Onko Tonilta hävinny 1.5mm avain jolla oot ton makkaran lävistäny?? :D Mulla on pyöriny yks ylimääräinen kisojen jälkeen.

Anna mulle :evil:
Jeps

Don

Lainaus käyttäjältä: kisaaja - 21.05.10 - klo: 21.38

No joo voipi olla. Sullahan on se 20t pinjonikin  :grin:
| Hobao Hyper 10SC |

Koheltaja

Noita videoita kun katseli niin on teillä kyllä hieno rata, harmi että ei asuta lähempänä :wink:
Kylätason RC-kuski.