Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

TAMIYA MINI-LUOKAN AUTON NUMEROT 2011

Aloittaja Luigi54/vielä vanhempi, 29.04.10 - klo: 13.30

Luigi54/vielä vanhempi

TAMIYA MINI-LUOKAN AUTONUMEROT 2011
Liitteenä päivitetty lista.
-El Barbie The Beast-
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

bluebeetle

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

jerzirccar1

SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Isosuo

J.Hovi

Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 29.04.10 - klo: 21.42
#32 mulle, kiitos

Ovela veto tuo 32.  :wink:

Mä voisin ikuisena kakkosena ottaa numeron 2.
En tosin tiedä ehdinkö ajamaan kisoja mutta kovasti toivon niin..

nikoprkl

No jos Jani ottaa kakkosen, ni laittakaa mulle ykkönen! :D Täytyy koittaa kanssa keretä ees kisa/pari tulla kokeilemaan.
EuroRC / TEK

bluebeetle

Lainaus käyttäjältä: J.Hovi - 01.05.10 - klo: 21.30

Ovela veto tuo 32.  :wink:

Sama numero VTR:ssä, crawlerissa ja nyt minissä ;)

Jonni

uki

seppomikael

Minulle 57!

Sopii hyvin kun on syntymävuosi.
Ja kun sen kääntää nurinpäin (autoni luonnollisin olotila) niin siitä voi mielikuvituksella lukea LS.
Minkä taas voi lukea että liikkuva shikaani. Tai siis sillä nimenomaisella hetkellä liikkumaton shikaani...

Jaa, niin, nimi on Seppo Koskenmäki ja toivottavasti ehtisin käydä jopa kisaamassa... :cool:

Heiniz

ylosmsa

snakepoison

pahoittelen että kysäisen tässä, mutta missäs kaikkialla minejä ajetaan ? Onko kyseessä siis etelänkisat vai miten ?
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Luigi54/vielä vanhempi

Olen jo aiemmin kyselleet Mini-luokan kisoja maanlaajuisesti eli Pohjanmaa sekä Oulun seutu(Vesa).....Juuri tästä syystä kävin itse Vaasan kisoissa haistelemassa tunnelmia.
Ajatuksena olisi saada Minit tietyllä tavalla maanlaajuiseksi toiminnaksi ja nimenomaan uusia eli aloittelevia harrastajia mukaan.
Tällä hetkellä on menossa KyPakin Kesä Cup(4 osakisaa kesän aikana) eli rajoittuu etelään Kuusankoskelle vain valitettavasti.Samalla testataan Classic ja Competition-luokkia.
Kuningas ajatus on: luokka harrastajille ja vasta-alkajille(Classic) ja jäähdyttelijöille sekä pitkään harrastaneille(Competition).
Tavoite: saada harrastajia kerhoihin,ja nimenomaan uusia harrastajia,joilla ei mahdollisuutta pistää kalustoon omaisuuksia tai taitoa/aikaa säädellä ja hieroa autoja ylenpalttisesti.
Lahdessa on esim. seurakunnan/Mannerheimin Lastensuojeluliiton Mini rc-kerho toiminut syksystä alkaen ja sieltä on tullut jo 4 uutta kuskia harrastuksen piiriin....Ja nimenomaan Mini-luokkaan.
Tästä voisi kirjoittaa pitkäänkin,mutta tässä lyhyt oppimäärä....
Kysymyksesi Etelän-kisoista,niin vastaus on kyllä.Laajempaa Mini Cuppia halutaan kyllä ja asiassa voisi edetä , jos asialle löytyy myötämielisyyttä maan eri puolilta.
Kiitos kommentista,en tiedä tarkoititko tätä asiaa,mutta näin ymmärsin....
-kj-

Vesa

Mulla oli ajatuksena että meillä ois oma numerointi ens kaudella, siitä myöhemmin.

Tuon verran oli meillä kuskeja kertsikisoissa tällä kaudella:

http://rc10.fi/index.php?topic=40329.msg440960#msg440960
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

bluebeetle

Oma numerointi? Eikö tämä lista voisi toimia maanlaajuisestikin, saisi kuskit halutessaan maalata numeronsa koreihin.

Vesa

Helpompi seurata kertsikisoissa katsojilla kun numeroissa on joku logiikka. Ihan vaan siksi. Ja omasta takaa on tuo 25-30 mineilijää, joka riittänee toistaiseksi :))
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

bluebeetle

Oorlait, kai tuo unelma kiinteästä koko maan kattavasta numeroinnista olikin pelkkää utopiaa..

Lainaus käyttäjältä: Vesa - 19.05.10 - klo: 22.06
... omasta takaa on tuo 25-30 mineilijää, joka riittänee toistaiseksi :))

Käsitinkö oikein että teidän kertsikisoihin ei kaivata outsidereitä, kun omasta takaa on noin paljon harrastajia?

snakepoison

Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 20.05.10 - klo: 00.01
Oorlait, kai tuo unelma kiinteästä koko maan kattavasta numeroinnista olikin pelkkää utopiaa..

Käsitinkö oikein että teidän kertsikisoihin ei kaivata outsidereitä, kun omasta takaa on noin paljon harrastajia?
Luulen että kyse ei ole tuollaisesta. huom luulen.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Vesa

tottakai ovat ulkopuoliset tervetulleita, miksi ei olis? random-generaattorinumerot ei vaan palvele tuota loogista numerointia, joka taas palvelee enemmän katsojia. Ei tosin ole kauheesti ulkopuolisia mineilijöitä oulussa näkynyt, paitsi BCR kisassa.

Luigi54/vielä vanhempi

Kyl oli niin kova halu tulla,mut eukko esti......(hyvä tekosyy).
Ja toisaalta näitä Mini-juttuja olis hyvä miettiä yhdessä....eikä sitä kuka on käynyt ja missä...eli saataisiinko asiassa aikaan jokin "yhtymä" jolloin päästäis eteenpäin.
-kj-

hana79

416we VTR ja voitosta voittoon

JUPEHU

rb

rizardi

kartturi

# 18 Atte Yli-Koivisto
# 19 Aapo Yli-Koivisto
# 20 Jari Yli-Koivisto

Kyseiset numerot varaukseen kiitos.