Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Keskustelu energiajuomista

Aloittaja maironi, 09.05.10 - klo: 19.39

-HL-

Ei täälläkään, tosin ei ole liian noita city markettejakaan.  :tongue:
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Futaba

Lainaus käyttäjältä: thorak - 13.05.10 - klo: 10.28
Ei taija olla oikeeta tää meijän Monster, ku hinta on siinä 2e, ja jostain videosta katoin, että yli 4e maksais oike Monster :o
Maksoikin 4,6€ sillon aikanaan niissä Citymarketeissa, missä sitä myytiin, sillä varsinaista maahantuojaa ei ollut. Nyt hinta on asettunut järkevälle tasolle, kun sitä tuodaan maahan yleiseen jakoon.
| Academy | Axial |

RangerWalker

Eikä tuo monsteri enään edes jenkeistä tänne tule, katsokaahan tölkistä valmistusmaa :shock:

se vaikuttanee hintaan enempi kuin volyymi.

mutta asiaan, litra/2 menee joskus, yleensä0.5-L päivässä(ja hengissä ollaan)-yleensätehoa kun sitä saa pariin euroon litran.

en tiedä mitä alamittaisille tekee,mutta oma 145kg 193cm roppa on noita sietänyt .
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

nnikkem

Ai että, monsteria tuuaan eri maasta, niin tölkitkin olisivat erinlaisia?
Eikös niissä "oikeissa" monstereissa ole tölkin värinen se avaaja. Näissä halvemmissa on alumiinin värinen.
No samapatuo, kunhan maistuu samalta ;)
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

nnikkem

Itse olen kyllä saanut avattua tölkit sillä :P
Aika sokerilitkua, mutta maistuu edelleen ;)
Vaikkakin RockStar Menee eelle :P
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

-HL-

Joo kyl mä sen auki sain...  :laugh:
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo