Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

Aloittaja SlidSlide, 20.06.10 - klo: 19.19

Tonitop

Lainaus käyttäjältä: jesi - 08.05.12 - klo: 16.14
Viksu tarkistelee ja mittailee ennen savua...
Nojoo eipä tuo nit niin kalliks tullu eikä ollu ainoo vastari,ei pitäs silmät ristissä keskellä yötä tehdä mitään.
Ja jottei vallan ot:ks mee niin närästää kun ei minin lipot oo viäkään tullu ja ulkona ois huikee ajoilma
Hongnor SCRT - Axial Wraith - Tamiya M03

savo

Lainaus käyttäjältä: nukkumasa - 08.05.12 - klo: 13.44
Mikäs sen mukavampaa kuin herätä puoli neljän aikaan yöllä siihen, kun silmät kuivuu päähän ja mieli tekisi huutaa hoosiannaa.

Kokeilkaa tekin hyvät ihmiset hitsailla rekan alla tunti ilman maskia
Tuntuu siltä kuin joku olisi päästänyt pippurisumutteella kasvoihin. (enkä edes liiottele  :azn: )

Tälläkin hetkellä istun pimeässä huoneessa aurinkolasit päässä, tää on sitä elämää!  :cool:
Ja miksi ihmeessä piti hitsata ilman maskia!?
Jos ei ole maskia saatavilla tai ei huvita käyttää niin jättää sitten hitsaamatta.
Olen nimittäin tuon kokenut itsekkin muutamaan otteeseen joskus aikoinaan ja ei paljoa naurata seuraavana yönä/päivänä.
Niiden kertojen jälkeen olen käyttänyt maskia tilanteesta riippumatta tai jättänyt sitten hitsaamatta.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Rossari

Jostain syystä oon ollut väsynyt koko päivän ja v*tuttaa melkein kaikki. Bad day
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

gbvb28

totta...               

Nyt ärsyttää pikku veli, joka kiukuttelullaan häiritsi äitiä ruuan laitoissa sillä seurauksella, että intialainen ruoka  tuntuu miedosti tuliselta...  Elikkä oli hel*etin tulista sapuskaa... nyt odottaan kauhulla red ring of fire:ä
Satunnainen ajaja.

väinö

Pikkuveljet ovat tosiaan ärsyttäviä (kokemusta on)
Mua ärsyttää joka päivä mut en jaksa valittaa siitä täällä

Rossari

Maasto/dirt-pyörästä kampi pyöreeksi. Miksi näin :shocked:
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

OskuK

Lainaus käyttäjältä: väinö - 09.05.12 - klo: 07.50
Pikkuveljet ovat tosiaan ärsyttäviä (kokemusta on)
Mua ärsyttää joka päivä mut en jaksa valittaa siitä täällä

;-D

OskuK

Jatkuvasti saa lukea lehdistä autolijaa syyllistäviä juttuja siitä, miten renkaat pitäisi olla hyvässä kunnossa että tarvitaan 4mm urasyvyyttä jotta näin olisi. Joopa, osta renkaat, nissä on uutena vain 7mm! Aja siinä siiten, kun renkaat kuluvat nopeasti tuohon sormenheristämismittaan. Jos renkaissa olisi uutena 16mm, niin silloin voisikin kohdistaa katseensa autoilijaan, nyt katse kääntyy ennemminkin rengastehtaisiin, jotka myyvät meille suunnilleen käytettyjä renkaita, ilman mitä moraalia -tai ajatusta siitä, mikä on maailman jäterengaskasan tämänhetkinen koko.

jon.lindgren

Ihmiset jotka lupaavat tekevänsä tietäen että eivät tee. :evil:

OskuK

Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 11.05.12 - klo: 12.53

Ruotsalaisia vai englantilaisia? ;-)

Masadist

Lainaus käyttäjältä: OskuK - 11.05.12 - klo: 18.31
Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 11.05.12 - klo: 12.53

Ruotsalaisia vai englantilaisia? ;-)
mä veikkaan Intialaisia

-Sent from my iPhone at Vadodara, Maharastra, India ;)
HPI Savage 3,5 | Kyosho DRT 0.18 | Kyosho Trueten Fazer 0.15

SlidSlide

an7t1

Tamiya Pajero CC01 - Axial Wraith projekti

OskuK

Lainaus käyttäjältä: an7t1 - 11.05.12 - klo: 22.37
Pirun Kanada. :angry: Aina ei voi voittaa...

Ei kai se Kanadan vika ole että Suomi väsyy ja häviää? ;-]

OskuK

savo

gbvb28

Satunnainen ajaja.

an7t1

Usa nöyryytti hiukan Suomea, 5-0  :shocked: . Suomen peli vähän jäässä
Tamiya Pajero CC01 - Axial Wraith projekti

OV

Lainaus käyttäjältä: savo - 13.05.12 - klo: 17.41
No yllättäen taas nainen. :undecided:

Eli et osannut järjestää teidän pittihirmulle äitienpäivää mieleisekseen vai :) ?

Meillä pirttihirmu mökötti illalla ja vasta kun pääsi saunasta siiderin kanssa ulos niin tajus taas pyydellä anteeksi käytöstään :D. Oli ajatellut, että lapioidaan p****a (kaatopaikkan kompostimultaa) päivällä ja ite sitten päätin, että heitetään grilli, lapset ja mummu (mun äidin äiti) kyytiin ja lähdetään mun äidin mökille kärventämään makkaraa. Ja oli niin pal huono idea kun se p*skan lappaaminen olis ollut mukavaa (ihan kun sitä ei vois tehdä vaikka tänään/huomenna/koska vaan). No tajus sentään itekkin, että tais taas tulla turhasta kiukuteltua. On vaan tullut huomattua, että toisilla ihmisillä ei pää kestä jos päivän ohjelma poikkeaa suunitellusta...

Noi sähköpostimuistutukset kyllä sapettaa... Taaskin 3yv:tä tullut ja yhdestä tuli sähköpostiin asti. Lienee vaan ajan kysymys koska noiden takia menee jotku kaupat ohi. Hätäsemmällä myyjällä olis varmaan mennykkin jo...

savo

Lainaus käyttäjältä: OV - 14.05.12 - klo: 08.17
Lainaus käyttäjältä: savo - 13.05.12 - klo: 17.41
No yllättäen taas nainen. :undecided:

Eli et osannut järjestää teidän pittihirmulle äitienpäivää mieleisekseen vai :) ?
No tässä ei nyt ole kyse pelkästään äitienpäivästä vaan kaikenlaista ollu.Äitienpäivä sinäänsä meni sen osalta ok mutta on vain emännällä vähän erilainen käsitys asioista mitä toimivaan parisuhteeseen kuuluu.. :undecided: Kyl te tiedätte.
Ei ole helppoa ei!

OskuK

...se että on tullut niin mukavuudenhaluiseksi, ettei mene lautailemaan vaikka on hyvä tuuli -kun on muka liian kylmä.

polle

Miksi koulussa kaikki esitelmät pitää kirjoittaa tietokoneella??? :angry:
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

jon.lindgren

Lainaus käyttäjältä: polle - 15.05.12 - klo: 14.17
Kaikenlaista, meitä ärsytti kun kaikkeen ei saanut käyttää tietokonetta :roll:

gbvb28

Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 15.05.12 - klo: 15.18
Lainaus käyttäjältä: polle - 15.05.12 - klo: 14.17
Kaikenlaista, meitä ärsytti kun kaikkeen ei saanut käyttää tietokonetta :roll:
sama homma kuin jonilla
Satunnainen ajaja.

polle

Hahaha...
Ite haluaisin kirjoittaa ihan normi lyijykynällä.
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

R3VO

ite käyttäisin mieluummin konetta jokaseen koulun kirjalliseen hommaan. harmittaa aina paperille kirjoittaessa ku on kirjottanu useemman lauseen ja sitte tuleekin mieleen jotaki sinne väliin kirjoitettava...

Ja ketuttaa kun ei ole diablo kelpoista konetta talossa...
Tamiya M03L | TRAXXAS 1/16 E-REVO vxl | Tamiya TT-01D Type E
Joskus viisas mies sanoi 'Less Traction, More action'

nukkumasa

Lainaus käyttäjältä: savo - 08.05.12 - klo: 17.40
Lainaus käyttäjältä: nukkumasa - 08.05.12 - klo: 13.44
Mikäs sen mukavampaa kuin herätä puoli neljän aikaan yöllä siihen, kun silmät kuivuu päähän ja mieli tekisi huutaa hoosiannaa.

Kokeilkaa tekin hyvät ihmiset hitsailla rekan alla tunti ilman maskia
Tuntuu siltä kuin joku olisi päästänyt pippurisumutteella kasvoihin. (enkä edes liiottele  :azn: )

Tälläkin hetkellä istun pimeässä huoneessa aurinkolasit päässä, tää on sitä elämää!  :cool:
Ja miksi ihmeessä piti hitsata ilman maskia!?
Jos ei ole maskia saatavilla tai ei huvita käyttää niin jättää sitten hitsaamatta.
Olen nimittäin tuon kokenut itsekkin muutamaan otteeseen joskus aikoinaan ja ei paljoa naurata seuraavana yönä/päivänä.
Niiden kertojen jälkeen olen käyttänyt maskia tilanteesta riippumatta tai jättänyt sitten hitsaamatta.

Kun töillä on aikaraja, pitää työt saada aikanaan tehtyä. Maski ei vain yksinkertaisesti mahtunut päähän, eikä kahvamaskia ko. paikassa ollut.

Mutta kun tälle alalle on ryhdytty, niin kai se pitää kestää...  :roll:
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

-rcmv-

No se kun s*****an kuume on kestäny viikonverran,ja räkää tulee ku esterin terveestä...  :sad:  :angry:
Hpi baja 5b ss

gbvb28

Lainaus käyttäjältä: mad truck rc - 18.05.12 - klo: 13.45
No se kun s*****an kuume on kestäny viikonverran,ja räkää tulee ku esterin terveestä...  :sad:  :angry:
sama...
Satunnainen ajaja.

kaistapää

Kesämies!