Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Maastopyörä keskustelua.

Aloittaja 2 fast 4 u, 14.11.03 - klo: 09.54

Kuula

Katos katos. Monta kertaa näinkin. Himo roppia veti menemään :wink:
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

TuomasK

missäs Kuula teidän leiri sijaitsi? Meidän tukikohdan varmaan havoitsit.. :D  Vähän petyin siinä mielessä, että ei ollut luonnollisia droppeja ollenkaan. Noista shore pätkistä on sen verran vähän kokemusta, että tuli kaatuiltua niiltä alas..  
Oli kyllä muuten polut tosi hyviä, mitä nyt maatama pätkä rupes "vähän" kulumaan. Vähän rupes välillä kova vauhtisilla pätkillä hirvittämään, kun ei ollut haarniskaa..Se laskettelu rinne oli mukava ajaa, se mikä loppui siihen rakennukselle, ei siis Sauvarinne. Siinä sai "kohtuu" pitkiä hyppyjä..
Olen entinen Balikka.

Kuula

Meijjän leirihän oli siinä "makkaranpaisto" hökkelin lähellä. Jos pongasit kuopion ilmaisajelijoita? :) Sininen paku ja kolhvi. Plus sit jalkavammanen vahtimassa :D Jeps itekkin petyin vähän kun ei ollut skinny (lankkushore) ropeilla alastuloja :( Vaikka se 7" juustoo on, silti tärräyttää :D Yöksi majoituimme sitten Vuokatin hovin mökkeihin 8) Se keksipolku, missä oli kiikut ja muut kulu suht pahasti. Ilmeisesti porukan suosikki mäki. Keksi kohta oli kuin moottoritie :D Saipahan ainakin kunnolla valita ajolinjansa. Onko porukkaa tulossa seuraavan kerran paikalle? eli noin 1,5kk päästä? Viikonlopun tapahtuma jälleen.

TuomasK

Joo, todennäköisesti uudestaan.
Olen entinen Balikka.

2 fast 4 u

Jee, nyt on uus fillari alla! Kaks viikkoo oon ehtiny sillä ajaa, ja kyllä on mahtava fiilis :mrgreen:

Kuva mun uudesta kullasta http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=267177
>>Death Race Pilots<>WSA Freeriders<<

teme30

minä ajelen konan stuff 04

Kuula

Tuopas stonepumppeli on kyllä joka paikassa esillä ;) Eipä siinä mitään, nätti pyörä :P

fiesta6

Lainaus käyttäjältä: "2 fast 4 u"Jee, nyt on uus fillari alla! Kaks viikkoo oon ehtiny sillä ajaa, ja kyllä on mahtava fiilis :mrgreen:

Kuva mun uudesta kullasta http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=267177

Cuul  8)
Taas kehissä.. ;)

2 fast 4 u

Lainaus käyttäjältä: "Kuula"Tuopas stonepumppeli on kyllä joka paikassa esillä ;) Eipä siinä mitään, nätti pyörä :P

Niin on, pitäiskö laittaa uudestaan kun saan kuvia fillarista nykyisellä tolpalla ja satulalla :mrgreen:

Tuli muuten eka kaatuminen sillä tänään, ei tullu edes naarmua (paitsi mun takamukseen :wink: )

TuomasK

Onkos ketään menossa Tahkolle ajamaan  viikonloppuna?? Itse ajattelin sinne vääntäytyä, jos vain kyyti järjestyy..
Olen entinen Balikka.

JuhaniRCFAni

Meikäki on näitä pyörä poikia.
Mulla on spezialized hardrock Ajelen vähän niinku joskus oukun DH:Ta ja mtb:tä.  Kellä on nicki tuolla //www.fillari.com
Tarkasta tämäää!!
www.stiigsteam.cjb.net

2 fast 4 u

Eipä oo tuolla nicciä, vai onko tuo sama kun fillar-lehden foorumi? Siellä mulla on niccinä kribe ja ridefree:llä cribe.

fiesta6

Mikä Mavic, 221 ?  :lol:
Taas kehissä.. ;)

TuomasK

Ei Mavicci enää valmista 221 vannetta, tai valmistaa mutta eri mallinimellä, se kun täksi vuodeksi vaihto nimiä kaikille malleille.. Ihan menee sekasin.. Mulle tulee taakse ekaks ja myöhemmin eteen Mavicin EX823 tubeless kiekkot.. Vähän himottas vaihtaa runko Cannondalen Geminiin, Dh malliin tai Santa Cruzin VP-Freehin. Mutta tuo Intensen V8 kanssa himottaa..
Olen entinen Balikka.

JuhaniRCFAni

Fillari-lehden ja pelkän fillari sivun foorumi on sama. Mulla on siellä Fillarimestari nickinä
Tarkasta tämäää!!
www.stiigsteam.cjb.net

Kuula

Kaikilla fillari foorumeilla nikki on Fear. Ketä on muutes tulossa Tahkon DH sm-kilpailuihin? Itse tässä just olen lähdössä. :) 12 alkaa kisat, et jos joku innostuisi :)

2 Fast 4 Y Pannutitko isostikkin? :D

JuhaniRCFAni

Oisko kellään myytävänä Allle 200 hyvää pöörää
Tarkasta tämäää!!
www.stiigsteam.cjb.net

Kuula

Mulla on Kuwaharan MX 2.6 täysjousto runko :D Mut ei ihan kokonaista pakettia.. Laita privaa jod kiinnostaa :P

JuhaniRCFAni

Siis pojilla ois myytävänä pöörä siis mikalla 40€ se ois halpa onko siis koko paketti ja minkä merkkinen
Tarkasta tämäää!!
www.stiigsteam.cjb.net

jeejee

Mun kamu ajo eilen iteltään vanteen solmuun kun se tuli hypystä ja sitten ojaan ja rumpuun pahki :D Ite en oo kämmäillyt pahemmin metässä..
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

fiesta6

Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"Eiei 221(tai no Ex-221) joku pari astetta kestävempi, hinta oulussa 40€ pintaa(alkanu ite räpeltää, annoin kaverin isälle hommaksi  :mrgreen: )

Sehän on helppoa toi vanteen rakentaminen  :wink: Mä teen sitä melkein päivittäin...
Taas kehissä.. ;)

hellgren

Kyllähän kiekon kasaa.. Mutta se rihtaaminen, varmaan ei ihan ykkösellä suoraa ja jämäkkää saa :)
Lahti Rock City

Antti R

Mulla on Tunturi F-18 "citymaasturi" on muuten todella hyvä :wink:
-EhtoollisWeli

Pekka V

Antti R

Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=228453

Mulle on tulossa tuommoinen runko.

Hiano mutta on se vakioki aika cooli  :mrgreen:
-EhtoollisWeli

MarkusH

Minun täys joustooni tehtiin 4000km huolto :shock:

Rcjussi

Ei osais kukaan neuvoa jotain tekniikoita keulimiseen ku kaikku muut temput on hallussa mutta keuliminen ei :cry:

Pekka V

Käy kattoo jos ridefreestä löytyisi vastaus...

JuhaniRCFAni

Siis onko kellään semmosta polku pyörään myytävänä koko sais olla joku "16-17" ?????? :?:
Tarkasta tämäää!!
www.stiigsteam.cjb.net

fiesta6

Löytys sellanen 15" sunn vertik joka saattaisi olla kaupan  :wink:
Taas kehissä.. ;)