Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Maastopyörä keskustelua.

Aloittaja 2 fast 4 u, 14.11.03 - klo: 09.54

TuomasK

Joo, mulla olis tuollanen Sunnin vertikki, vm 2000?? Valkonen. Kaksois ohennettu teräsrunko. Fsa:n kammet, Sunnin navat, tanko, stemmi ja tolppa. Sramin 7.0 vaihteet(takavaihtaja poikki) joku 150e-200e hinta..

Tuli lauantaina käytyä Calpiksessa kaatuilemassa, oliko muita paikalla??
Olen entinen Balikka.

JuhaniRCFAni

Tuomas onko sulla kuvaa siitä? Ja mikä on paikkakunta jossa fillari sijaitsee
Tarkasta tämäää!!
www.stiigsteam.cjb.net

MarkusH

Aijotko varastaa kun paikkakuntaakin kysyt? :)

Pekka V

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Minun täys joustooni tehtiin 4000km huolto :shock:
Monta vuotta vanha? Minkä merkkinen sun pyörä on?

Antti R

Hassua mun pyörällä tuli 80 kilsaa täyteen ja mittari nollas :x
-EhtoollisWeli

JuhaniRCFAni

En kyllä aijo varastaa mutta mie vaan että onko se kaukana Rovaniemeltä miten sen kuljettaa.[/b][/i][/u][/url][/list][/list][/code][/quote]
Tarkasta tämäää!!
www.stiigsteam.cjb.net

Pekka V

No matkahuollon kautta menee kätevästi... Mullekkin on tulossa runko oulusta. Epäilen, että pyörä sijaitsee siellä missä TuomasK ja Fiesta6 asuvat eli Mikkelissä.

JuhaniRCFAni

Tarkasta tämäää!!
www.stiigsteam.cjb.net

2 fast 4 u

Lainaus käyttäjältä: "Kuula"
2 Fast 4 Y Pannutitko isostikkin? :D
Manuaalista persuksilleen :lol:
>>Death Race Pilots<>WSA Freeriders<<

fiesta6

Joo täällä Mikkelissähän se Sunn Vertik on... Kuvaakin voi saada...
Taas kehissä.. ;)

Kuula

Lainaus käyttäjältä: "2 fast 4 u"
Lainaus käyttäjältä: "Kuula"
2 Fast 4 Y Pannutitko isostikkin? :D
Manuaalista persuksilleen :lol:
Itse kerran kaverin pyörällä (V-jarrut :twisted: ) keulin ylitse ja liukas asfaltti (vähän jäinen) ei pitänyt pystyssä :D Hetken aikaa oli ihan tavallinen olo, mutta sitten alko vihlomaan ihan miehekkäästi alaselkään :shock: Illalla oli niin kipeä etten voinut kunnolla edes istua. Huvittavinta tässä oli se että ostin juuri uuden keulan ja se piti laittaa paikoilleen. Eihän se pikkuinen kipu siinä mitään haittaa :lol: Oli tuskallista  :|
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

2 fast 4 u

Mulla taas oli kovat vauhdit ja alusta oli möykkynen, eli piti koko ajan liikkua edes takas että tasapaino säilyis. Ei vaan säilyny :roll:

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Minun täys joustooni tehtiin 4000km huolto :shock:
Monta vuotta vanha? Minkä merkkinen sun pyörä on?

Ikää 2v ja creshent :)

fiesta6

Creshent.. Joku uusi merkki vai  :lol:
Taas kehissä.. ;)

TuomasK

Tossa viikonloppuna kun käytiin Calpiksessa, niin tuli väännettyä mielenkiintoinen tilanne. BSX radan viimesestä pompusta pannut, silmät avattuani olen selällään, fillari vieressä satulan ja tangon varassa(kuten korjatessa) ja toinen jalka 888:n liukuputkien välissä melkein polvea myöten.. Kaikkiin reikiin sitä saan jalan työnnettyä.. Mitään ei mennyt p*skaks, jalkaan vaan vähän pattia ja kypärään naarmua..

Kumpihan mahtaa kestää enemmän, Marzun liukuputket vai mun sääriluu?? :D
Olen entinen Balikka.

2 fast 4 u

Kuulostaa siltä että olis tullu hyvää video materiaalia :mrgreen:

Ps. Taitaa se Marsun liukuputki enemmän kestää (tai sitten ei :lol: ).

Joel

Mitäs ootte mieltä Konan fillareista? suunnitelmissa olisi hommata semmonen Fire Mountainin 2005 versio...kauppaveljet taisi pyytää siitä 675 ököö...

2 fast 4 u

Konan fillareissa on yleisesti ottaen yksi parhaista hinta-laatu suhteista.

Kai toi Fire Mountain 2005 hoitaa hommansa, erona edellisvuoden malliin on ainakin että v-jarrut vaihtu mek. levyihin ja keulaan tuli 20mm lisää joustoa.

675€, konan sivuilla lukaa Europe 450€, ja niillä taitaa olla sellanen systeemi että hinta on sama koko euroopassa.

Edit: Onkohan tuo 450€ väärin kirjoitettu? USan hinta on 549$ ja Brittien £450 eli n. 675€.

fiesta6

Onkohan noi Konan mekaaniset levarit minkä merkkiset ? Voisin sanoa että hyvät V-jarrut on paljon paremmat kun mekaaniset levyt. Toista on sit hydrauliset.. 203mm levyllä  8)
Taas kehissä.. ;)

TuomasK

Shimanon mekaaniset levyt siinä on. Juu ,onhan noissa Konissa hyvä hinta-laatu suhde, varmaankin yksi parhaista merkeistä budjetti tietoiselle ostajalle.
Olen entinen Balikka.

Pekka V

No niin, kohta alkaa olee hodari kasassa... Ostin siihen tänään shimano deore xt hydraulisen levyjarrun taakse. vielä pitäs hommata keula, ketjut ja takaratas... Keulaks tulee varman marsun dj3. Maksaa uutena 240€...

hellgren

Hahhaa nonii.. Tuli et-sportsista (aivan totta!!) fillari. Nopealla toimitusajalla asiallisesti kasattuna, joskin jarrujen säädöt vähä mättää..

Azonic Steelheadin ympärille kasattu mahtava puuhapyörä!
Lahti Rock City

SLem

Teillä on tietysti kaikkii siistejä fillareita ja kaikkee. :shock:  Mulla on vaan tämmönen Trek 6500 disc. Rock Shox Pilot C keulalla ja Shimanon hydraulisilla levareilla. Mut kyllä tälläkin ihan hyvin pärjää :mrgreen:

Pekka V

Mul on trek 4400 ja avanti hot dog... kauppa-veljet myy dirtjumperIII:en 240€ ja alkuperäinen hinta 349€ :shock:

SLem

Tepäs noita halvalla saatte vai... tuon omani ostin Leppäsestä ja makso 1100€. Eri mallit tietty, mutta hintaerokin huomattava :shock:
Vanha Crescenti kun tuli ajettua loppuun, niin piti sitten ostaa uusi ja parempi tilalle. :) On sitten käytössä taas varmaan seuraavat 10 vuotta. Ellei sitten joku pölli sitä, niinkuin kävi melkein kaikille edellisille.

fiesta6

Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"Mul on trek 4400 ja avanti hot dog... kauppa-veljet myy dirtjumperIII:en 240€ ja alkuperäinen hinta 349€ :shock:

Minulta saat halvemmalla kun saan sisäänostohintaan noita marsun keuloja..  8) Kantsii olla fillarilikkeessä töissä.
Taas kehissä.. ;)

Pekka V

Paljolla sä oikeen saat tollasen dj3:en?

TuomasK

Miltäs Steelheadi tuntuu?? Tuo runko kiinnostaisi itseäkin. Jos jonkun Dirtti/urban vehkeen nakertas..
Olen entinen Balikka.

Pekka V

steelhead? Kelle toi kysymys muuten on tarkoitettu?

2 fast 4 u

Varmaan Hellgrenille.

Onko se se Steelhead, X-factor Dj paketin osilla?