Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

buggyn modaus

Aloittaja iiro, 15.07.10 - klo: 17.41

iiro

Hei,onko kyoshon zabooniin mahdollista löytää joku drifting tai touring kori ja drifting renkaat.

jerzirccar1

Pääset helpolla kuin ostat uuden aihion/auton.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

4wdkanootti

Sen koko vastaisi enempi 1/9:ä ku 1/10 nykykokoa. Kyoshon Fazerit oli lähellä.
Toki nafteilla pyöränaukoilla sen omat rallikorit menee.. muistaas vaan ton isomman 220mm leveyden.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

iiro

Mitenkhän kävis jos laittas jonku 200mm leveen korin ja 26mm leveet drifti renkaat ja tekis ite matalan iskaritornin ja jostain lyhyet takajouset.Sillei tulis renkaat vaan jonku verran ulos korista mut entä kun kääntäs renkaita nii osuskoha koriin?

Ile__

Ei siinä oo mitään järkeä. Jos driftinkiä tms tekee mieli ajella, niin Jerzi tuossa viestissään jo antoi sulle ainoan oikean neuvon. Osta sellanen valmis auto.
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

eesava

Saattaahan se olla, että tommonen buggymodi lähtee pieneen luisuun, mutta kyllä "oikea" drifteri on paljon helpompi ja näyttävämpi ajettava.
HPI E-Savage, Thunder Tiger ZK2.
Nitrolla pestään pensselit, sähköllä tehdään voimaa!

iiro

No jos ostan jonku auton nii mikä ois hyvä ja helppo driftata?Mielellään ehottakaa kestäviä autoja sitten.

Voyager

Moi Iiro!

Harkitse myös tätä, Xray T2R Pro, löytyy täältä www.racingfactory.fi
Mulla itselläni on toi auto ja on kunnon tekniikalla peto driftaamaan.

Laitat harjattoman koneen ja noparin ja parit lipot, niin hyvin luisuu.
Autolla on tällä sähköpuolella oma topikki.

Toni  :wink:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

iiro

Mitenkähä renkaat ku oon yrittäny driftata teippirenkailla mut ei oikein toimi.Mitähän pitäs tehä renkaille et pääsis ees vähä driftauksen makuun.

wilmo

Osta kunnon drifting-renkaat, jossa on hyvä auto mukana. Jokseenkin mukavampaa ajelua niiden kanssa. :)
| HoBao Hyper 10SC | Mamba Max Pro |

topcat

Jos edelleen tuolla buggyllä meinaat driftailla niin passelit renkaan pinnat voisi saada sopivasta muovisesta viemäriputkesta.

4wdkanootti

Lainaus käyttäjältä: iiro - 15.07.10 - klo: 21.12
Mitenkhän kävis jos laittas jonku 200mm leveen korin ja 26mm leveet drifti renkaat ja tekis ite matalan iskaritornin ja jostain lyhyet takajouset.Sillei tulis renkaat vaan jonku verran ulos korista mut entä kun kääntäs renkaita nii osuskoha koriin?
Sisärajoittimella saat maavaran kuriin vakioiskareillakin, tosin painoa jää vähän ylemmäs.
Jos pitää saada, niin:
Etuiskariteline ja iskarit käy taaksekkin. Samoin pure-ten-alpha-2 telineet/iskarit käy.
Jälkimmäiseen on monellakin eri korkeudella osia.
Mutta:
tarvitset ne driftikumit, ja konetekniikan/voimansiirron, joka jatkuvaa vääntöä sietää.
Toi auto saattaa painaa kilon enempi ku kevyt valmisdrifteri. Tarttee enempi voimaa!
Mulla oli Mambamax-4600 setti, 8000mA lipoakku voimapuolella.
Niiden voima tartti teräksestä diffien sisä- ja ulkorattaat, ja päällekkäin 2 konepukin säätölevyä ( sitten alkoi pysymään spurrikin ehjänä).
Riesaksi jäi löytää sopivan jäykkiä jousia niin painavalle autolle.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

pate

mulla on e revo 1:16 ja oon ajanut sillä kovakumi drifti renkailla asvaltilla ja on todella vaikea ajaa.ja mikä ei tähän driftaukseen perjaateessa kuulu,mutta olen ajanut myös pelkillä vanteilla ja on viellä vaikeampi ajaa.

iiro

Oon tässä kokeillu driftata tolla zaboonilla mut eihän siitä mitään tullu olis tarvinnu tilaa iha älyttömästi.Joten teen tosta autosta sitten jonkun näkösen desert race trukin,ku on ollu talvesta asti kyosho drt renkaat ja nyt tässä osta toho mun poltikseen uuden korin ja laitan vanhan sitte zabooniin.
kiitos vastauksista joita tuli iha rutkasti vaikka luulin että kukkan ei laita tänne mitään.