Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Varastettu T-Maxx!!!

Aloittaja TL, 20.11.03 - klo: 17.48

TL

Jos sinulle kaupataan kuvissa olevaa T-Maxx 2.5 autoa ohjaimineen ota yhteyttä Helsingin poliisiin.

http://www15.brinkster.com/lahtito/t-maxx/

Samoin Yokomo MR-4CW sähköauto,  Hitec Lynx perusohjaimella lähti varkaiden mukaan.

blenheim

Varastettu, mitä kävi? Tai miten kävi?
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

tomppa82

Mistä veivät? On se, ettei mikään nykyään ole turvassa! :?  Pitääpä piää silmät auki, josko vaikka tulis vastaan ton näköinen maxxi. Ei sulla ois heittää Hesan poliisin numeroo, ihan vaikka varmuuden vuoksi? Mielluummin yksityisviestillä, kiitos... :wink:
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

blenheim

Kyllä sen varmaan voi heittää ihan tähän. Jos nääs tulee asiaa sinnepäin.

www.rc-harrastus.com forumillekin kannattaa käydä ilmoittelemassa, sielläkin voidaan sitä myydä. Pidämme silmät auki Huuto.netissä, keltaisessa pörssissä, täällä jne!

Toivon, että ne löytyvät ja palaavat ehjänä kotiin! Koita kestää... Teemme kaikkemme :D
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

BoOsTeR

Ikävää tällainen, että tavarat katoaa. Itseltä ei onneksi ole varastettu muuta kuin digikameran akku, sekin lähti kerholta vaikka olin itse paikalla. Oletettavat varkaat oli sellaisia 13-15V ikäisiä lökäpöksypoikia, jotka kävi tutustumassa kerholla. :twisted:

Sinänsä tuossa ei muuta ikävää ollut, kuin uusi akku maksoi 90€
OS käy, kun käsketään
SC käy, jos käy

Jethron

Lainaus käyttäjältä: "BoOsTeR"Ikävää tällainen, että tavarat katoaa. Itseltä ei onneksi ole varastettu muuta kuin digikameran akku, sekin lähti kerholta vaikka olin itse paikalla. Oletettavat varkaat oli sellaisia 13-15V ikäisiä lökäpöksypoikia, jotka kävi tutustumassa kerholla. :twisted:

Sinänsä tuossa ei muuta ikävää ollut, kuin uusi akku maksoi 90€
lähtikö kyseinen akku viime viikon lauantaina??
atomi tc3 & stampede

Alfa

Ilmoittelen jos näen jotain.
Mikä ajaa ihmiset tuollaiseen :?

TTKoo

Tiedän tähän tapaukseen verrattavissa olevan tapauksen, jossa se selvisi, kun varaosamyyjää oli "informoitu" mahdollisista UUSISTA osien ostajista!
Ja niin vain kävi että ennenpitkää osia oli ostamassa henkilö, joka ei aiemmin ollut ostanut osia.

En tunne NÄITÄ autoja, joten en tiedä montako liikettä yksistään Suomessa osia myy, mutta ainahan tiedottaa voi ao. tahoja!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.