Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

JQ Products - THE Car

Aloittaja JQ, 03.08.10 - klo: 03.44

calicha92

Sattuisko kukaan tietämään millon tulee JQ:n sähkökonversio palikat myyntiin. Auto muuten läjässä kittiä vailla.
Teknon kittiä en mistään löydä vaikka kuinka ettii. Vai tietääkö joku mistä sais? Alkaa kohta ajo hommat polttelee näin kevään kunniaks :)
HPI Baja 5b SS 30,5cc, DEX410V3
Align Trex-450L, 600N, Goblin 380, 570, DX8

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

*remppa*

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 26.04.13 - klo: 12.39
OT mut tuolta löytyy fanituotetta edullisesti:
http://www.amainhobbies.com/advanced_search_result.php?clearance=1&sort=pop&filter_mfr=279&filter_cat=

Kiitti vinkistä, kymmenkunta paitaa tilattu meidän talouteen.

Parhaita paitoja, mitä olen pitänyt. Ainut paita, josta on "tall" versio tämmöiselle persjalkaselle.
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

hmort

Tänään olimme Lavangossa treenaamassa ja JQ:lta saimme todella hyvän setupin autoon... Saa tulla nykimään hihasta.... Jos halukkuutta setup tietoon....
-Henry Mort

JQ

#455
Miks et vaan laita sitä tähän keijo

http://jq-products.smugmug.com/THECars/Yellow-Edition-SetUps/29261785_wvfLMf#!i=2494508655&k=d3wHhzR
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

micsa.fi

Nonnii, vajaa gallonan verran on nyt kerennyt kurvailemaan The RTR:llä joten voi heittää jo muutamia kommentteja autosta. Ostin auton ekaksi polttiseksi sähkisten jatkoksi joten mitään erityistä vertailupohjaa ei ole.

Auto vaikuttaa ihan kelpo pirssiltä RTR-vehkeeksi. Tehdassetuppi vaikuttaa olevan helppo ajettava näin aloittelijalle ja RTR-renkaillakin pääsee alkuun ihan hyvin, vaikkeivät kisarenkaiden pitoa tarjoakaan. Kannattaa käydä ruuvit huolella läpi ennen ekaa tankillista, itselläni oli mm. moottorin ruuvit todella löysällä.

Sen verran on tullut huonosti onnistuneita hyppyjä, että ihan ilman varaosia ei ole selvitty. Tähän mennessä olen saanut rikki:
- etupäästä muovinen saranatappien pidike --> vaihtuu kisaversion CNC-versioon
- takasiipi
- takakardaani (meni kieroksi)
- Savöxin kaasuservo pimeni noin 15 tankillisen kohdalla

Alphan 3-porttinen RTR-kone vaikuttaa yllättävän hyvältä moottorilta RTR-koneeksi. Tehoa ja vääntöä en osaa arvioda vertailupohjan puutteessa, mutta kone vaikuttaa varmatoimiselta ja helposti säädettävältä joka on helppo saada käyntiin ja käy ja kukkuu kunhan fuilia tankissa on. Poistin koneesta toki vetokäynnistimen ennen ekaa käyttöä ja korvasin sen kiinteällä päätylevyllä.
Wacky Stack Racing Team

tux10

Nyt on autoa koottu. Ihan ok peliltä vaikuttaa.
Muutama asia jäi askarruttamaan. Ei selvinnyt ohjekirjasta ainakaan.

Polttoainetankin mukana tuli kaksi erikokoista tankin kanssa samaa väriä olevaa kiilamaista muovinpalaa joissa upostus ruuville, mitä he ovat...? Ja minne laitetaan?

Auto on Yellow Edition jossa on mukana JQS027 THE 2013 Option Set. Normi Flex alustaa ei ole lainkaan, mukana tullut kori ei ilmeisesti sovi autoon? Mikä kori sopisi? Uusi JQE100 on ilmeisesti juurikin tälle pohjalevylle tarkoitettu kori, mutta onko kaupan jo suomessa?
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

*HOKE*

Kori ei ole vielä kaupoissa.
Tietääkseni aivan kohta olisi.

Ne tankin mukana tulleet liuskat on tankin sisään laitettavat, mikäli käytetään pitkiä letkuja ja erillistä polttoainesuodatinta.
Eli niillä pienennetään tankin tilavuutta.

Sääntöjen mukainen polttoainejärjestelmän tilavuus on 125ml ja mittauksessa mitataan moottorille asti menevä letku mukaan.

Jos et käytä mitään ylimääräistä polttoainesuodatinta letkun välissä niin ei ole tarvetta pienentää tankkia noilla palikoilla.

tux10

Ok, kiitos.

Mitä koria toiset on käyttäneet tuolla optio pohjalevyllä?
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

calicha92

HPI Baja 5b SS 30,5cc, DEX410V3
Align Trex-450L, 600N, Goblin 380, 570, DX8

Roko

Onpas suolaisen hintainen verrattuna tekno rc:n versioon, joka maksoi 99.90 usd amainilla. Mutta ehkä se on erotuksen verran parempi  :grin:
Ex Rousku, mutta se ymmärrettävästi sekoitettiin Juha Rouskuun

duda

Lainaus käyttäjältä: Roko - 31.05.13 - klo: 15.08
Onpas suolaisen hintainen verrattuna tekno rc:n versioon, joka maksoi 99.90 usd amainilla. Mutta ehkä se on erotuksen verran parempi  :grin:

Laatu maksaa aina ;). Tuon kitin omistajana voin todellakin sitä suositella mm. leveämmän pohjan --> enemmän tilaa korin sisäpuolella (mahtuu johdot ja sähköt paremmin) ja paremman ajettavuuden takia. Niin ja onhan se hienomman näköinen kun on värikkäämmät vetarit ja pukki :afro:.

calicha92

LainaaLaatu maksaa aina ;). Tuon kitin omistajana voin todellakin sitä suositella mm. leveämmän pohjan --> enemmän tilaa korin sisäpuolella (mahtuu johdot ja sähköt paremmin) ja paremman ajettavuuden takia. Niin ja onhan se hienomman näköinen kun on värikkäämmät vetarit ja pukki :afro:.

Mistä olet kitin hommannut? Käykö yellow editionin koppa tuon pohjan kanssa?
pitäis pian jostain toi konvesio hommata
HPI Baja 5b SS 30,5cc, DEX410V3
Align Trex-450L, 600N, Goblin 380, 570, DX8

duda

Lainaus käyttäjältä: calicha92 - 02.06.13 - klo: 08.46
LainaaLaatu maksaa aina ;). Tuon kitin omistajana voin todellakin sitä suositella mm. leveämmän pohjan --> enemmän tilaa korin sisäpuolella (mahtuu johdot ja sähköt paremmin) ja paremman ajettavuuden takia. Niin ja onhan se hienomman näköinen kun on värikkäämmät vetarit ja pukki :afro:.

Mistä olet kitin hommannut? Käykö yellow editionin koppa tuon pohjan kanssa?
pitäis pian jostain toi konvesio hommata

The100 ;). Jos ei oo se uusi leveä koppa, niin ei käy. Polttiskoppa on aivan sama kuin sähköauton koppa kunhan muistaa olla leikkaamatta liikaa reikiä.

calicha92

Lainaus käyttäjältä: duda - 02.06.13 - klo: 10.36
Lainaus käyttäjältä: calicha92 - 02.06.13 - klo: 08.46
LainaaLaatu maksaa aina ;). Tuon kitin omistajana voin todellakin sitä suositella mm. leveämmän pohjan --> enemmän tilaa korin sisäpuolella (mahtuu johdot ja sähköt paremmin) ja paremman ajettavuuden takia. Niin ja onhan se hienomman näköinen kun on värikkäämmät vetarit ja pukki :afro:.

Mistä olet kitin hommannut? Käykö yellow editionin koppa tuon pohjan kanssa?
pitäis pian jostain toi konvesio hommata

The100 ;). Jos ei oo se uusi leveä koppa, niin ei käy. Polttiskoppa on aivan sama kuin sähköauton koppa kunhan muistaa olla leikkaamatta liikaa reikiä.

JQB-299 yellow edition kitti. alkuvuodesta ostettu. onko tossa nyt sitten leveä vai kapea koppa?
HPI Baja 5b SS 30,5cc, DEX410V3
Align Trex-450L, 600N, Goblin 380, 570, DX8

duda

Lainaus käyttäjältä: calicha92 - 02.06.13 - klo: 19.35
Lainaus käyttäjältä: duda - 02.06.13 - klo: 10.36
Lainaus käyttäjältä: calicha92 - 02.06.13 - klo: 08.46
LainaaLaatu maksaa aina ;). Tuon kitin omistajana voin todellakin sitä suositella mm. leveämmän pohjan --> enemmän tilaa korin sisäpuolella (mahtuu johdot ja sähköt paremmin) ja paremman ajettavuuden takia. Niin ja onhan se hienomman näköinen kun on värikkäämmät vetarit ja pukki :afro:.

Mistä olet kitin hommannut? Käykö yellow editionin koppa tuon pohjan kanssa?
pitäis pian jostain toi konvesio hommata

The100 ;). Jos ei oo se uusi leveä koppa, niin ei käy. Polttiskoppa on aivan sama kuin sähköauton koppa kunhan muistaa olla leikkaamatta liikaa reikiä.

JQB-299 yellow edition kitti. alkuvuodesta ostettu. onko tossa nyt sitten leveä vai kapea koppa?

Ei tietääkseni. Ks. Tämä.  Leveää koppaa löytyy jo Suomestakin täältä.

*HOKE*

Ei ole tuossa 299 mallissa leveää pohjaa.
Leveä pohja hankitaan erikseen.

Leveä kori siis vain mikäli autossa tosiaan on leveä erikseen hankittu päivityskitti missä ohjauskin vaihtuu.
Tai sitten sähkömallissa on myös leveä pohja, mutta näitä autoja on tällähetkellä vielä vähemmän liikenteessä kuin polttiksen leveitä pohjia.

tux10

Leveä kori saapui.
Orkkis kaasuservon varsi ottaa koriin kiinni, myös ikkunatarrat olivat erimalliset ikkunoiden kanssa. Nyt kori maalattuna, jos perjantaina pääsisi radalle autoa kokeilemaan.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

tux10

Tulihan siitä jonkilainen rimpula ainakin. Vielä kun kerkeisi radalle...
Pistin OSsin paikalle, kun sellainen tuli autokaupassa mukana. Museokone RB WS7II odottaa sisäänajoa vielä...


THE Car - OS - Savöx - Sanwa

JQ

JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

calicha92

Jq:n konversio kitti tärähti postista ja piti vähän hypistellä  :azn:
HPI Baja 5b SS 30,5cc, DEX410V3
Align Trex-450L, 600N, Goblin 380, 570, DX8

bluebeetle

Katohan, mun vanha Schumi - tai ainakin kori - löytänyt uuden uuden kodin :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

calicha92

Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 15.06.13 - klo: 13.26
Katohan, mun vanha Schumi - tai ainakin kori - löytänyt uuden uuden kodin :)
Sehän se ja täydessä iskussa :)
HPI Baja 5b SS 30,5cc, DEX410V3
Align Trex-450L, 600N, Goblin 380, 570, DX8

Dirt Devil

saisko joku mitattua ton pidemmän keski dogbonen päätytappien välin?
en haluis turhaan ostaa tota osaa jos se ei olekkaan oikean pitunen.

kiitoksia jo etukäteen.
ari.
Ei riemulla rajaa

*HOKE*

Vakio takakardaani on 110

nitroking neo rs

Pitäsköhän tänne tehä JQ products alakatekoria?

ampperi

JQ:lla kaksi nitroversiota, eikä juttua ole ihan hirveästi ollut, joten nykyinen riittänee...

Edit: typo
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

risla

mitenkä näissä nyt sitten osat sopii keskenään kun on kolmea versiota?

ja mitenkä nuo sitten eroavat? jos sais sellaisen yhden pitkän luettavan vastauksen?

ehkä hankinnassa jq niin ois hyvä saada tietopaketti.

jhelen

Niin olis ja lisäksi TheEcar mukaan  :grin:
Jarno
xray808e, xray 808 10 spec konversio
Mielipide on kuin P***ereikä, kaikilla on sellainen.