Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

JQ Products - THE Car

Aloittaja JQ, 03.08.10 - klo: 03.44

foursquare

Lainaus käyttäjältä: risla78 - 31.07.13 - klo: 11.42
mitenkä näissä nyt sitten osat sopii keskenään kun on kolmea versiota?

ja mitenkä nuo sitten eroavat? jos sais sellaisen yhden pitkän luettavan vastauksen?

ehkä hankinnassa jq niin ois hyvä saada tietopaketti.
Jokaisessa kolmessa autossa on erilainen pohjalevy. Ensimmäisessä oli sellainen semi leveä. YE 2012 tuli kapeammalla pohjalevyllä ja vahvistetuilla muoviosilla sekä herkemmillä ja parannetuilla iskareilla. YE 2013 Valuekit on nyt uusin ja paras. On erittäin leveä pohjalevy joka tekee autosta todella vakaan ajaa. Ohjaus on parempi kun siirrytty ns. oldschool ackerman palaan, mielestäni tarkempi ainakin. Kahden ekan mallin korit käy keskenään mutta uusimpaan autoon tarvii tuon extra leveän korin mikä on sähköveriossakin. 
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

metsämies

#481
Tuleeko the car yellow edition kuinka kalliiksi (ilman moottoria)?
The right tool for the right job.

*HOKE*

499 on auton ovh.

Vai mitähän taas tarkotit?
Tarviitko kenties paljon muuta sitten lisäksi?

Ilmeisesti servot ja vastaanotinakun... ehkä jotain muuta... mutta mitä?

metsämies

Kiitos hoke vastauksesta.
The right tool for the right job.

Joora

Pistin tilaten ecar kitin ja Hobbywing xerun combon. Combon mukana näyttäis tulevan p32 ja m1 pinjoneita, eli mikäs tyypin spurri löytyy autosta?
P*skaa pitää kehua

Maxxi

Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Joora

Jääkö 13T pinjoni pieneksi 4-5 kennolla vai millaisilla ajelette?
P*skaa pitää kehua

kyoshodbx

Lainaus käyttäjältä: Joora - 07.08.13 - klo: 21.05
Jääkö 13T pinjoni pieneksi 4-5 kennolla vai millaisilla ajelette?

Millä moottorilla  tuota pyörität.voi olla hyvinkin riittävä.radalle ei tarttee 4sää suurempaa akkua.

Joora

P*skaa pitää kehua

kyoshodbx

Kyllä 13 alkuun pääsee.vähän ajopaikasta riippuu et rittääkö.isommalla voi tulla "hätäinen" ja hankalampi ajettava.tietysti jos tuntuu et suoralla joutuu oottelemaan nii paa sitten isompaa.veikkaisin kylläkin ettei kierros sillä parane. Jos mahdollista nii koita myös 3s akkua.

*HOKE*

Pienempi on hätäsempi.

Isommalla kiihtyvyys vähenee.  :huh:

jesi

Kyllä se yli-isolla lähtee kirjoittaa lapasesta helpommin JOS on voimaa takana, ja hallinta on vaikeampaa kun veto muuttuu on off.
/ Jere Siirilä

P.R

#492
2200KV motille 3s lipo on liian laimee...4s akku ilman muuta.
Muugenissa mulla 2000KV motti 14 pinjonilla ja 4s lipolla....saa piikin pari laittaa isomman pinjonin että pystyy polttiksia jahtaamaan.
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

kyoshodbx

Lainaus käyttäjältä: jesi - 08.08.13 - klo: 10.35
Kyllä se yli-isolla lähtee kirjoittaa lapasesta helpommin JOS on voimaa takana, ja hallinta on vaikeampaa kun veto muuttuu on off.

Just tätä tarkoitin.

Joora

Akkuja on 3-6 kennoon niin kait joku sopiva löytyy, tarvii hommailla kourallinen pinjoneita. Tarviiko 20kg savöx erillisen becin xerunin 150A noparilla?
Ulvilassa taitaa olla lähin rata jos sinne joskus kehtaa nyybin tulla.
P*skaa pitää kehua

topcat

Lainaus käyttäjältä: Joora - 08.08.13 - klo: 12.50
Tarviiko 20kg savöx erillisen becin xerunin 150A noparilla?
Eipä ole itsellä tarvinnut. Itsellä tosin on varmuuden vuoksi laitettuna konkka vastariin ja radiot on Futaban. Spektrumin vastari on jännitekyykkäyksille herkempi.

Roko

Alumiinikuorinen 12 kg savöx vaatii ulkoisen becin spektrum dx3s radiolla. Spektrumin oma konkka ei riittänyt korjaamaan ongelmaa, renkaat eivät kääntyneet kuin ihan vähän pahasti pätkien. Käytössä siis 3a :n hobbyking bec.

Edit. Ei toiminut myöskään ilman becciä futaba 4pl radiolla.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Ex Rousku, mutta se ymmärrettävästi sekoitettiin Juha Rouskuun

goos

Lainaus käyttäjältä: Roko - 08.08.13 - klo: 14.19
Alumiinikuorinen 12 kg savöx vaatii ulkoisen becin spektrum dx3s radiolla. Spektrumin oma konkka ei riittänyt korjaamaan ongelmaa, renkaat eivät kääntyneet kuin ihan vähän pahasti pätkien. Käytössä siis 3a :n hobbyking bec.

Edit. Ei toiminut myöskään ilman becciä futaba 4pl radiolla.
Tähän vaikuttaa myös kuinka kulunut servo on, mitä enempi se vuotaa sen enempi tarvii konkkaa, riippumatta radiosta.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

jhelen

Lainaus käyttäjältä: Joora - 08.08.13 - klo: 12.50
Akkuja on 3-6 kennoon niin kait joku sopiva löytyy, tarvii hommailla kourallinen pinjoneita. Tarviiko 20kg savöx erillisen becin xerunin 150A noparilla?
Ulvilassa taitaa olla lähin rata jos sinne joskus kehtaa nyybin tulla.

Tottakai Ulvilan radalle saa tulla. Enemmän kuin suositeltavaa tulla, jotta saadaan paljon porukkaa radalle. Turha sitä kotona miettiä. Radalle vaan.
Jarno
xray808e, xray 808 10 spec konversio
Mielipide on kuin P***ereikä, kaikilla on sellainen.

risla

tänää sai sitten nähdä livenä tämän sähköversion. ainoo mitä siinä ihmeteltiin(tai minä ainakin) että
keskidiffi lämpöä joka tais olla jossain 90 asteessa jos oikein muistan, sekä pientä klappia noissa
keskidiffin ulostuoloissa. onko ihan normaalia tuo lämpö ja klappi?

ps. pitäiskö siirtää tonne sähköpuolel keskustelu tästä Ecarista vai jatkaa tässä?

p-man

Lainaus käyttäjältä: Joora - 07.08.13 - klo: 21.05
Jääkö 13T pinjoni pieneksi 4-5 kennolla vai millaisilla ajelette?

Riippuu ihan radasta. Vesivehmaalla 4s akku, 2050kv truggymoottori ja 13t pinjoni on jo liikaa. Nopeamman kierroksen olen ajanut 2000kv buggymoottorilla ja 12t pinjonilla.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

JUkka-san

Kannattaa huomioida että eri autoissa on eri sisäinen välitys. Pelkkää pinionia ei kannata verrata.

Joora

Nyt 12t pinjoni ja 5s akut niin kulkua hieman liikaa. Juu keskidiffi käy aikas kuumana, laakerit katoin ja kunnossa oli. Sisällä 7000 Losit. Toisesta takaiskarista sain varren solmuun jossain rytäkässä.
P*skaa pitää kehua

Joora

Kaks ajokertaa takana ja vetarin nivelistä lentää pikkupinnit pois. Kuuluuko ominaisuuksiin vai mites muilla on pelannu?
P*skaa pitää kehua

risla

onks siin lukittavat pinnit? vei prässätyt valmiiks? jos lukittavat niin ei kaukaa vikaa tarvii hakee :grin:

Joora

P*skaa pitää kehua

risla

mukavan hintaiset vetarit(39.90€) :shocked:. jos noiki heikkoa laatua

*HOKE*

Sattunu maanantai malli.

Hyvin kestävät ovat todellisuudessa.

kyoshodbx

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 12.08.13 - klo: 22.35
Sattunu maanantai malli.

Hyvin kestävät ovat todellisuudessa.

Ei kyllä oo meilläkään ollu vetari ongelmia.kaks kesää on kuitenkii kohta ajettu.ja kaikki jquut oon käytettynä ostanu joten todellinen ajomäärä on suurempi.

Salamisormi

Lainaus käyttäjältä: Joora - 12.08.13 - klo: 19.09
Kaks ajokertaa takana ja vetarin nivelistä lentää pikkupinnit pois. Kuuluuko ominaisuuksiin vai mites muilla on pelannu?

Olettaisin, että yhteydenotto asian tiimoilta JQ:n suuntaan toisi ongelmalle onnellisen lopun.