Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

JQ Products - THE Car

Aloittaja JQ, 03.08.10 - klo: 03.44

jhelen

Okke
Lähinnä kiinnostaa se keskidiffin ruuvien paikat ja mitat, esim reiskassa xb8 ja 808 keskdiffin runko ei sovi ristiin. Eri autojahan nuo ovat, mutta mites JQ:n versioiden välillä?
Muoviosat nyt saa sopimaan melkein mihin vaan.
Jarno
xray808e, xray 808 10 spec konversio
Mielipide on kuin P***ereikä, kaikilla on sellainen.

kyoshodbx

jhelen.entäs jos ostas valkeen ja e konversion.sillon eikö kävis ja tulis hyvä

jhelen

Nii, oishan se vaihtoehto, mutta aattelin, että jos ostat valkoosen ja sit ecarin mootoripukin ja patterikotelot.
Jarno
xray808e, xray 808 10 spec konversio
Mielipide on kuin P***ereikä, kaikilla on sellainen.

risla

näköjään jos hommaa tän valkosen niin vastarinakut joutuu ostaan toisen malliset?

edit: mites sitten noi varaosat? onko valkoseen eri osat kun keltasen????

risla

joo´o

mitäs noi ylimääräset reijät/syvennykset on tuossa pohjalevyssä?
vanhassa edessä 5 ja takana 2, uudes edes 3 ja takana 2.
eron näkee kun ottaa sivun 20 missä on  kuva pohjista.

*HOKE*


Joora

Patteri JQ tarvis uuden kopan. Onko muita sopivia kuin orkkis E-koppa?
P*skaa pitää kehua

hmort

Lainaus käyttäjältä: Joora - 03.11.13 - klo: 19.56
Patteri JQ tarvis uuden kopan. Onko muita sopivia kuin orkkis E-koppa?
Proline JQ buldog taitaa mennä
-Henry Mort

p-man

Lainaus käyttäjältä: hmort - 03.11.13 - klo: 20.33
Lainaus käyttäjältä: Joora - 03.11.13 - klo: 19.56
Patteri JQ tarvis uuden kopan. Onko muita sopivia kuin orkkis E-koppa?
Proline JQ buldog taitaa mennä

Jos toi on polttismallin koppa niin akku ei välttämättä mahdu sisään. Mitä itse oon patterikasien kanssa pelannut niin yleensä polttiskoppa ei käy sähkömalliin. Toki poikkeuksia varmaan on.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

*HOKE*

Bulldogin kyljet on korkeemmat kuin perinteisen polttiskorin.
Jopa korkeammat kuin tämän itse E mallin korin.

jhelen

Hahaa
Ameriikan ihmemaassa on konvertoitu valkoonen sähköiseksi käyttämällä JQ ecarin osia.
Eli sopivat.  :afro:

Ps. linkki
http://www.rctech.net/forum/electric-off-road/692252-jq-car-electric-here-comes-16.html
xray808e, xray 808 10 spec konversio
Mielipide on kuin P***ereikä, kaikilla on sellainen.

risla

Lainaus käyttäjältä: jhelen - 24.11.13 - klo: 16.53
Hahaa
Ameriikan ihmemaassa on konvertoitu valkoonen sähköiseksi käyttämällä JQ ecarin osia.
Eli sopivat.  :afro:

Ps. linkki
http://www.rctech.net/forum/electric-off-road/692252-jq-car-electric-here-comes-16.html

jos oikein ymmärsin niin valkoisesta etu-ja takapää ecarin pohjaan kiinni?

jhelen

Niin mäkin ymmärsin. Mutta ymmärsinkö oikein on eri asia.  :afro:
Mut tässä mikään kiire ole.
Jarno
xray808e, xray 808 10 spec konversio
Mielipide on kuin P***ereikä, kaikilla on sellainen.

*HOKE*

Jep.

Tuo on ecar pohjalevy.

Vilkaisin juuri sähkiksen ja polttiksen pohjalevyjä.

Ei pysty pulttaamaan moottoripukkia jne noinvain paikoilleen.

Eli joko pitää itse porailla jne tai helpommalla pääsee hommaamalla koko ecar conversio setin
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-varaosat-rungon-osat/theecar-conversion-kit-jqs033


jhelen

Olipas halapaa ku näkkileipä. Reipas 700 egee yhteensä. No kai siitä polttiksen pohjasta ja muista osista jotain sais, mut 600 kuiteskin.
Koskas se ecar the valkoonen tulloo?
Jarno
Ps. mut tosiaan positiivista et ruuvit tulee kierteillä varustettuina.  :afro:
xray808e, xray 808 10 spec konversio
Mielipide on kuin P***ereikä, kaikilla on sellainen.

Salamisormi

Onko noilla diffien vakiomallisilla ja kevennetyillä ulostuloilla kestävyyden suhteen mitään eroa, vai onko paino ainoa erottava tekijä?

kesseli

Moikka jos ostan suomesta uuden  RTR version onko siinä uusi leveämpi pohjalevy, parempi ohjaus ja smooth gearing set vai onko tämä RTR ihan oma juttunsa, näiden päivitysten osalta.

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 23.08.13 - klo: 16.36
On olemassa alkuperäinen JQ THECar jonka jälkeen tuli Yellow edition... Jonka jälkeen sitten oli saatavilla uusi leveämpi runko ja erilainen ohjaus.
Tuo runko ja ohjaus päivitys tuli tänäkesänä.

Alkuperäistä ja Yellow editionia ei oikein kuvasta pysty erottamaan.
Paitsi pohjapuolelta.
Keltaisessa on pohjalevy symmetrinen ja alkuperäisessä toinen laita itse pohjalevyssä oli erilainen ja siis myös muoviset kylkilevyt eri levyiset.

Kitin ja RTR auton tunistaa kohtuu monestakin asiasta.
Esimerkiksi iskareista ja iskaritorneista välittömästi.
RTR iskareissa on maavaransäätö muovisilla klipseillä kun taas kitti malleissa kaikissa on kultaiset kierrettävät jousilautaset jousen yläosassa.

RTR auton iskaritorni on vain tasainen alumiinilevy... muodot tietysti, mutta kitti autossa on CNC koneistetut jotka tunnistaa helposti siis että CNC koneistetussa näkyy kevennykset jne.

Uusien autojen kuvia vierekkäin vertaamalla näkee jo helposti pääkohdat joista tunnistaa RTR ja kit malit toisistaan.

Esim jo näistä kuvista erottaa aika monta yksityiskohtaa RTR ja Kit auton välillä.




Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

micsa.fi

RTRssä on smooth gearing, mutta ei leveää pohjalevyä eikä uutta ohjausta. Pohjalevy on RTRssä kaikista muista malleisa poikkeava, vähämmän työstetty ja keskidiffiä ei voi siirtää pituussuunnassa.
Wacky Stack Racing Team

risla

ei sitä rtr:ää kannata ostaa jos vähänkin mielii pääsettä radalla, suoraan toi uus valkonen editionin ja pro servot ja kone yms kilkkeet. rahaa palaa ja paljon. tuliko tossa koria mukana, en muista.


mutta rtr kai menee ihan piharallatuksessa kun jaksaa nyppiä narusta, kai se kapee "flex" pohjakin toimii jossain paremmin kuin tuo levee. pohjat pitäis sopia keskenään keltaisesta rtr:ään,
valkoisesta editionista ei oo mitään hajuu.

ps. älä aja eturengas edellä mitään päin äläkä laskeudu yks eturengas edellä, tuntuu olevan heikko kohta
tuo tukivarsi, saranatappi ja holderit.

*HOKE*

Pari kaveria ajeli RTR autolla SM sarjan läpi.

Aivan hyvin sillä voi alottaa kisaamisen.


Salamisormi

Kyllä tuossa RTR:n ja täydellisesti varustellun White Editionin välissä on vielä sen verran monta satalappusta, että kummallekin löytyy markkinoita. Se, että kannattaako RTR:ää lähteä kauheasti päivittämään on toinen asia, mutta kyllä sillä saa kokea todellista ajamisen iloa radallakin, ihan out of the box.

kesseli

Lainaus käyttäjältä: Salamisormi - 12.01.14 - klo: 11.37
Kyllä tuossa RTR:n ja täydellisesti varustellun White Editionin välissä on vielä sen verran monta satalappusta, että kummallekin löytyy markkinoita. Se, että kannattaako RTR:ää lähteä kauheasti päivittämään on toinen asia, mutta kyllä sillä saa kokea todellista ajamisen iloa radallakin, ihan out of the box.
joo radalle saatan keritä kisailuun ei ole aikaa olen hankkimassa autoa omaksi ja lasteni iloksi. En ole vielä päättänyt ostanko käytetyn rullaavan kitin vaiko uuden RTR:N.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Salamisormi

Lainaus käyttäjältä: kesseli - 12.01.14 - klo: 17.56
joo radalle saatan keritä kisailuun ei ole aikaa olen hankkimassa autoa omaksi ja lasteni iloksi. En ole vielä päättänyt ostanko käytetyn rullaavan kitin vaiko uuden RTR:N.

Tuollaiseen käyttöön JQ RTR:ssä oleva Alphan vetostarttikone on ihan kätevä, sen saa helposti käyntiin (kunhan vaan muistaa ryypyttää kunnolla), eikä tarvitse roudata mukana starttiboksia akkuineen.

kesseli

Lainaus käyttäjältä: Salamisormi - 12.01.14 - klo: 19.51
Lainaus käyttäjältä: kesseli - 12.01.14 - klo: 17.56
joo radalle saatan keritä kisailuun ei ole aikaa olen hankkimassa autoa omaksi ja lasteni iloksi. En ole vielä päättänyt ostanko käytetyn rullaavan kitin vaiko uuden RTR:N.

Tuollaiseen käyttöön JQ RTR:ssä oleva Alphan vetostarttikone on ihan kätevä, sen saa helposti käyntiin (kunhan vaan muistaa ryypyttää kunnolla), eikä tarvitse roudata mukana starttiboksia akkuineen.

En rupea leikkimään vetostartin kanssa jos ostan RTR:n vetostartti lähtee ekana.  :wink:
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

micsa.fi

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 12.01.14 - klo: 11.27
Pari kaveria ajeli RTR autolla SM sarjan läpi.

Aivan hyvin sillä voi alottaa kisaamisen.

Itse ajelin viime kesänä pari kisaa RTR:llä. Ihan hyvin silläkin pärjää, seuraavat muutokset enemmän tai vähemmän pakollisia:

- vetostartti pois ja kiinteä takalevy tilalle
- renkaat vaihtoon

RTR-radiolla en koskaan ajanut, mutta kyllä silläkin alkuun pärjää.
Wacky Stack Racing Team

emppu99

#625
Lainaus käyttäjältä: micsa.fi - 13.01.14 - klo: 14.21
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 12.01.14 - klo: 11.27
Pari kaveria ajeli RTR autolla SM sarjan läpi.

Aivan hyvin sillä voi alottaa kisaamisen.

Itse ajelin viime kesänä pari kisaa RTR:llä. Ihan hyvin silläkin pärjää, seuraavat muutokset enemmän tai vähemmän pakollisia:

- vetostartti pois ja kiinteä takalevy tilalle
- renkaat vaihtoon

RTR-radiolla en koskaan ajanut, mutta kyllä silläkin alkuun pärjää.

Ja näähän nyt on ihan perusjuttuja, renkaan vaihto olis kuitenkin ennemmin tai myöhemmin edessä.

Tämä nyt on vain oma mielipiteeni, mutta perusharrastaja ei tarvi radiostaan kuin sen, että se toimii :wink:

Edit: Mutta tottakai se 'oma ratti' lisää ajomukavuutta.
EXC125

Maxxi

Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 13.01.14 - klo: 15.08
Tämä nyt on vain oma mielipiteeni, mutta perusharrastaja ei tarvi radiostaan kuin sen, että se toimii :wink:

Edit: Mutta tottakai se 'oma ratti' lisää ajomukavuutta.
Vähän offtopiccia, mutta laadukas ratti on oikeasti ihan eri luokkaa kun rtr radiot, Rtr ratti tuntuu monesti ihan hyvältä mutta kun vaihtaa oikeasti hyvään rattiin niin ajokokemus ja auton hallittavuus paranee ihan varmasti vaikka kyseessä olisi ihan aloittelija
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

emppu99

Lainaus käyttäjältä: Maxxi - 13.01.14 - klo: 16.58
Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 13.01.14 - klo: 15.08
Tämä nyt on vain oma mielipiteeni, mutta perusharrastaja ei tarvi radiostaan kuin sen, että se toimii :wink:

Edit: Mutta tottakai se 'oma ratti' lisää ajomukavuutta.
Vähän offtopiccia, mutta laadukas ratti on oikeasti ihan eri luokkaa kun rtr radiot, Rtr ratti tuntuu monesti ihan hyvältä mutta kun vaihtaa oikeasti hyvään rattiin niin ajokokemus ja auton hallittavuus paranee ihan varmasti vaikka kyseessä olisi ihan aloittelija

Niinhän juuri sanoin, mutta itse pärjään RTR radioillakin. Vaikka onhan ne monen sadan vehkeet omaa luokkaansa.
EXC125

Maxxi

Aika hyvä työtä on JQ näköjään tehnyt kun White edition on julkaisunsa jälkeen myydyin 1/8 polttis maailman isoimmassa RC kauppassa(Amain)  :wink: Hyvää työtä JQ ja tiimi!
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

risla

#629
mihis nää tulee ja sitten tuo messinkinen kartioholkki kuuluu?

edit:kartioholkkihan tuli tonne vauhtipyörän taakse :roll: