Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

M8 kauden 2011 (sarja)säännöt

Aloittaja Tuukka, 08.09.10 - klo: 12.48

mikari

no se on tosi hienoa että kopteripuolella jaksetaan auttaa.
yleensä noiden automoottoreiden kanssa tulee sisäänajo-ohjeet, yleispäteviäkin ohjeita on, mutta yleensä olis parasta vaan ihan itse lukea se manuaali ettei sitten käy niin että "siellä neuvottiin" ja kallis moottori on sökö. sellasta moottoria en ole nähnnyt jossa ei ohjekirjaa tulis mukana.
Kiitos 20 vuodesta!

*HOKE*

Juuri noiden edellämainitsemiesi ongelmienkin takia olen ehdottanut että tälle foorumille tehdään osio missä on vain ja ainoastaan ohjeita eri asioihin... myös moottorin sisäänajoon... Ja kyseinen osio on lukossa jotta sinne ei pääse porukka kirjoittamaan mitään ylimääräistä ja hukuttamaan tietoa täysin turhanpäiväiseen.

Sinäänsä mielenkiintoista että sinulle on vastattu YV:n kautta siitä syystä ettei kukaan pääse ottamaan kantaa sisäänajometodiin.
Mikäli antaa neuvot oikein, ei pitäisi olla mitään pelkoa siitä että joku tulee siitä jotain vääntämään...
Niin... ei pitäisi... Ainut vaan että vaikka mistä asiasta antaa neuvot niin aina on joku jolla on asioista vähemmän kokemusta/taitoa, kommentoimassa omia MIELIPITEITÄÄN...
On toki olemassa muutama erilainen sisäänajometodi, mutta äkkiseltään vain yksi poikkeaa selvästi muista.
Jokainen näistä sisäänajometodeista toimii minkä tahansa moottorin kanssa ja päästään samaan lopputulokseen.
Kunhan tekee edes jonkun olemassa olevan metodin mukaan.
Lähes kaikissa moottoreiden ohjeissa on samat ohjeet... Alphassa oli ainakin kahdelle eri tyylille.


Renkaisiin liittyen... Kuten niin monta kertaa olen toistanut ja moni muukin sanonut.
Osta vaikkapa AKA Cityblockit.
Toimii jokaisella radalla... Ei välttämättä ole jokaisella radalla aina se paras, mutta kuitenkin niin varma valinta että tästä ei jää kenenkään menestys kiinni. Varsinkin nimenomaan aloittelijalle hyvä rengas kaikkinensa.
Tiedon saa heti kysymällä keneltä tahansa aktiivikuskilta.

anne

ruokapaussi! se on totta, et minunkin alphan mukana tuli manuaali. missä neuvottiin kyllä sisäänajo, mut silti halusin kysyä, et josko joku saman moottorin omaava olis vaikka löytäny ns. paremman tavan. tässä minun pointtini. sit vielä kaikilla ei tuo lontoon murre mene jakeluun, kuten minulla aina välillä. parempi kysyä ennemmin viisammilta apua ennen ku rikkoo moottorinsa. ONNELLINEN ALPHAN OMISTAJA.hokelle: pitää kokeilla noita sun ehdottamias renkaita.

mikari

Anne - yhtä lailla voisin kysyä että miksi et kysy niitä sisäänajo-ohjeita kauppiaaltasi, oletan että hän on kotimainen, jos et osaa engl. kielistä ohjekirjaa lukea sen sijaan että odotat täällä jonkun neuvovan sinua ja sitten annat siitä negaa täällä kun niitä ei ole tullut siinä määrin kuin olisit odottanut
Kiitos 20 vuodesta!

jarkko

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 29.06.11 - klo: 14.07
Anne - yhtä lailla voisin kysyä että miksi et kysy niitä sisäänajo-ohjeita kauppiaaltasi, oletan että hän on kotimainen, jos et osaa engl. kielistä ohjekirjaa lukea sen sijaan että odotat täällä jonkun neuvovan sinua ja sitten annat siitä negaa täällä kun niitä ei ole tullut siinä määrin kuin olisit odottanut

Topikin aiheena oli M8 kauden 2011 (sarja)säännöt. Ollaanko taas vähän aiheesta eksyksissä?
Voisiko joku modeista vaikka poistaa tämän ja siirtää muut hyödyllisemmät oikeampaan topikkiin.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

mikari

varsinkin kun minä sen kirjoitin niin totaalisen väärää asiaa LOL

mun mielestä se liittyy hyvinkin annen kyselyihin jo kommentteihin, aiheeseen ei, mutta olisko toi nyt eka kerta? tuskin
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Ei tainnu muuten jäädä aikaa/olla halukkaita vapaaehtoiseen "pappa" finaaliin ekassa kisassa?
Kiitos 20 vuodesta!

jarkkom

Eipä toi Jyväskylän finaali kovin junioripainotteinenkaan ollut. Sekaan vaan.
---

Tuukka

Oikea vastaus Jyväskylän erikoisfinaalin puutteeseen on järjestäjien haluttomuus ko finaalin järjestämiseen. Erikoisfinaali on täysin vapaaehtoista niin järjestäjien kuin osallistujien osalta.

Se erikoisfinaali voi olla vaikka driftausrenkailla. Näin esimerkkinä rengaskeskustelun innoittamana. Tai peräkärryfinaali.  Tai pariajoa, joka kierroksella kuski vaihtaen...  tai kuka pääsee pisimmälle ilman tankkausta ja nostoapua. You name it!

JTH_X


Säännöissä voitaisiin sallia ylimääräinen harjoittelu perjantaina tai lauantaina niille jotka kiertävät sarjaa ensimmäistä vuotta. Vaikka 1h harjoitusaikaa perjantaille tai vaikka lauantai aamulle klo 7-8, niin ei rada mene huonoksi.



T: Jouko Hyvärinen
    Kuopion UA, pienoisautoilijat

sakke_

Lainaus käyttäjältä: jarkkom - 30.06.11 - klo: 09.03
Eipä toi Jyväskylän finaali kovin junioripainotteinenkaan ollut. Sekaan vaan.
Olihan siellä finaalissa 2 täysin ensikertalaista polttiskuskia joka on mielestäni samassa kisassa kohtuu paljon.
Eiköhän toi jo sitä todista että kaikki voittaa finaalit on vähän niin ja näin.

Kaikki voittaa finaalia ei ajettu Jyväskälässä sen takia että radan kestävyyden kanssa oli pelkoa ja aikataulukin oli varsin tiukka.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

goos

Lainaus käyttäjältä: JTH_X - 30.06.11 - klo: 20.09

Säännöissä voitaisiin sallia ylimääräinen harjoittelu perjantaina tai lauantaina niille jotka kiertävät sarjaa ensimmäistä vuotta. Vaikka 1h harjoitusaikaa perjantaille tai vaikka lauantai aamulle klo 7-8, niin ei rada mene huonoksi.

Ekaa vuotta kun kiertää kannattaa käydä tutustumassa radalla pari viikonloppua ennen skaboja niin on helpompaa :)
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

JTH_X

Lainaus käyttäjältä: goos - 01.07.11 - klo: 09.44
Lainaus käyttäjältä: JTH_X - 30.06.11 - klo: 20.09

Säännöissä voitaisiin sallia ylimääräinen harjoittelu perjantaina tai lauantaina niille jotka kiertävät sarjaa ensimmäistä vuotta. Vaikka 1h harjoitusaikaa perjantaille tai vaikka lauantai aamulle klo 7-8, niin ei rada mene huonoksi.

Ekaa vuotta kun kiertää kannattaa käydä tutustumassa radalla pari viikonloppua ennen skaboja niin on helpompaa :)

Se on tuo Salo niin kaukana kaikesta ettei taho keretä, mutta asiaan, tuolla ylimääräisellä harjoittelujaksolla helpotettaisiin taas uusien tulokkaitten osallistumista sarjaan.

_jtr_

Mä olen kovasti alottelija polttispuolella ja vasta yks kisa takana, mutta silti mua ihmetyttää tän ylimääräsen finaalin funktio. Jos ajetaan SM-tason osakilpailua, niin eikö se itse kilpailussa parhaan mahdollisen sijoituksen ajaminen ole kaikilla se tavoite ja ajotunteja haetaan sitten treenatessa.. Ymmärtäisin jos ajettais jotain "näytösluokkaa" yleisölle itse kisan ohessa, mutta tässä ei nyt kuitenkaan puhuta mistään yleisölajista.
Onko oikeesti niin että muutaman kympin osallistumismaksulle pitää saada sisältöä enemmän kun mihin rahkeet kisassa riittää?
Jos lajin arvostusta halutaan nostaa, ei se tapahdu ainakaan arvokisoissa leikkifinaaleja ajamalla. Esimerkiksi meidän Jyväskylän osakilpailussa emme halunneet alkaa sähläämään minkään ylimääräisen kanssa, vaan pyrimme järjestämään SM-formaatin kisat niin hyvin kuin mahdollista ja siinä jäi peruskaaviollakin vielä reilusti parannettavaa.

-Jussi Rinne-

speedo

Pakko kompata,SM-kisat on arvokisat ja ansaitsee arvonsa.Pitäisi vaan saada Kyläkisoja niinkuin muissakin lajeissa ja sieltä opit arvokisoihin.

jannes28

Lainaus käyttäjältä: goos - 01.07.11 - klo: 09.44
Lainaus käyttäjältä: JTH_X - 30.06.11 - klo: 20.09

Säännöissä voitaisiin sallia ylimääräinen harjoittelu perjantaina tai lauantaina niille jotka kiertävät sarjaa ensimmäistä vuotta. Vaikka 1h harjoitusaikaa perjantaille tai vaikka lauantai aamulle klo 7-8, niin ei rada mene huonoksi.

Ekaa vuotta kun kiertää kannattaa käydä tutustumassa radalla pari viikonloppua ennen skaboja niin on helpompaa :)

turku-jyväskylä-turku. jotain rapiat 600km. Sen lisäksi vielä mahdollinen majoitus jos ei jaksa vetää koko settiä samaan päivään. Aika arvokasta on käydä treenaamassa. Kauhavalle vielä enemmän matkaa. vantaallekin ihan tarpeeksi. Ei noita treenikäyntejä kuitenkaan viitti hirveesti tehdä ja kaikilla ei ole mahdollisuutta. Tai rahaa. Mutta jos jokatapauksessa kisapaikalle tarvitsee tulla jo edellisenä päivänä niin voisi siinä olla vaikka parin tunnin treenit pe. Tällainen aloitteleva kuski ei oikein ehdi/osaa kisapäivän härdellissä saamaan autoa niin nopeasti säätöihinkään kuin kokeneemmat kuskit. Ymmärrän toki huolen radan kulumisesta, mutta se kuluu kuitenkin kaikille...
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

goos

Lainaus käyttäjältä: jannes28 - 02.07.11 - klo: 01.04
Tällainen aloitteleva kuski ei oikein ehdi/osaa kisapäivän härdellissä saamaan autoa niin nopeasti säätöihinkään kuin kokeneemmat kuskit. Ymmärrän toki huolen radan kulumisesta, mutta se kuluu kuitenkin kaikille...
Eli haluat tasoitusta koska olet aloittelija kisassa jossa on jaossa SM arvo? Kyllä se nyt niin on vaan että aloittelijana joutuu laittamaan vähän tunteja sisään jos haluaa pärjätä paremmin tai nopeammin.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

jannes28

mutta onhan se treenimahdollisuus silloin kaikilla. Ja jos toi on sun perustelu, niin onko se sitten oikein että paikalliset jannut treenaa varmasti juuri ennen kisoja ja saa "tasoitusta". Ei oikein uponnut tuo selitys. Mutta se siitä. On sitä kokeneemmatkin kuljettajat useaan otteeseen valitellut jos ei ole treenimahdollisuutta ennen kisaa
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

speedo

Niin. Tommosta kotikenttäetuahan ei vissiin missään muussa lajissa/luokassa ole?EIKU!!! Onpas jopa keihäänheitossa.Ainahan paikalliset osaa ratansa paremmin,Turkulaiset Turun radan jne. Näin se menee.Ja senkin ymmärtää ettei aloittelija pärjää heti SM-kisoissa,ne on kumminkin SM-kisat.kokemus ja taito ratkasee

sakke_

Lainaus käyttäjältä: jannes28 - 02.07.11 - klo: 01.04
Lainaus käyttäjältä: goos - 01.07.11 - klo: 09.44
Lainaus käyttäjältä: JTH_X - 30.06.11 - klo: 20.09
Säännöissä voitaisiin sallia ylimääräinen harjoittelu perjantaina tai lauantaina niille jotka kiertävät sarjaa ensimmäistä vuotta. Vaikka 1h harjoitusaikaa perjantaille tai vaikka lauantai aamulle klo 7-8, niin ei rada mene huonoksi.
Ekaa vuotta kun kiertää kannattaa käydä tutustumassa radalla pari viikonloppua ennen skaboja niin on helpompaa :)
turku-jyväskylä-turku. jotain rapiat 600km. Sen lisäksi vielä mahdollinen majoitus jos ei jaksa vetää koko settiä samaan päivään. Aika arvokasta on käydä treenaamassa. Kauhavalle vielä enemmän matkaa. vantaallekin ihan tarpeeksi. Ei noita treenikäyntejä kuitenkaan viitti hirveesti tehdä ja kaikilla ei ole mahdollisuutta. Tai rahaa. Mutta jos jokatapauksessa kisapaikalle tarvitsee tulla jo edellisenä päivänä niin voisi siinä olla vaikka parin tunnin treenit pe. Tällainen aloitteleva kuski ei oikein ehdi/osaa kisapäivän härdellissä saamaan autoa niin nopeasti säätöihinkään kuin kokeneemmat kuskit. Ymmärrän toki huolen radan kulumisesta, mutta se kuluu kuitenkin kaikille...
Mut tilanne on kaikille sama joten miks valittaan?
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poinas2

Lainaus käyttäjältä: _jtr_ - 01.07.11 - klo: 23.43
Mä olen kovasti alottelija polttispuolella ja vasta yks kisa takana, mutta silti mua ihmetyttää tän ylimääräsen finaalin funktio. Jos ajetaan SM-tason osakilpailua, niin eikö se itse kilpailussa parhaan mahdollisen sijoituksen ajaminen ole kaikilla se tavoite ja ajotunteja haetaan sitten treenatessa.. Ymmärtäisin jos ajettais jotain "näytösluokkaa" yleisölle itse kisan ohessa, mutta tässä ei nyt kuitenkaan puhuta mistään yleisölajista.
Onko oikeesti niin että muutaman kympin osallistumismaksulle pitää saada sisältöä enemmän kun mihin rahkeet kisassa riittää?
Jos lajin arvostusta halutaan nostaa, ei se tapahdu ainakaan arvokisoissa leikkifinaaleja ajamalla. Esimerkiksi meidän Jyväskylän osakilpailussa emme halunneet alkaa sähläämään minkään ylimääräisen kanssa, vaan pyrimme järjestämään SM-formaatin kisat niin hyvin kuin mahdollista ja siinä jäi peruskaaviollakin vielä reilusti parannettavaa.

-Jussi Rinne-

No "arvokisoissa" kuten EM ja MM juuri ajetaan näitä "täytefinaaleita" ja hyvin menee. Ei se ole sen A-finaalin ajajilta pois jos junnut tykittää oman 30-45min tai seniilit saman verran (tai meidän tapauksessa kait sekaisin joka myös OK). Nopeimmat kuskit ne on kuitenkin A-finaalissa kun tonne täyte-eriin ei pääse jos olet ajanut semiin. Itse näkisin että se on junnuillekkin paljon motivoivampaa kun pääsee vääntämään pidempääkin finaalia kuin ne 15min nousut ja kisa tulee automaattisesti saman tasosia vastaan + saa kokemusta niistä pidemmistä stinteistä. Nythän se on jokaisen järjestäjän oma asia "jaksaako" niitä alkaa vääntämään; jos ei riitä rahkeet niin ei järjestä. Toivottavasti jatkossa mahdollisuuksien mukaan järjestettäisiin.
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

sakke_

Lainaus käyttäjältä: Poinas2 - 04.07.11 - klo: 16.16
No "arvokisoissa" kuten EM ja MM juuri ajetaan näitä "täytefinaaleita" ja hyvin menee. Ei se ole sen A-finaalin ajajilta pois jos junnut tykittää oman 30-45min tai seniilit saman verran (tai meidän tapauksessa kait sekaisin joka myös OK). Nopeimmat kuskit ne on kuitenkin A-finaalissa kun tonne täyte-eriin ei pääse jos olet ajanut semiin. Itse näkisin että se on junnuillekkin paljon motivoivampaa kun pääsee vääntämään pidempääkin finaalia kuin ne 15min nousut ja kisa tulee automaattisesti saman tasosia vastaan + saa kokemusta niistä pidemmistä stinteistä. Nythän se on jokaisen järjestäjän oma asia "jaksaako" niitä alkaa vääntämään; jos ei riitä rahkeet niin ei järjestä. Toivottavasti jatkossa mahdollisuuksien mukaan järjestettäisiin.
Eikös nää isot kisat oo usein monipäiväsiä joten sinne on vähän pakko saada täytettä. Ja mielelläni en näkis sitä että Suomen kisat venytettäs useemmalle päivälle vaan sen takia että saadaan pari jämä finaalia.
Kyllä sitä reeneissä kerkee vetämään pitkiä vetoja ihan tarpeeks. Pitäähän sitä alottelijoilleki jäädä jotain haastetta. Pitää olla ajo hanskassa että pääsee ajamaan pitkään finaaliin, ei kaikkien tarvitse "voittaa".
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

jarkko

Lainaus käyttäjältä: sakke_ - 05.07.11 - klo: 10.08
Eikös nää isot kisat oo usein monipäiväsiä joten sinne on vähän pakko saada täytettä. Ja mielelläni en näkis sitä että Suomen kisat venytettäs useemmalle päivälle vaan sen takia että saadaan ....

Kun kisapäivään voi tulla yhtä sun toista ylläriä venyttämään aikataulua ja muuttamaan hyvin suunniteltuja kuvioita, ei extra-finaalin sisällyttäminen muutenkin haastavaan ja pitkään päivään ymmärrettävästi houkuttele kisajärjestäjää.
Muistaakseni Jyväskylässäkään ei ollut aikataulussa sellaista aukkoa, johon olisi voinut extra-finaalin sijoittaa.

Minusta kerhokisat tai kansalliset karkelot ovat oikeampi paikka tarjota laajemmilla harrastajajoukoille finaaliajokokemuksia kuin SM-kisat.

Se, että SM-kisankin järjestäjällä on sääntöjen pohjalta optio näihin uusiin kuvioihin on hyvä tapa nostaa esiin tuoreempien kuskien tarvetta saada aitoa kisakokemusta. Jonkun kisan kohdalla se ehkä onnistuu myös käytännössä.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

jarkko

LainaaLainaus käyttäjältä: _jtr_ - 26.07.11 - klo: 20.15
Onko mikään taho alkanut miettiin miten nämä loput kisat toteutetaan....?


PKSRCA on esittänyt heti Salon kisan jälkeen lajiryhmälle, että Lavangossa 27-28.8. voitaisiin yhden SM-kilpailun sijaan ajaa kaksi, toinen la ja toinen su. Näin saataisiin keskeytyneestä Salon kisasta huolimatta ajettua täysimittainen M-8 SM-sarja.

Lajiryhmän viesti oli, että he keskustelevat lajivastaavan kanssa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

sakke_

Lainaus käyttäjältä: jarkko - 27.07.11 - klo: 10.12
LainaaLainaus käyttäjältä: _jtr_ - 26.07.11 - klo: 20.15
Onko mikään taho alkanut miettiin miten nämä loput kisat toteutetaan....?
PKSRCA on esittänyt heti Salon kisan jälkeen lajiryhmälle, että Lavangossa 27-28.8. voitaisiin yhden SM-kilpailun sijaan ajaa kaksi, toinen la ja toinen su. Näin saataisiin keskeytyneestä Salon kisasta huolimatta ajettua täysimittainen M-8 SM-sarja.
Lajiryhmän viesti oli, että he keskustelevat lajivastaavan kanssa.
Eikös nyt sarjan kannalta ois hiukan reilumpaa että tuplakisa järjestettäs Kauhavalla rata on kuitenkin lähes kaikille sarjan kiertäjille se "vieras" rata.
Kotirata etu tulee olemaan aika kova eteläsuomen kavereille.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

goos

Lainaus käyttäjältä: sakke_ - 27.07.11 - klo: 10.52
Eikös nyt sarjan kannalta ois hiukan reilumpaa että tuplakisa järjestettäs Kauhavalla rata on kuitenkin lähes kaikille sarjan kiertäjille se "vieras" rata.
Kotirata etu tulee olemaan aika kova eteläsuomen kavereille.
Reiluinta olisi varmaan jos kisa ajettais esim Salossa tai jossain muualla ettei ole tuplakisaa. Mutta sit herääkin kysymys onko mikään näistä tahoista valmis järjestämään kisaa?
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

CluBBaH

Tai jos tehtäisiinkin uusi rata ettei kellään ole kotikenttä etua.

Jokaisella paikkakunnalla on aina jollakin se etu, mun mielestä koko tuplakisa on huono idea rajallisten resurssien takia.Tuskin olen ainoa jolle ei ole itsestään selvää joko yöpyä jossakin hotellissa, tai ajella edestakaisin kahtena päivänä.
XRAY 808 2009 Spec |

_jtr_

Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 27.07.11 - klo: 12.05
Tai jos tehtäisiinkin uusi rata ettei kellään ole kotikenttä etua.

Jokaisella paikkakunnalla on aina jollakin se etu, mun mielestä koko tuplakisa on huono idea rajallisten resurssien takia.Tuskin olen ainoa jolle ei ole itsestään selvää joko yöpyä jossakin hotellissa, tai ajella edestakaisin kahtena päivänä.

Tottakai se aina jollekkin on etu.. Kauhavan ja Vantaan tapauksessa suhde on varmaan jotain 2 / 50..

copter

Hei,

Lajiryhmä sai tiedon Salon kisan keskeyttämisestä heti samana päivänä ja sen jälkeen alettiin miettiä miten asian kanssa edetään. Koska koko lajiryhmä oli kiinni Vaasan MM projektissa, niin päätin että asiasta päätetään heti Vaasan MM kisan jälkeen ja tämän vastauksen annoin myös kaikille asiasta tiedusteille.

Vaasan MM kisojen jälkeen keskustelin asiasta tämän viikon maanantaina 25.7.2011 luokkayhteyshenkilön kanssa ja päätimme että Lavangossa järjestetään tuplakisa kalenterin mukaisena viikonloppuna. Eli siis erilliset kilpailun lauantaina sekä sunnuntaina, joista jaetaan kustakin pisteet normaalisti. Päätöksen jälkeen ilmoitin asiasta myös PKSRCA:n edustajalle.

Painavin syy miksi kisa pidetään Lavangossa eikä Kauhavalla on se, että Kauhavan kisaviikonlopun aikana ajetaan myös Touring EM kisat. Meillä on muutamia kilpailijoita jotka ovat näissä karkeloissa kisaamassa ja käytännössä mikäli Kauhavalla olisi ajettu kaksi kisaa, niin näiden kuljettajien osalta koko M8 sarja olisi jäänyt torsoksi (mahdollisuus ajaa vain 2 / 4 kisaa ja ei mahdollisuutta saada täysiä pisteitä).


Terveisin,
Matti Korvenmaa
Lajiryhmän PJ

_jtr_

Hienoa että päätös tuli tietoon näin nopeasti. Itselläni nyt on ensimmäinen kausi menossa, eikä sarjapaineita ole muutenkaan asetettu, että samapa tuo. Varmasti hieno viikonloppu tulossa Vantaan komean näköisellä baanalla ja toisaalta mielummin viikonlopun viettää pääkaupunkiseudulla kun kauhavan metsissä..  :wink:

Jussi Rinne