Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

polttis ja bensat

Aloittaja Mutenrooshi, 29.11.03 - klo: 13.40

Mutenrooshi

Elikka voiko noihin autoihin tehda "omat bensat" periaatteella bensaa kun tulee aika kalliiksi ajella jos pitaa ostaa 25% bensaa 5 litraa 50 € elikka kuinka sita tehdaan? Vai voinko vaan sekottaa 98:siin vaan oljyä niinku moboihin?
Kyllä se polttis on rautaa.

blenheim

Ei voi. RC:iden koneilla ei ole mitään tekemistä mopojen koneiden kanssa. Nämä toimivat nitrometaanin ja metanolin sekoituksella, johon on lisätty risiini- tai synteettistä öljyä.

Voi niihin tehdä, mutta varminta on ostaa kaupasta valmiit nitrosekoitukset. Ja muistakaa, tämä ei ole "bensaa" vaan nitroa tai polttoainetta.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

tilttilt

koita miellummin laittaa nitrometanoolia mopoon  :)

blenheim

E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

tilttilt

voi olla, käynnistyykö se edes?

Poju12

Lainaus käyttäjältä: "blenheim"Ja muistakaa, tämä ei ole "bensaa" vaan nitroa tai polttoainetta.

mitä väliä sillä on ei voi tulla maailman loppu jos sanoo bensaks kyl mä ainakin saan kaupasta ku pyydän bensaa.

Eli mitä h******n väliä o jos sanoo bensaks?

Alfa

Ei ruveta vääntään taas kättä samasta asiasta. Viimekerran kuukausi sitten väänsitte kättä tästä SIIS NYT STOP asialle.

Poju12

Minä sanon sitä bensaks ku se on bensaa.

Jukka

Lopetetaan kinastelu tähän. Polttoaineen itsesekoittamisesta on höpisty aiemminkin.
Tiim Lahti | S-grafix