Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mikä ilahduttaa tänään?

Aloittaja RC-tyyppi, 20.09.10 - klo: 19.49

samimake

Ei se ole hullu joka pyytää vaan se on hullu joka maksaa! :roll:
.......

gbvb28

Kaupat lukkoon revo 2.5 jossa on rb viri motti ;)
Satunnainen ajaja.

Jolo

pääsin kevarin teoriakokeen läpi ekal yrittämäl :tongue: :tongue: :tongue:
Awesomatix A700

PSo

Kyllähän tuo Sportin mestaruus lämmittää, kuitenkin niin paljon tulee sielläkin aikaa vietettyä.
Looking for faster transponder...

simpo

Huomenna hammaslääkäri aika kaupungilla 50km päässä, niin oon koulussa 3 tuntii kuuden sijaan  :evil: .
Ja kevät tekee jo tuloaan  :grin:
VASEN!!! EI KU...

Tonitop

Lainaus käyttäjältä: simpo - 14.03.12 - klo: 22.09
Huomenna hammaslääkäri aika kaupungilla 50km päässä, niin oon koulussa 3 tuntii kuuden sijaan  :evil: .
Ja kevät tekee jo tuloaan  :grin:

Oot siis ilonen siitä että pääset hammaslääkäriin  :shocked:

Ittee ilahduttaa se etten oo menossa hammaslääkäriin ja sain vanhat tapetit revittyä seinästä.
Hongnor SCRT - Axial Wraith - Tamiya M03

an7t1

Kyllä hammaslääkäri aina koulun voitaa  :cheesy:
Tamiya Pajero CC01 - Axial Wraith projekti

gbvb28

Se että huomenna haetaan

ja pääsen vielä 2 tuntia etu ajassa koulusta tuon haun takia ;)
Satunnainen ajaja.

PSo

Postissa odotti TC6, kiitokset uijuille  :azn:
Looking for faster transponder...

tactical

Semmonenkin päivä koitti että kaikki autot ovat ajokunnossa ja lentokoneet lentokunnossa. Ei kovin usein tätä satu.
Losi Twenty Two, Hitec 2.4. Hong Nor SCRT10 - Hitaasti ja epävarmasti liikkuva shikaani.

Sotaloordi

Tuleva lauantainen Eläkeläisten keikka ilahduttaa jo näin etukäteen  :cool:
Team Losi JRX2, Caster Racing SK10B, Big Bear.

vilzuh

Mopo teoriakoe ensimmäisellä läpi.
Passiivista harrastelua

lättyäijä

Mutsi tulee kattomaan nuorimmaisia ni pääsee pojan kanssa LRP areenalle ruisaan.
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

Joel

Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

an7t1

Uudet renkaat ja vanteet tulivat ja kohta on viikonloppu  :smiley:
Tamiya Pajero CC01 - Axial Wraith projekti

jon.lindgren

Halpiskuulokkeita olin ostamassa ja ostinkin, lisäksi vähän muutakin :tongue:
http://doesitpew.blogspot.com/2011/03/diy-hifi-orthodynamic-portable.html
Noita ohjeita soveltamalla tulee aikas hyvät kuulokkeet.

tactical

Uutta gummia honkkarin alle.. :smiley:
Losi Twenty Two, Hitec 2.4. Hong Nor SCRT10 - Hitaasti ja epävarmasti liikkuva shikaani.

lättyäijä

Eilen kyllä tapahtui mutta vieläkin on hyvä fiilis. Pitkästä aikaa putsasin pölyt dekkien päältä, ja soittaa pläjäytin 76min keväisen tech-house setin :tongue: ja se onnistui mielestäni oikein hyvin. Hurjinta oli että tallensin kyseisen tuotoksen ja silti onnistui :shocked:

Enään tarvii mennä johto ja nippeli ostoksille että saan sen siirrettyä koneelle ja mp3 muotoon. Lopun voitte lukea tuolta v**uttaa osastolta :lipsrsealed:
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

nnikkem

Nuorten Parlamentti meni hienosti ja Yökoulukin rattoisasti. Tosin yllättävän nopeaa. Sitä ollaankin oltu valveilla yli 30h vain parintunnin tirsoilla.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

OV

Eteisen, olkkarin ja keittiön katto maalattu valkoseksi. Pari vuotta maalit olleet varastossa odottamassa ja nyt sai repästyä. Sellanen 20h kului maalaamiseen + hionta ja pesu... Toivottavasti emäntä nyt sitten tykkää siitä kun se sitä jakso ruinata.

Seuraavaks pitäs alottaa purkamaan keittiötä... ei kyllä tekeminen tekemällä lopu.

polle

Minua ilahduttaa se, kun tilasin uuden LiPon.
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

RcJack

Se että täytän pian 15, lumet sulaa ja pääsee ajamaan rc:tä.
|HPI Savage X 4.6 2.4GHz| |Kyosho PureTen Alpha EP 3| |Kyosho Mini-Z Subaru|

polle

Mua ilahduttaa se, kun ulkona tosi hyvä keli ja kestävät hangenkuoret. Ja oli hauskaa päästä testaamaan slashia pitkästä aikaa kuivalla soralla.
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

samimake

.......

gbvb28

Lainaus käyttäjältä: samimake - 01.04.12 - klo: 09.33
Aamulehden aprilli pilat. :grin: :grin: :grin:
Plussat tälle ;)
Ihan unohdin itse,että tänään on aprilli pvä
Satunnainen ajaja.

lassii

ens viikolla tulee pari pakettia.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Anapoli

Näki porukoita tänään pitkästä aikaa. Eno soitteli, jaettii kuulumisia.
Ja ens viikolla mukavia paketteja tiedossa.

OV

On sitä odotettukkin vuoden päivät, mutta nyt olis eka jakso koneella...

gbvb28

Huomasin,että lelu osastolle oli ilmestynyt huuto.netissä osasto rc leluille ;)   http://www.huuto.net/osasto/lastentarvikkeet/junaradat-autoradat-ja-radio-ohjattavat-lelut/832

Nyt olen jonkin aikaa kirjoitellut nikon,yms myyjille viestejä että siirtää ilmoitukset sinne
Satunnainen ajaja.