Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Inferno NEO ja Mad Force Kruiser

Aloittaja Äijäx, 01.10.10 - klo: 22.03

mikari

Iskälle terveisiä  :wink: Itsellä on 20K öljyt diffeissä tupla rattailla (6 kpl per diffi) eli ei kauhean jäykkää ottaen renkaiden koon huomiin.
Kiitos 20 vuodesta!

joo-ananas

Mää käytin ite normi vaseliinii diffeis nyt takana kyl lukko et mukavampi ajaa talvel ja paremmin kulkee
Kyosho mad-force

mikari

Täs nyt vielä edelliseltä sivulta

Startti


Ajoa lumessa


Ens kerralla otetaan VE mukaan kuvaan, se on tykki!
Kiitos 20 vuodesta!

JiiVee

#213
toi GT warriorin madin alaneula on kyllä aika piikillä kun tyhjäkäynti kuulosti sellaselta lätkytykseltä tossa ajovideolla

edit:kirjoitus virhe korjattu
pöö

mikari

oli se vähän joo, lumi alkoi vaikuttaa sen verran tuli lunta tupaan että ilmanputsarin meni kerran tukkoon. mutta en mä jaksanu säätää tuolla hangessa ku ei ollu ruuvariakaan messissä. sinänsä mitä väliä... eteenpäin mentiin koko ajan  :grin:
ja kohtuu paksu lumi .. sillä oli myös vaikutus. otetaan lisää kuvaa kun keritään.
Kiitos 20 vuodesta!

Raisu

#215
Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 04.12.10 - klo: 20.42
Iskälle terveisiä  :wink: Itsellä on 20K öljyt diffeissä tupla rattailla (6 kpl per diffi) eli ei kauhean jäykkää ottaen renkaiden koon huomiin.

Mitä hyötyä on diffin tuplista?
Minulla ei edes Inferno VE:ssä ollut tupla rattaita diffeissä ja tuli sitäkin asfaltilla ratarenkailla ajettua ja savi pohjaista rataa kierrettyä ilman mitään diffi ongelmia.

mikari

No ei paljon mitään. Niitä nyt oli ylimääräisenä niin heitin samalla sisään.
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

#217
Lyhyt



Pidempi

Kiitos 20 vuodesta!

Polle XD

No jos moottori oli über rikkaalla eikä mikään säätäminen auttanut.
Niin mikä se sitten oli??
Model technics bensassa on liian alhainen öljy prosentti tuohon mottiin.

mikari

Täyttää skeidaa mutta usko ihan mitä haluat  :grin:
Kiitos 20 vuodesta!

JiiVee

mites GT Warrior nyt on madin osilta hiljentyny.  :shock:
pöö

mikari

#221
Ei oo videoiden jälkeen tullu ajeltuu ku ei päivisin ehdi ja yö tulee liian aikasin, lisäks ollu noita pakkasiakin niin ei oo vitsiny. VE:llä pitäs päästä ajelee, sitä kun ei oo ehtinyt ulkoiluttaa ekojen ajojen jälkeen, akutkin ollu tovin ladattuna. No kevättä kohti sitten joulun jälkeen ja katotaan jos espoossa pidettäis talviajot.
Kiitos 20 vuodesta!

InfernoSP4

Jos tuollaiset talviajot saataisiin aikaiseksi, niin täällä olisi yksi innokas
mukaan pyrkijä!  :tongue:
Traxxas Slash Platinum, Team Associated sc10, Losi 8ight 3.0

mikari

Jep, huomioidaan että toi Espoon SC rata on vain sähköautoille.
Kiitos 20 vuodesta!

InfernoSP4

Jaa niin, no se siitä sitten...

Taitaa olla aika toivoton yritys saada näin talvisaikaan joku nitroautojen kinkeri
aikaiseksi.
Traxxas Slash Platinum, Team Associated sc10, Losi 8ight 3.0

mikari

Ai vähän niinku tälleen mut nitroilla...

Kiitos 20 vuodesta!

InfernoSP4

Niin juu...

Pointtihan on siinä, että sormet syyhyää auton kanssa touhuta myös talvella. Mutta sitten toisaalta tuollainen parkkiksella ees taas pyörittely ei ehkä kuitenkaan enää oikein nappaa.
Niin siinä mielessä olisi hauskaa, kun olisi joku kelvollinen ajopaikka ja useampi auto samaan aikaan liikenteessä. Mutta toisaalta eipä tässä itselläkään ole oikein mahdollista panostaa mihinkään radan talvikunnossapitoon, vaikka sopiva paikka olisikin... Eli täytyy
varmaan vaan käydä muutama kerta parkkiksella pitämässä yllä ajotuntumaa  :tongue: ja muuten sitten odotella kesää!

Ensi vuonna Lavanko on taas pelissä mukana ja jos vielä tuo Tattiksen hallinnointi muutuu, niin kukaties, siis kukaties, käytössä voisi olla joku talviajeluunkin soveltuva paikka? Ainakin, jos lunta ei olisi ihan kauheasti...
Traxxas Slash Platinum, Team Associated sc10, Losi 8ight 3.0

JiiVee

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 26.11.10 - klo: 20.33
Mielenkiinnosta avasin kytkimen, siis irroitin moottorin 4 ruuvilla ja kytkinkellon yhdellä, aluminniset kytkinpalat (2) olivat nätissä kunnossa, ei purseita tmv. Joten takas pakettiin ja pannu kiinni. Ei huoltoa vaativia toiminpiteitä.

paljos oli ajettu tuolloin ja etkö edes kytkinlaakereita vaihtanu?

ootko vielä kertaakan madiisi vaihtanu kytkinlaakereita? jos olet vaihtanu niin paljon on ollut ajettu silloin?
pöö

mikari

En oo vielä vaihtanu. Tossa on noi neulalaakerit 2 kpl. Ne on aika huoltovapaat.
Kiitos 20 vuodesta!

JiiVee

paljonkin jo ajettu noin suunnilleen.
pöö

mikari

Ei paljon. Olisko pari litraa.
Kiitos 20 vuodesta!

Raisu

Madin sain viimein kunnolla sisään ajettua ja ruuveja piikimmälle niin hauska autohan siitä tuli.
Vakio renkaat toimivat mielestäni yllättävän hyvin lumella kun tuli tuossa lähikoulun pihan lumikasoissa myllättyä.
Ilmanputsarin päälle laitoin minigrip pussin suojamaan lumelta, muuta ei tunnu tarvitsevan toimiakseen.

Tuli kyllä kunnolla kiusattua autoa ja mitään en saanut rikki, kori tosin alkaa repsottamaan takapäästään kun muutama hyppy tuli "hiukan" persilleen tai katolleen alas...
Ja ekalla käymään :cool:

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

horna

Lainaus käyttäjältä: Raisu - 01.01.11 - klo: 20.15
Madin sain viimein kunnolla sisään ajettua ja ruuveja piikimmälle niin hauska autohan siitä tuli.
Vakio renkaat toimivat mielestäni yllättävän hyvin lumella kun tuli tuossa lähikoulun pihan lumikasoissa myllättyä.
Ilmanputsarin päälle laitoin minigrip pussin suojamaan lumelta, muuta ei tunnu tarvitsevan toimiakseen.

Tuli kyllä kunnolla kiusattua autoa ja mitään en saanut rikki, kori tosin alkaa repsottamaan takapäästään kun muutama hyppy tuli "hiukan" persilleen tai katolleen alas...
Ja ekalla käymään :cool:
Siis mitä? ilmanputsarin päälle minigrip pussi? miten kone saa sitten ilmaa? Pieni vinkki LRP:llä on sellainen ilmanputsari johon on niin kutsuttun rapasuojan, niin ette rikkoisi koneitanne.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

mikari

Tossa on vakiona sellanen.. Kai se minigrip päästi ilmaa jostain..ei se kone muuten toimi
Kiitos 20 vuodesta!

Raisu

Kyllä sen pussin voi auki jättää, ei niitä aina ole pakko sulkea :huh:
Siis se pussi on estämässä ettei lumi pääse tukkimaan ilmanputsaria kokonaan. (ja niin on myös käynyt ja tämä pussi estää sen)
Eli aukinainen pussi putsarin päälle ja nippusiteellä kiinni jonnekkin että pysyy matkassa mukana.

mikari

Viikonloppu näyttää hyvälle kuvaamiselle. Saattaa olla että ajetaan trukit (nitro & VE) alas katolta lumikasaan hehe :grin:
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

#237
Ei saatu kuvaa ajaa katolta alas, yöllä tullut lisää lunta katolle, mutta muutama muu kuva kyllä.















VE:stä ei ehditty saada kuvaa koska pikkukundi täräytti sen seinään ja servon ohjauslinkki poikki ennen kuin kameramies ehti paikalle  :laugh:
Se olis varmaan hypänny vielä pidemmälle kuin tuo nitrosiskonsa..
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

#238
Videoklippi





Kiitos 20 vuodesta!

Raisu

Löytyi ne heikot paikatkin, kahdesta iskarista (vasen etu ja perä) on kumitutit rikki ja öljyt eivät enää luonnollisesti pysy sisällä.
Pahalta näytti Kössin sivuilla kun en nähnyt pikaisella haulla korjaussarjaa vaan ainoastaan kokonaisia iskareita varaosina, no täytyy soitella huomenna Jyväskylään ja kysäistä asiaa.
Hiukan kyllä pelottaa soittaa sinne, on suuri vaara että tulee samaan "pakettiin" Kruiser VE:kin :roll: