Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Polttiskuskeja Kokkola-Kaustinen akselilta

Aloittaja Philip, 06.12.03 - klo: 17.09

Philip

Niin, onko täällä lähettyvillä ketään joka on kiinnostunut rc-autoilusta? Huom. Ei koske koske 5-vuotiaita nikko-omistajia :D .

Philip

tilttilt

Philip

Tiedän, mutta ku on Vaasaan vähäsen pitkä matka... :x

Alfa

Kannuksessa on ainakin 6, mutta niista 2 harrastaa aktiivisesti.
Tai ainakin minä yritän 8)

Philip

Noo tota, minkälaisia autoja teillä on? Ootko koskaan ollut ajamassa sielä Kaustisen kartingradalla?

Alfa

3 kaverilla on pure tenit ja kahdella  kyosho 7.5 ja jotkut sähkikset(kulkee ainakin 80km.h jos ei enemmänkin) ja sitten minulla on asso ntc3 tourinki. En oo kovinkaan hirveenä pyörinykaustisella missä se karting rata siel on?Oon oikeastaan aina vain läi ajanu sen paikan.

Philip

Tota, se on keskustasta Toholammelle päin parisen kilsaa...

Alfa

Onko sinne mitään kylttiä tai mitää? Onko siellä ohjaus lavaa ja kuinka iso se rata on? Ootko käyny ajamassa siel? Onko se missä kunnossa?

Philip

Ei oo minkäänlaisia kylttejä mun tietääkseni ainakaan, eikä ohjauslavaa ku niitä kartingautoja ei tarvitse ohjata ohjaimella vaan ratilla :lol:. En oo käynny ajamassa radio ohjattavalla, vaan kartingautolla, sillä yks kierros kestää 30 sekuntia vaikka se on tosi nopea, mutta käy varmaan nopeemmin rc:llä. Kyllä mun mielestä se on hyväkuntoinen ja ei hyppyinen kun kerran karting-kilpaautolla voi kerran ajaa. Tykkään että se on erittäin sopiva rc:lle, menen varmasti sinne parin viikon kuluttua ku saan sen Pureten kolmosen jos ei ole tullut hirveesti lunta.

Alfa

Tarkoitin kyllä ihan että ootko rakentanut sinne sellaista :)  Noo pitänee ensi kesänä käydä katsastamassa.

Philip

Ku en oo ajanu niin en oo myöskään rakentanu :)