Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Hintakeskustelut tänne!

Aloittaja Mika R, 10.12.03 - klo: 08.02

Pekka V

paljon maksaa vaihteet pure ten alphaan?

blenheim

Hinnasto ilmottaa 2tomaatin hinnaksi 80e. Kiskontaa sanon minä...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poju12

Paljonkohan maksaa uusi tankki PureTenii?

Alfa

n.11e ainakin Kärkkäisellä.

Pekka V

mMikä on hyvä aloittelijan auto?

Poju12

Mä oon tykänny PureTenillä aloitella aikoinaan ja ostin sitten PureTenin polttis version.

Pekka V

paljonko QRC-autot maksaa?
Mistä niitä saa?

blenheim

Hieman päälle 300 e ja tietonikkari niitä on ainakin myyskennellyt. Sieltä kannattaa kysyä.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

!marco!

no moi tulisko toi savage halvemmax toverista lentopostilla ja tulleilla kun hobbylinnasta? http://www.towerhobbies.com/products/hpi/hpic1832.html laskekaa tullit mukaan pliis? loppusumma ois? kun en ite osaa laskee....  :oops:  alan olee vähän epätoivoinen  :cry:

!Ottoi

Paljonkohan tollanen Savage 25 mahtas maksaa jos siin ois postikulut mukana tänne vantaalle?
Tähän kuuluu kuva -->  <--

!marco!

mistä tilattuna?! mieti vähän ennenkuin painat napulaa.. ;)

!Ottoi

Hei Hei kaveri älä ala mua moittimaan...
Alat muistuttaa yhen toisen foorumin omistajaa...
Tähän kuuluu kuva -->  <--

mara

Tuollainen maksaa 669€ Hobbylinnassa ja postikulut 15€ tai 10€ verkkomaksulla. Huom! Autoa on saatavissa vasta helmikuussa joten voit tehdä varauksen.
Welcome to the Jungle!

turtle

Lainaus käyttäjältä: "!Ottoi"Paljonkohan tollanen Savage 25 mahtas maksaa jos siin ois postikulut mukana tänne vantaalle?

Lainaus käyttäjältä: "mara"Tuollainen maksaa 669€ Hobbylinnassa ja postikulut 15€ tai 10€ verkkomaksulla. Huom! Autoa on saatavissa vasta helmikuussa joten voit tehdä varauksen.

Onkos tämä sama auto, toi Hobbylinnan hinta taisi olla RTR versiolle?

http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=420_328&products_id=5864

..tuohon esim. €45 euroa postikuluja päälle + 22% alv + 5% tulli = hinta n. €575

JariG

Kun tuo dollari on noin heikko niin alkaa kiinnostamaan Savage .25 tilaaminen jenkeistä (Tower Hobbies). Kysymys kuuluukin että voiko se todellakin tulla näin halvaksi :roll: :

$ 400 + $80 postitus =$480
480*1,22 (verot) * 1,05 (tulli) = $615
$615/1,25 = EUR 492 ??!!

Puuha-Pete

Muakin kiinnostais, että saako sen tosiaan noin halvalla? Jos saa nii kyllä sitte tilaan ton Savagen.

!marco!

juuh no nyt se tulikin selville toi mun kysymys..!! kiitos oikeen plajon.. onkos tossa nyt ihan kaikki kulut?? :P

Puuha-Pete

Jep, muaki kiinnostais, että saako sen siis tohon hintaan. Vastatkaa nyt niin pistän Savagen tilaukseen!  :D

kukkalapio

Meinasin kans jossain vaiheessa tilata savagen. :mrgreen:

kukkalapio

Soitin tulliin yks päivä ja kysyin niitä hintoja, jos tilais polttiksen Towerista, ni sano tälläset tiedot:

HPI 25RTR n.350e+vero 22%+tulli 4.7% = 443.45e
Rahdit esim. n.60e+vero 22% = 73.2
             =516.65

Eli aika saman verran oon saanu, ku toi JariG.

Saa muuten halvemmalla ku tilaa nyt lähiaikoina ton 25RTR:rrän, meinaa on tarjouksessa 399dollarii. (vajaa 350e)

http://www.towerhobbies.com/products/hpi/hpic1832.html

Kyl se on vaan tosi halpa, vai mitä?  :D
Siin tulis viel kaikki höysteet mukana lukuunottamatta pattereita tai akkuja.  :mrgreen:

Puuha-Pete

Pitäiskö se auto lähtee sit hakemaa tullista, vai miten tää toimii?

kukkalapio

Sitä samaa oon mäki täs mietiskelly...

!marco!

juuh oon saanu sellasen käsityksen että täytyy (jos jää tulliin  :mrgreen: ) sitten ne lähettää kirjeen että autos on tullissa ja sitten maksat tullin ja kukkuu auto käyntiin ja baanalle  :mrgreen:

Mika R

Joo, siitä voi tulla myös ilmoitus joltain kuriirifirmalta josta saat pakettisi kunhan ekaks meet kauppalaskun kanssa tulliin, teet selvityksen ja maksat kulut (verot+tullaus) ja sitten meet kuriiri/huolintafirmaan, esität tullauspaperit ja maksat vielä käsittelykulut jonka jälkeen saat tavarasi. Aika helppoa vai mitä?!

!marco!

Kyl toi 13 vuotiaan (siis helmikuun 22 päivä 13wuotta..) tuntuu aika hassulta maratonilta, mutta ei se mitään kyllä mä sen kestän. :)

kukkalapio

Missä on tulli?  :oops:
En tiiä vaikuttaako se mitään, mut asun Lahes. :oops:

Jukka

Tulli on Mannerheimintiellä, rautatieseman vieressä. Posti on muistaakseni samassa talossa.
Tiim Lahti | S-grafix

kukkalapio

Kauankohan Towerista kestäis tilata se savage? 8)

!marco!

arvelen 1-3 viikkoo.. saattaa tulla jopa 5 päiväs.. :shock:  sanokaa jso oon väärässä?

kukkalapio