Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Hintakeskustelut tänne!

Aloittaja Mika R, 10.12.03 - klo: 08.02

henkka88

Lainaus käyttäjältä: "juge2"Mistä sais sanwan m8/futaban 3pk halvimmalla? Kumpi nuista on se kannattavampi ostos? Vai kannattaako ostaa suoraan sanwan m11?
Futaban Pk on suomessa melkolailla hinnassaan kun vertaa saksan hintoihin..
Toki Aasiasta saa halvemmallakin jos jaksaa sen vaivan nähdä..
Ja lisäksi Suomesta siihen saa 2 vuoden takuunkin päälle..
Hobbypeoplesta semmosen saa n. 340€ Hrs/(tai PCM) vastarilla..

Sanoisin ettei kyllä häviä M11:sta nimeksikään, on sen verran laadukas laite kyseessä!!!
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

tapsa92

Mitkä akut ovat hinta/laatu suhteeltaan parhaat, kun hinnan pitäs olla 40-70e? Siis sellassii akkui etin jossa olis parhaat tehot tohon hintaluokkaan :|
- Tapsa

waltt

Mistäs sais mini-z AWD rtr paketin halvimmalla?
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Molli

Mistähän olis halvin -tilata- polttoainetta autokäyttöön?Joku 10-15% lienee mulle ihan sopivaa, tulee ekaan, käytettyyn piharälläyslaitteeseen..
-Se mitä ei osata, opetellaan-

tapsa92

Osta 16%, 10 liian laimeeta ja 15 yleensä lennokkikäyttöön :wink:
- Tapsa

Juuzmo

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Osta 16%, 10 liian laimeeta ja 15 yleensä lennokkikäyttöön :wink:
Eiköhän se ole ihan se ja sama onko siinä 15% vai 16%  :lol:
RB,the power of champions.

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Osta 16%, 10 liian laimeeta ja 15 yleensä lennokkikäyttöön :wink:

Riippuu tietenkin moottorista ja sen valmistajasta mikä on nitrosuositus.
Alle suosituksen ei tietenkään pidä mennä, saattaa aiheuttaa varsinkin kylmänä suuria käyntiongelmia.
Ainakin OS 18TM "nielee" kivuttomasti vielä 10% nitromäärällä olevan löpön (Suosituskin on nimenomaan 10-30%)....

EDIT. menee vähän off topiciks.....
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Juuzmo

Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"

Alle suosituksen ei tietenkään pidä mennä, saattaa aiheuttaa varsinkin kylmänä suuria käyntiongelmia.
Ainakin OS 18TM "nielee" kivuttomasti vielä 10% nitromäärällä olevan löpön (Suosituskin on nimenomaan 10-30%)....

Juu, mut lähinnä meinasin et 1% eroa nitrossa ei taida kovin helpolla huomata kyllä säädöissä,lämmöissä tai viel vähemmän tehoissa :)
RB,the power of champions.

Molli

No, seuraavaksi sitten kertokaa mistä? :o  Oon niin malttamaton etten jaksa koluta kaikkia noita nettikaupoja ja vertailla hintoja..

Divi

Sabe, Hobbyman, Kärkkäinen, Hobbylinna...
Näitä oon ite käyttäny ja hyvin on pelannu. Löytyy sidewinderiä ja byron racea :wink:

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"

Juu, mut lähinnä meinasin et 1% eroa nitrossa ei taida kovin helpolla huomata kyllä säädöissä,lämmöissä tai viel vähemmän tehoissa :)
Juuzmo, tarkotan lähinnä sitä että mitkä seos erot noissa 15% ja 16% välissä on, 15% käytetään lähinnä lennokeissa. Ei oo kuin ehkä pari ihan rc-autoille tarkotettuu 15% polttoainetta, kuitenkin, jos löytää 16%, niin ennemmin ostasin sitä.
- Tapsa

Molli

Sabelta tilasin Byronin 16% Race ainetta.Se lienee ihan laadukasta.Mitenkäs tuo Model Technicsin 5% tavara, kun kaveri on sillä ennen ajellut?Tehonlisäystä odotettavissa tuolla 16%:lla?!

Affu

on se modeltecnics ihan käypää meno vettä. mutta itte ajelen 16% sidewinderillä. vaikka se onki pirun kallista. 1gal. 32€  :shock:  

Kyllä varmaan teho lisääntyy jo aika hyvin 11% erolla  :wink:
||Mad force||
www.freewebs.com/jalffu  Todetusti ykkönen = Mad Force

MarkusH

Mihin hintaan saa suht hyväkuntoisen Asson B4 2wd krossarin sisältäen sähköosat (vastari, lähetin,nopari, servo)

Divi

Rullaava hyväkuntoinen noin 120e-->  lisähintaa koreista, renkaista, hop-upeista ja varaosista riippuen...

tapsa92

Mistä saisi hyvän LiPo balancerin, joka liitetään laturin ja akun välille :?: Hinta max. 70e :roll:
- Tapsa

Ubermummo

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Mistä saisi hyvän LiPo balancerin, joka liitetään laturin ja akun välille :?: Hinta max. 70e :roll:
Suosittelen tutustumaan Vertical Hobbyn tarjontaan. Tilasin myös balanserin täältä. On kaikenmallisia ja hinnat kohdallaan. Halvin balanseri kaksikennoiselle on 11€
http://www.verticalhobby.com/kauppa/index.php?cPath=2

tapsa92

Joo, noi mä oonkin kattonut jo läpi. Onko muita balancereita :?:
- Tapsa

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Joo, noi mä oonkin kattonut jo läpi. Onko muita balancereita :?:

Sabe, Lipoakun tasapainoittaja 1-5 kennoa
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

tapsa92

Mistä saa edullisesti Mamba Max Combo setin :?:
- Tapsa

late

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Mistä saa edullisesti Mamba Max Combo setin :?:

En tiedä, mutta olen kuullut että jollakin on myynnissä hyväkuntoinen Robitronicin Expert -laturi 80 eurolla!
LRP - Ei tulta ilman savua

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "late"
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Mistä saa edullisesti Mamba Max Combo setin :?:

En tiedä, mutta olen kuullut että jollakin on myynnissä hyväkuntoinen Robitronicin Expert -laturi 80 eurolla!
Jaa, kyselin TOTA settiä, en laturia, myyntipalstat on erikseen, tiedoksi. Laturista puheenollen, mulla on jo hyvä laturi, DuraTrax ICE. Niin, ja edelleen: mistä saisi edullisesti tollasen Mamba Max-setin :?:
- Tapsa

tapsa92

MISTÄ SAA EDULLISESTI MAMBA MAX SETIN :?:  Pitäs lähiaikoina tuollainen ostaa, mutta mistä :roll:
- Tapsa

m@sse

Edullisesti varmaan jenkeistä/muualta ulkomailta mutta suomesta ainakin sabe myy.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

tapsa92

Jee, 255e sabessa :lol: Mistä liikkeistä tota Mamba Maxii saa ulkomailta?
- Tapsa

JupeR

NusNus, 249 tais olla :D
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

m@sse

HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "m@sse"google.com ;)
Älä jaksa, sieltä tulee 100 sivua linkkejä, ja niitä liikkeitä löytyy vain kymmeniä, niistä sitten ettimään sokkona mistä mahtas löytyä edullisesti tuo setti, ja mä en lähde mistä tahansa liikkeestä tilaamaan.
- Tapsa

m@sse

Älä ite jaksa, ekasta linkistä löytyy.

Äijä

Saako tota mamba maxia edes ilman että tulee moottori samassa paketissa ja jos niin mistä ja mihin hintaan. Googlettamalla löytyy pelkkiä pakettiratkaisuja enkä sellaista halua.
"Power is nothing, without control."