Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)

Aloittaja OV, 22.10.10 - klo: 16.00

sopuli3

Lainaus käyttäjältä: Igis - 27.08.13 - klo: 00.48
Vakiovetarit alkaa näköjään väljistymään jo takana ja veikkaan että 10 akullista lisää niin sanovat sopimuksensa irti. Tilalle siis hyllyyn odottamaan teräsvetarit. Tecno Rc tai Mip-X lienevät ne valinnat? Millaisia kokemuksia löytyy?

itse ostin integyt vain taakse kun stampedesta meni akseli per 5 akullista ja on hyvin uudet integyt toiminu eteen en ole vaihtanut yhtäkään akselia ja auto on nimheillä ja täysin vakio.

Igis

No niin vetarit saapuivat 16e hintaisen tullikierroksen jälkeen kotiin. Seuraavaksi jännätään jääkö Kingheadzin alumiininen moottorinkannake samaan  :police: haaviin...
Stampede 4x4

Aeced

millasia diffiöljyjä jengi on spedeen työntäny? ensimmäistä kertaa nuo avasin ja oli aikas p*skaset öljyt sisällä...
JQ The CAR E-conversion* losi ten-scte tlr*

Igis

Kylläpä auto vallan lentää 3S voimin. Poikakin ollut vallan ihmeissään  :grin: Siilin&tuulettimen joutuu vielä moottorille hommaamaan, kun aika lämpimänä tuntuu Velineon käyvän. 36mm moottoreille sopiva 3euron yleissiili jo tuli akun "kylkiäisenä", mutta oli liian pitkä eikä saanut oikein muokattua sopivaksi. Onko suosituksia millaisen tuohon velineon kylkeen oikein pulttaisi?

Vakiotaloneiden liimaukset on näköjään heikot, kun eivät meinaa pysyä 2S-akuillakaan paikoillaan. Jokusen kerran jo liimaillut. 3S:llä ajellessa nuo renkaatkin jo näköjään venyvät sen verran ettei ihme että liimaukset pettävät. Jossain vaiheessa Trenchereitä siis alle. Ne lienevät ihan yleispätevät renkaat ja pitoja reilusti vakiogummeja enemmän?
Stampede 4x4

jonikon

Kannattaa suosiolla teipata ne Trencherit, jos sellaiset ostat. Menevät pizzaleikkureiksi jo 2S:llä. Itsellä ei kokeumusta Taloneista, mutta Trenchereistä ei ole pahaa sanottavaa teippauksen jälkeen.

Lämpöongelmiin auttaa myös pinjonin vaihto pienempään.

Traxosho

Tietääkö muuten kukaan sopiiko nuo kyoshon monsteri renkaat tuohon stampede 4x4:seen?Vai tarviiko jotain adapteria väliin?

m.e.

Riippuu aika pitkälle kiinnityksestä ja offsetistä. Traxxasissa on 12mm hexat, tuosta näet esim. takapään kiinnityksen:

http://traxxas.com/explodedviews/6708L-Rear-Exploded-View-Stampede-4X4-VXL

emppu99

Lainaus käyttäjältä: m.e. - 14.10.13 - klo: 10.41
Riippuu aika pitkälle kiinnityksestä ja offsetistä. Traxxasissa on 12mm hexat, tuosta näet esim. takapään kiinnityksen:

http://traxxas.com/explodedviews/6708L-Rear-Exploded-View-Stampede-4X4-VXL

Dmt:ssä taitaa olla vetomutterit 12mm,ja niiden päällä 17mm hexit.
EXC125

Igis

Onkos muilla tullut ongelmia noparin ja moottorin välisissä liittimissä? Pari kertaa ihmetellyt, kun nopari takkuillut muutamaan otteeseen. Tänään hävisi sitten yllättäen pakki. Selkeä syy löytyi. Noparin ja moottorin välisistä bullet-liittimistä yksi mustunut kokonaan ja tuoksui hieman sähkölle  :undecided: Ei siis kontaktia lainkaan...

Pitää näkäjään kolvata kokonaan uudet liittimet. Onkos tuohon liittyen jotain spessuneuvoja? Wellerin juotosasema ja kilkkeet löytyy. Uudet liittimet ja kutistesukkaa - vaatiikos tuo muuta?
Stampede 4x4

Igis

#369
No ei auttanut kolvaukset. Nopari on rikki  :shocked:

Pistin tilaukseen tällaisen combon http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/nopeudensaadin-moottori-combot/ezrun-combo-sc-c2-4000kv-sc8-waterproof.html


Stampede 4x4

nikob

Stampede on ollut yli puolivuotta laatikossa muuton jäljiltä tänään oli pakko ottaa auto esille, tuota tonttiakin nykyään olisi missä tilaa ajella. Ongelma on että auto ei oikein kulje, tuntuu kuin ns. Kytkin luistaisi moottori huutaa mutta kulkua ei ole. Jotain tuossa tapauksessa piti säätää kireämälle mutta mitä? Kun ei enään muista. Missä se säätö ruuvi sijaitsee tuossa autossa sekin unohtunut?
Poikakin vuoden vanha niin hänkin tykkää jo kovasti katsella auton menoa  :laugh:.
Traxxas Stampede 4X4 VXL & Traxxas 1/16 Mustang Boss 302 VXL & Tamiya super Blackfoot

m.e.

Tuossa videolla n. 2 minuutin kohdalta löytyy slipperin mutteri, jota siis kiristellään tarpeen mukaan:

Cmrc - How to adjust your slipper clutch on your Slash 4x4 or Stampede 4x4

nikob

Sliperin mutterihan siellä löysällä oli, kiitti videosta.
Nyt lähtee kun peto kuin painaa liipaisinta, toivottavasti ei tullut sliperi liian tiukalle ettei rupea vetareita poksuun.
Pienen testin illalla pimeässä tein niin hienosti ruopii neljällä tassulla nyt ja nokka nousee todella herkästi.
3s Lipo itsellä Stampedessä kun ajelen.
Traxxas Stampede 4X4 VXL & Traxxas 1/16 Mustang Boss 302 VXL & Tamiya super Blackfoot

Oi!RC

Tylsistymisen estämiseksi rakenneltiin tuossa velipojan kanssa huvikseen Twin motor 4wd Rustler - eli kahdella erillisellä motilla & tasauspyörästöllä (perus slash/stampede/rustler perät molempiin päihin, etummainen vain nurinperin käännettynä).
Alumiinista tuli vahvikepala ylädekkiin, joka kiinnittyy iskaritorniin (edessä myös takaiskaritorni), nelikko slashin C + ohjauspalat. Alas tuli toinen aluvahvike, alkaen n. 5 cm ennen muuovikiulun etureunaa, nousten siitä viistosti ylöspäin - johon toinen "perä" kiinnitettiin. Alk. 2wd takatukivarret edessä vaativat hieman väkivaltaa, että nelkun casterit kävivät.

Eipä aavistustakaan mitä tästä tulee, mutta eipä väliäkään. Aluksi tulee parit harjalliset 15t motit yhdellä noparilla + LiPoilla ja mikäli hauskaa p
iisaa, rakennellaan sitten vaikka toinen, erilainen ja harjattomalla tekniikalla  :tongue:

Netin syövereistä löytyi vastaavanlaisia rakennelmia esikuviksi.
Traxxas Slash Anza Evo STRC Integy, Slash LCG BAJR Integy, Slash, Stampede, Rustler 4wd twin motor

samimake

Tulee sitten harjallinen versio tuosta neliveto stampedesta, http://traxxas.com/products/models/electric/67054stampede4x4

Kuinkahan tuo Titan motti kestää tuossa?
.......

mcly

Lainaus käyttäjältä: samimake - 12.12.13 - klo: 08.12
Tulee sitten harjallinen versio tuosta neliveto stampedesta, http://traxxas.com/products/models/electric/67054stampede4x4

Kuinkahan tuo Titan motti kestää tuossa?
Ne eivät ole kyllä pitkäkestoisia mutta eiköhän sillä jonkun aikaa ajele  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

-rcmh-

Näyttää muuten tuo stampede paljon paremmalta noilla uusilla chevron maxx renkailla.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

mcly

Lainaus käyttäjältä: -rcmh- - 13.12.13 - klo: 19.25
Näyttää muuten tuo stampede paljon paremmalta noilla uusilla chevron maxx renkailla.
Paljonkin paremmalta  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

nikob

Mistä porukka on noita teräksisiä vetareita tähän hankkinut, löytyykö ihan kotimaasta?
Ajattelin jos taakse vaihtaisi.
Traxxas Stampede 4X4 VXL & Traxxas 1/16 Mustang Boss 302 VXL & Tamiya super Blackfoot

nikob

Mietin tuossa että pitäisikö tuommoinen tuuletin hommata:
http://www.dragrace.fi/product_info.php?manufacturers_id=2147475594&products_id=16751&osCsid=9pi7afp1855llt6bpbp8esth02
Mites tuommoinen sitten asennettaan autoon jos viisaammat voisivat neuvoa vai tuleeko tuossa mukana jotku ohjeet?
Traxxas Stampede 4X4 VXL & Traxxas 1/16 Mustang Boss 302 VXL & Tamiya super Blackfoot

mcly

Lainaus käyttäjältä: nikob - 04.01.14 - klo: 00.14
Mietin tuossa että pitäisikö tuommoinen tuuletin hommata:
http://www.dragrace.fi/product_info.php?manufacturers_id=2147475594&products_id=16751&osCsid=9pi7afp1855llt6bpbp8esth02
Mites tuommoinen sitten asennettaan autoon jos viisaammat voisivat neuvoa vai tuleeko tuossa mukana jotku ohjeet?
Toki varmaan ohjeetkin tulee mutta toi on ihan plug and play juttu. Liitinkin tulee ihan siihen ESCn paikkaan. Ei tarvitse edes vedellä vastarille. Joten todella helppo homma ja varmasti hyödyllinen jos kesälläkin ajelet.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

nikob

Lainaus käyttäjältä: mcly - 04.01.14 - klo: 18.12
Lainaus käyttäjältä: nikob - 04.01.14 - klo: 00.14
Mietin tuossa että pitäisikö tuommoinen tuuletin hommata:
http://www.dragrace.fi/product_info.php?manufacturers_id=2147475594&products_id=16751&osCsid=9pi7afp1855llt6bpbp8esth02
Mites tuommoinen sitten asennettaan autoon jos viisaammat voisivat neuvoa vai tuleeko tuossa mukana jotku ohjeet?
Toki varmaan ohjeetkin tulee mutta toi on ihan plug and play juttu. Liitinkin tulee ihan siihen ESCn paikkaan. Ei tarvitse edes vedellä vastarille. Joten todella helppo homma ja varmasti hyödyllinen jos kesälläkin ajelet.
Tuohan on sitten ihan simppeli homma, tuo tuli tilattua ja uskon että kesällä pääsee hyödyt esille.
Aika peto tuo Stampede 3s lipolla on, tyhjää lyö koko ajan ja nokkaa ylös nostaa.  :grin:
Traxxas Stampede 4X4 VXL & Traxxas 1/16 Mustang Boss 302 VXL & Tamiya super Blackfoot

mcly

Lainaus käyttäjältä: nikob - 05.01.14 - klo: 10.59
Lainaus käyttäjältä: mcly - 04.01.14 - klo: 18.12
Lainaus käyttäjältä: nikob - 04.01.14 - klo: 00.14
Mietin tuossa että pitäisikö tuommoinen tuuletin hommata:
http://www.dragrace.fi/product_info.php?manufacturers_id=2147475594&products_id=16751&osCsid=9pi7afp1855llt6bpbp8esth02
Mites tuommoinen sitten asennettaan autoon jos viisaammat voisivat neuvoa vai tuleeko tuossa mukana jotku ohjeet?
Toki varmaan ohjeetkin tulee mutta toi on ihan plug and play juttu. Liitinkin tulee ihan siihen ESCn paikkaan. Ei tarvitse edes vedellä vastarille. Joten todella helppo homma ja varmasti hyödyllinen jos kesälläkin ajelet.
Tuohan on sitten ihan simppeli homma, tuo tuli tilattua ja uskon että kesällä pääsee hyödyt esille.
Aika peto tuo Stampede 3s lipolla on, tyhjää lyö koko ajan ja nokkaa ylös nostaa.  :grin:
Näin on. Hieman huonosti kestää kunnon ajoa ne muovivetarit mutta niitäkin saa päivitettyä tai sitten vakioita halvalla kaupasta  :wink: Kovaa ajoa vaan !!
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

nikob

Tuossa hieman loskassa kaahailin Stampedella ja oli aika märkää, sitten alkoi vauhtia kadota ja tuntui kuin sliperi luistaisi pahasti. Kun katsoin niin spurrin luota nousi käryä ja vastari rupesi herjaan punaista, äsken putsasin auton ja saa kuivua nyt ja myöhemmin varmaan katsoa mitä tuo on syönyt.   :angry:
Traxxas Stampede 4X4 VXL & Traxxas 1/16 Mustang Boss 302 VXL & Tamiya super Blackfoot

Stampedepasanen

Terve,

Pariin Nikkoon suivaantuneena olen hankimassa ensimmäistä oikeata RC-autoa. Vaihtoehdoiksi ovat rajautuneet Joko Stampede 4x4 VXL tai Sitten Slash 4x4 VXL. Käyttötarkoitus on pihasudittelu sekä omatekoisilla radoilla rellestäminen yhdessä pojan kanssa. Aikaisempaa kokemusta ei ole, joten tässä vaiheessa riittää nimh -akut ja mietitään lipoja sitten myöhemmin jos kipinä oikein kunnolla syttyy. Olen aika paljon tutustunut näihin vaihtoehtoihin. Stampede olisi ehkä järkevämpi paketti pihakaahailuun isoilla pyörillä, mutta Slashissa miellyttää toisaalta pidempi akseliväli sekä mahdollisuus päivittää autoa uusilla osilla monsterimaisempaan suuntaan. Kumpikohan on osoittautunut aloittelijan käsissä helpommaksi sekä pihapyörittelyssä kestävämmäksi? Mitenkäs akkuen virtapolitiikka. Tavoitteena ei ole maksimaalinen vauhti vaan enemmänkin mahdollisimman pitkä akkukesto. Kuinka pitkät toiminta ajat keskimäärin saadaan 8,4 V 3000 mah vakio nimh-akulla verrattuna esim 5000 mah nimh-tehoakkuun. Entä jos käyttää harjoittelumoodia, voidaanko laskea että akkujen kestoaika lähes tuplaantuu? Entä miten Slash ja Stampede mahdollisesti eroavat virrankulutukseltaan. Käytännössä autojen suurin eroavaisuus taitaa olla paino, jota slashissa on noin 700 grammaa enemmän. Vaikuttaako tuollainen ero painossa ajoaikaan vai onko suurempi vaikutus välityksillä ja renkaiden koolla?

mcly

Lainaus käyttäjältä: Stampedepasanen - 08.01.14 - klo: 10.25
Terve,

Pariin Nikkoon suivaantuneena olen hankimassa ensimmäistä oikeata RC-autoa. Vaihtoehdoiksi ovat rajautuneet Joko Stampede 4x4 VXL tai Sitten Slash 4x4 VXL. Käyttötarkoitus on pihasudittelu sekä omatekoisilla radoilla rellestäminen yhdessä pojan kanssa. Aikaisempaa kokemusta ei ole, joten tässä vaiheessa riittää nimh -akut ja mietitään lipoja sitten myöhemmin jos kipinä oikein kunnolla syttyy. Olen aika paljon tutustunut näihin vaihtoehtoihin. Stampede olisi ehkä järkevämpi paketti pihakaahailuun isoilla pyörillä, mutta Slashissa miellyttää toisaalta pidempi akseliväli sekä mahdollisuus päivittää autoa uusilla osilla monsterimaisempaan suuntaan. Kumpikohan on osoittautunut aloittelijan käsissä helpommaksi sekä pihapyörittelyssä kestävämmäksi? Mitenkäs akkuen virtapolitiikka. Tavoitteena ei ole maksimaalinen vauhti vaan enemmänkin mahdollisimman pitkä akkukesto. Kuinka pitkät toiminta ajat keskimäärin saadaan 8,4 V 3000 mah vakio nimh-akulla verrattuna esim 5000 mah nimh-tehoakkuun. Entä jos käyttää harjoittelumoodia, voidaanko laskea että akkujen kestoaika lähes tuplaantuu? Entä miten Slash ja Stampede mahdollisesti eroavat virrankulutukseltaan. Käytännössä autojen suurin eroavaisuus taitaa olla paino, jota slashissa on noin 700 grammaa enemmän. Vaikuttaako tuollainen ero painossa ajoaikaan vai onko suurempi vaikutus välityksillä ja renkaiden koolla?
Jos aloitetaan ensin akuista, moottorista ja osista. Kyseessä on melkein identtinen auto jonka varmaan jo tiedätkin. Ajoaika ei siis oikeastaan eroa. Training modella saa jonkun verran lisää mutta en ehkä ihan tuplasti sanoisi.

Kestävyyden kannalta Slash on todettu kestävemmäksi ehkä juurikin tuon rakenteensa takia. Ei Stampedekään heikko ole missään nimessä.

Itse ostaisin Slashin, sillä jos harrastus ottaa tuulta purjeisiin tai haluaa muuten vaan mennä ajamaan johonkin ulko/sisä radalle. SC autoille kun on ehkä enemmän mahdollisuuksia.

Slashistä saa ehkä aavistuksen helpommin korkean kuin päin vastoin.

Molemmat ovat kuitenkin hyviä ja kestäviä autoja aloittaa harrastus ja varaosia löytyy melkein joka RC puodista joten ovat molemmat hyviä  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Stampedepasanen

#386
Kiitos kommenteista. Olikos Slashin ja Stampeden suojaus identtinen voimansiirron komponenttien osalta? Ilmeisesti ainakin Stampedessa on edessä voimansiirtoa suojaamassa alumiininen levy. URC:n Jangin esittelyvideoista saa sellaisen käsityksen että Stampedessa olisi esim kardaanin osalta hiekalle ja kiville alttiit kohdat tilkitty paremmin kuin Slashissa. Onko tästä tietoa, vai onko kenties Slashin tuoreemmissa vuosimalleissa suojaamattomien kohtien suhteen tehty parannuksia? Jotenkin URC.n viedoista jäi sellainen kuva, että Slashin osalta saa varautua enemmän auton jatkuvaan purkamiseen ja putsaamiseen. Lisäksi Stampeden lineaarinen jousitus sai ehkä enemmän kehuja kuin Slashin progressiivinen, nämä tosin ovat helposti päivitettäviä seikkoja. Stampede voisi vastata tämän hetken tarvetta hiukan paremmin, mutta tyyli ja ulkonäköseikkojen puolesta valitsisin Slashin. Mitenkähän ajo-ominaisuuden eroavat keskenään? Onko Slash pidemmän akselivälinsä ansiosta helpompi hallittava pihasudittelussa? Ja kuten sanottu suhteellisen pienellä vaivaa saisi päivitetty korkeampaa rengasta. Vaatisikohan esim 2.8. trencherit paljon muutoksia? Ehkä korin nosto riittää ja välityksien muuttaminen lyhyemmiksi.

mcly

Lainaus käyttäjältä: Stampedepasanen - 09.01.14 - klo: 11.37
Kiitos kommenteista. Olikos Slashin ja Stampeden suojaus identtinen voimansiirron komponenttien osalta? Ilmeisesti ainakin Stampedessa on edessä voimansiirtoa suojaamassa alumiininen levy. URC:n Jangin esittelyvideoista saa sellaisen käsityksen että Stampedessa olisi esim kardaanin osalta hiekalle ja kiville alttiit kohdat tilkitty paremmin kuin Slashissa. Onko tästä tietoa, vai onko kenties Slashin tuoreemmissa vuosimalleissa suojaamattomien kohtien suhteen tehty parannuksia? Jotenkin URC.n viedoista jäi sellainen kuva, että Slashin osalta saa varautua enemmän auton jatkuvaan purkamiseen ja putsaamiseen. Lisäksi Stampeden lineaarinen jousitus sai ehkä enemmän kehuja kuin Slashin progressiivinen, nämä tosin ovat helposti päivitettäviä seikkoja. Stampede voisi vastata tämän hetken tarvetta hiukan paremmin, mutta tyyli ja ulkonäköseikkojen puolesta valitsisin Slashin. Mitenkähän ajo-ominaisuuden eroavat keskenään? Onko Slash pidemmän akselivälinsä ansiosta helpompi hallittava pihasudittelussa? Ja kuten sanottu suhteellisen pienellä vaivaa saisi päivitetty korkeampaa rengasta. Vaatisikohan esim 2.8. trencherit paljon muutoksia? Ehkä korin nosto riittää ja välityksien muuttaminen lyhyemmiksi.
Uuden slashin LCG rungosta en osaa sanoa mutta se on vaan fakta, että kummankin kardaanitunneliin menee hiekka ja pienet kivet kuitenkin ellet tee itse siihen jotain suojaa. Oma kokemus kavereiden autoista on se, että Slashissä olisi jopa pienempi hiekan meno reikä kuin Stampedessä. Mutta niin kuin sanoin.. Jos et itse tee omaa patenttia niin sinne menee kuitenkin hiekkaa ja kiviä.

Mitä sitten noihin osiin tulee, riippuu hieman siitä minkä Slashin ajattelit ostaa jos tähän et kallistu. Eri versioita on nykyään aika monta ja osassa on jo valmiina tärkeitä upgrade osia.

Ajo ominaisuudet ovat tietenkin paremmat Slashissä kuin tässä monsussa. Stampedeä on kuitenkin todella helppo ajaa ellei akkuna ole 3S lipo. Silloin ajo ominaisuudet katoavat. Mutta näin se monsuissa meneekin. Ei ole yllätys.

Janq:lla on myös video mitä tuohon Slashiin pitää tehdä että saa korkeammalle, että mahtuu isommat renkaat.

Sinuna ostaisin kuitenkin Stampeden. Lähinnä maavaransa takia. Slashi menee melkein hyödyttömäksi kun ajaa nurmikolla tai vastaavalla pinnalla kun sen "maha" on kiinni koko ajan jossain. Joten jos haluat harrastuksen pariin niin osta monsteri jos kyse on pihasuttaamisesta. Kummastakaan ei saa toisen "lajin" kaltaista hyvää autoa. Eli nostat släshiä niin et saa yhtä hyvää monsua kuin Stampede tai päin vastoin.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Stampedepasanen

Taitaa olla parempi lopettaa ikuinen speksailu ja laittaa Stampede tilaukseen. Mitä ilmeisemmin slash saattaa olla hieman herkempi kippamaan ympäri pihasudittelussa. Olisiko mahdollista saada vielä pari suositusta niopeaksi laturiksi hintaluokassa 40-70 eur. Tietenkin Lipo/Limh yhteensopiva laturi voisi olla järkevä hankkia jo nyt, mutta jos on hyväksi todettuja edullisia Nimh -latureita niin sekin riittää. Latureille on oma keskustelu, mutta se on aika massiivinen eikä nopealla silmäyksellä löytynyt.

Mitä mieltä olette esim näistä:

http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/laturit-ja-virtalahteet/sky-rc-e6650-ac-dc-charger-50w.html

http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/laturit-ja-virtalahteet/fast-charger.html

mcly

Lainaus käyttäjältä: Stampedepasanen - 10.01.14 - klo: 12.15
Taitaa olla parempi lopettaa ikuinen speksailu ja laittaa Stampede tilaukseen. Mitä ilmeisemmin slash saattaa olla hieman herkempi kippamaan ympäri pihasudittelussa. Olisiko mahdollista saada vielä pari suositusta niopeaksi laturiksi hintaluokassa 40-70 eur. Tietenkin Lipo/Limh yhteensopiva laturi voisi olla järkevä hankkia jo nyt, mutta jos on hyväksi todettuja edullisia Nimh -latureita niin sekin riittää. Latureille on oma keskustelu, mutta se on aika massiivinen eikä nopealla silmäyksellä löytynyt.

Mitä mieltä olette esim näistä:

http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/laturit-ja-virtalahteet/sky-rc-e6650-ac-dc-charger-50w.html

http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/laturit-ja-virtalahteet/fast-charger.html
Kyllä se Spede kippaa paremmin  :wink: Mutta toi E6650 on ihan hyvä laturi. Hieman äänekäs mutta ei kauhean  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG