Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho VE sarjan autot

Aloittaja R3VO, 30.10.10 - klo: 18.48

mikari

No eipä tuosta kysymisestä haittaa tosiaan ole, vaan vaikea antaa vastausta.

Käytiin vetää tossa kumparella akulliset - kipittää komeesti ylös lumista rinnettä ja keulii mennessään. Painelee syvässäkin hangessa niin että lumi lentää. Ihan lumikissa!
Noilla 2 x 2S 30C akuilla selkeesti ärtsympi kuin nitroversio, molemmissa toki puolensa. Jälleen menee väkisinkin suu hymyyn  :wink:

Nopari suojattu minigripillä. Parempia kuvia ja videota kun keritään.




Kiitos 20 vuodesta!

-rcmh-

Lainaus käyttäjältä: thorak - 23.11.10 - klo: 07.39
Joo mutta eikös se ole perus kysymys, että paljo kulkee.  :mrgreen:

No eikö se ole selvä jos monsussa on kasisähköt + lipot, niin nopeutta ja voimaa on ihan riittävästi.

Ihan hauskalta näytti toi Kruiseri videolla.

HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

mikari

Totta. On muuten 400g painavampi tää VE ku nitro.
Kiitos 20 vuodesta!

nnikkem

Lainaus käyttäjältä: -rcmh- - 23.11.10 - klo: 17.29
Lainaus käyttäjältä: thorak - 23.11.10 - klo: 07.39
Joo mutta eikös se ole perus kysymys, että paljo kulkee.  :mrgreen:

No eikö se ole selvä jos monsussa on kasisähköt + lipot, niin nopeutta ja voimaa on ihan riittävästi.

Ihan hauskalta näytti toi Kruiseri videolla.



Ei sitä koskaan tiiä. Mutta joo, ei jauheta asiasta enempään.
Nopari jännästi noin pystysuorassa, eikä tuossa ollut sitten tilaa, tossa moottorin ja rungon välissä?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

mikari

Ei kasaannu lumi noparin päälle niin helposti. Tilaa voisi olla ehkä just ja just.
Kiitos 20 vuodesta!

infernooo


[/quote]

Ei sitä koskaan tiiä. Mutta joo, ei jauheta asiasta enempään.
Nopari jännästi noin pystysuorassa, eikä tuossa ollut sitten tilaa, tossa moottorin ja rungon välissä?
[/quote]
lainaus kyoshon sivulta:
MadForce Kruiser VE on loppuun asti suunniteltu auto. Nopeudensäädin on asennettu kyljelleen. Näin vältetään likaisuuden ja roskien pääseminen tuulettimen läpi. Suojakaari suojaa elektroniikka, mutta tarjoaa myös hyvän kantokahvan. 
inferno 7,5 us sports 2 Lazer zx5 ja mini z awd.

juu

kuumeneeko moottori ajossa paljon? Pysyykö lämmöt hyvin kurissa?

mikari

Ai talvella pakkasessa ? No enpä tullut kokeilleksi.
Mutta en muista että Inferno VE:ssä olis ollu mitään häikkää. (Kyllä nää pojat testaa nää ratkaisut jo aika hyvin tehtaalla ennen ku laittavat myyntiin.)
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Vähän ajokuvaa yms. tuosta Kruiser VE:stä valoilla ilta-aikaan





Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

mikari

täytyy videoiden perusteella muuttaa etuvalot niin että loistavat koko ajan eikä vain kiihdyttäessä.. helppo homma sinänsä tolla Sanwan boksilla
moottorin maksimi on muuten 80% junnun takia ja kiihtyvyyskin keskiasennossa
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

#41
Eipä ehditty Myyriin mutta ulkoilutin Kruiser VE:tä, säädöt maksimille (kiihtyvyys, nopeus).
Ajelin tuossa iltapäivällä, päivä taittumassa iltaan jolloin valot olivat todella edukseen ja loivat scalemaisen ilmeen.

Kurvailin crawlinkia ympäri maastoa jossa kevyt puuterilumi peitti alla olevan kovemman pinnan.  Ihan super hauskaa ajella enemmän ja vähemmän hissukseen valojen kera, tiukoissa paikoissa kun antoi kaasua niin ei yleensä ollut ongelmia päästä pois jos upotti johonkin kohtaan.

Nyt kun laittoi maksimit niin sai taas samalla hämmästellä tota voimaa.

Ai niin, tilasin tällasen $59
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/61_119/products_id/187061/n/Spektrum-DX3E-DSM-3Ch-Surface-Radio-Transmitter-Only
--> lisää kantomatkaa
--> lisää ohjausta (steering throw) mitä rtr radio tarjoaa, luulisin
Ennestään löytyy pakista SR3100 vastareita, jotka ovat yhteensopivia tämän ratin kanssa.
Kiitos 20 vuodesta!

muikku

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 21.11.10 - klo: 09.50
Lainaus käyttäjältä: thorak - 21.11.10 - klo: 00.50
Kyosholtahan on tullut muutama hyväkin auto nyt viimeaikoina  :smiley:
Itse kun luullut, että ovat vain tällasta "alaluokan" kaaroja ylihinnoiteltuina.  :lol:

Kyl ton vois allekirjoittaa. "PureTen Alphat" on mennyttä aikaa. Jos käy kattoo mallistoa niin lähes kaikki mallit on sellasia jota vois ajatella vakavasti itsellekin.

Valikoimasta ostin tuo Madin itselle ihan sen takia että katsotaan nyt onko se "samaa roskaa" mistä forumilla puhutaan, kävin liikkeessä kattoo ja se vaikutti laadukkalta ulospäin. Ajattelin että siinä voisi olla videoiden perusteella hauskuutta, isot renkaat eduksi lähialueella ja näyttää hyvältä. Nyt parin litran jälkeen joka säässä ajeltuna en voisi olla tyytyväisempi!

VE sarjan (Orionin Vortex Experience) myötä nää sähkövispilät ovat nousseet ihan uuteen sarjaan ja hinnat suhteellisesti varsin maltillisia. Aloittelijoillehan noi harjattomat ovat erinomainen vaihtoehto. Mutta lipot eivät taida kestää kovia pakkasia?

Toi d-sarja (dst,dbx,etc)ei kyllä ole mikään laatu auto.
Enemmäkin kipu "siellä"
Ja noissa kyoshon rtr malleissa on aika huonot materiaalit.

mikari

#43
Ikävä ettei kelpaa. Tai no mulla ei ole kipua siellä niin en osaa ehkä verrata haha  :grin:

Mä olen tykännyt noista Kruiser malleista aivan älyttömästi.
VE:stä ei ole hajonnut kuin ohjauslinkki ja sekin seinään ajon tuloksena.

Toisaalta eihän noita Kruisereita voikaan verrata D-sarjaan ja näitä jälkimmäisiä mulla ei ole ollutkaan. Tämä 1:8 versio on kyllä onnistunut, hyvin yksinkertainen ja kestävä plus että soveltuu erittäin monipuoliseen ajoon.
Kiitos 20 vuodesta!

juu

toi mad force kruiser ve pitäis varmaa laittaa oman aiheen alle, ku se on tossa dmt ve topicissa

mikari

Niin, mutku ei viitti availla uusia Kyosho topikkeja ku niitä on niin paljon muutenkin.
Jos muuttais otsikon "Kyosho VE sarja" tms. ?
Kiitos 20 vuodesta!

juu

kyosho ve monsterit vois olla otsikko

nnikkem

Kannatan tuota Kyosho VE Sarja" Otsikkoa. (Y)
Siinä tulisi sopivasti Infernot ja Kruiserit samaan syssyyn.  :wink:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

muikku

Joo toi kruiseri näyttää kyllä aika makeelta :smiley:

mikari

Lainaus käyttäjältä: muikku - 19.01.11 - klo: 20.00
Joo toi kruiseri näyttää kyllä aika makeelta :smiley:

Näin on :wink:

Kysyin jos ylläpito ehtis muuttaa otsikon.
Kiitos 20 vuodesta!

*HOKE*


mikari

Kiitos 20 vuodesta!

R3VO

Tamiya M03L | TRAXXAS 1/16 E-REVO vxl | Tamiya TT-01D Type E
Joskus viisas mies sanoi 'Less Traction, More action'

mikari

Juniori treenaili noilla trampeilla tänään niin kyllä valot oli kovilla. Hyvin kestivät melkein loppuun asti, yksi ledi irtos juotoksistaan. Jatkossa saa poika treenata ilman valoja.. ja tykittää rampilla ihan rauhassa. Muuten tuntuu kestävän Kruiseri kovaakin rymistelyä. Jamit jatkunee huomenna VE:n ja Nitron voimin.
Kiitos 20 vuodesta!

ghhgtd

Otas kameramies mukaa huomisii jameihi :wink:.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

mikari

Voi olla ettei ehi mut yritetään  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

Peikko69

#57
Tervehdys! Tuli tänään pitkän kuolaamisen jälkeen ostettua Mad Force VE sähkö monsu.(ja vielä ensimmäinen monsu minun tallissa  :smiley: ) Näin äkkiseltään ensimmäiset akulliset ajelleena oli kääntö säde hurjan iso mihin itse on tottunu. Kuulu kai monsuissa asiaan?? Voimaa tunttuu kyllä olevan.  :laugh: Hanki saa kyytiä  :grin: Tulipa kokeiltua, että ei suojaa mitään autosta vaan akut kiinni ja ajamaan periaatteella, koska myyjä väitti, että sähköt on roiskesuojattu, ettei ihan pienestä ota itseensä ja ei ottanutkaan.  :tongue:
Tarvinnee kuitenkin tuossa vielä purkaa nopari ja suojata se lakalla varmuuden varalta.

edit. Tulihan siinä sit lakattua nopari. Ei muutakun huomista odottaan, että pääsee hankee möyrimään.  :tongue: :evil:
[Madforce Kruiser VE "Brushless" -Pahasti muunneltu versio :)]  [Lazer-Zx5 -Modified][MCD Evo3 -CY 27cc, 2,4GHz yms.][MCD Evo3 -Cy 26cc, 2,4Ghz yms.]

JiiVee

sillä jäykkäakselisuudella voi olla osuutensa tohon suureen kääntösäteeseen.

ja kannattaa sitten diffeihin laittaa se yksi ylimääräinen rataspari mikä niistä puuttuu RTR kasauksen jäljiltä sekä öljyt.
pöö

Peikko69

Saiskos lisää tietoo minkälainen rataspari?? Ja mitä öljyä kannattaa diffeihin laittaa??
[Madforce Kruiser VE "Brushless" -Pahasti muunneltu versio :)]  [Lazer-Zx5 -Modified][MCD Evo3 -CY 27cc, 2,4GHz yms.][MCD Evo3 -Cy 26cc, 2,4Ghz yms.]