Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Äänekoski - sisäkrossirata

Aloittaja hottentotti, 16.11.10 - klo: 14.52

-HL-

X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

hottentotti

Juu, olhan se, mistä noista tietää, kuitenkin liimauksen jälkeen kestänyt sen kymmenisen akullista....

Lainaus käyttäjältä: Saaje - 26.12.10 - klo: 20.15
Oliks se sun liimattu nosramin matrix? meinasin vaan ettei menny liimaa piirilevyyn? Varmaks en osaa sanoa mutta kai sekin jonkin verran johtaa sähköä.
-Jesse
** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

vpc

Näin tapaninpäivänä kävi vieraileva tähti päräyttämässä nelkku schumilla meidän radalle uuden kierrosennätyksen joka oli vähän alle 17 sekuntia(tarkentakaa jos muistatte tarkan ajan)

Saaje

Nonyt heräs mielenkiinto? Onko tähdellä nimeä?  :shocked: -Jesse

hottentotti

Vieraileva tähtemme oli nimierkki "kisaaja"

-HL-

Saaje

Joo siis Petri Ström taitaa olla, noh ei tuota sit piä hävetä ko varmaan kovimpia kuskeja. :roll:

kisaaja

No no no... eipäs innostuta =) Tais mennä osien keräilyks koko ajo sessiot :D Hyvät puitteet on spektrissä harrastaa.. rataan vähän lisää ilmaa niin saa muutkin palikoita rikki ;)
-Goldi

vpc

Torstaina pääsee halukkaat ajamaan. Tulen paikalle n. klo 13. Mahdollisesti myös perjantaina ajoa mutta ilmoittelen siitä myöhemmin kun tiedän tarkemmin tuon oman aikatauluni.

hottentotti

juu, ei pääse, nopari vasta tulossa postissa...  :sad:

-HL-

hene-97

oisko mahdollista päästä sunnuntaina ajamaan,kun noille päiville on sen verran kiireitä?

hottentotti

Uskoisin että sunnuntai onnistuu minun osaltani, nopari on huomenna kotona :laugh:

-HL-

vpc

Spektri on lauantaina suljettu joten ei ajoja. Eli huomenna pääsee klo 13 eteenpäin. Perjantai vielä hieman auki mutta mahdollisesti myös silloin. Sunnuntaina olen myös melko varmaan tulossa. Kävin tänään viemässä radalle muutaman uuden hyppyrin joita pitäisi huomenna testata sekä ajajakorokkeeseen puolet lisää mittaa kun alkoi jo käymään ahtaaksi.

hene-97

-HL-

uijui

Sanokaas mitkäs renkaat noille matoille kannattaa hommata nelivetoseen?
Vastaheitolla voittoon.

Omenahillomunkkipossu

Minä ja polle tullaan ajamaan huomenna noin klo 13 aikoihin. Onko kideradioilla ajajia, Itselläni on taajuus 27.145. Pollella on gigaradio.
Kyosho Lazer ZX-5 / TLR 22

hottentotti

Lainaus käyttäjältä: uijui - 29.12.10 - klo: 21.48
Sanokaas mitkäs renkaat noille matoille kannattaa hommata nelivetoseen?

Schumin minipinnit pitää varmaankin parhaiten tuolla, pystyy ajamaan liukkaan mutkankin "vauhdikkaasti"

-HL-

Joo Mini Pinniä, Samillahan kylläkin on spiket takana ja kovaa(meille) menee.

uijui

Autossa näky tulevan Pro-Line M3 Holeshot 2.0 renkaat, voiko semmosilla ajaa matolla? Onneks en menny kysymään oldschool-mattoratakumeja, ilmeisesti ois naurettu pihalle :afro:
Vastaheitolla voittoon.

hottentotti

Mitäpä noita naureskelmaan, itse kukin on aloittanut joskus  :roll:

Kyllä noilla voi ajella, matolla pito on ihan OK, mutta siellä on sellainen muovimatto mutka jossa nuo on aikas liukkaat.

Kokeile noilla ja katso sitten medasecilta noita schumeja jos noissa ei pitoa riitä :tongue:

Ei se rengas niin just jetsulleen pidä olla, kunhan on hauskaa  :lol:

-HL-

Kyllä se menee sen liukkaankin mutkan kun nelkulla voi ajaa "luisussa".  Mukaan vaan!

hottentotti

Hihhei :grin: mootori ja nopari saapui tänään, huomenna radalle!!

vpc

Lainaus käyttäjältä: hottentotti - 30.12.10 - klo: 19.31
Hihhei :grin: mootori ja nopari saapui tänään, huomenna radalle!!
Hyvä homma että laitteet alkaa olla kunnossa. Pääset kokeilemaan casterin liito ominaisuuksia muokatulla radalla. Ainakin tuupit sai jo ihan hyvin ilmaa noista parista isosta hyppyristä. Taitaa muuten spektri mennä huomenna kiinni jo klo 14.

hottentotti

No niin justiinsa, täytyy siis yrittää mennä heti aamusta :azn:

-HL-

vpc

No jos mä tuun jo 9 paikalle niin tulkaa perässä ku jaksatte heräillä.

jokkis

olen aloittelija näissä hommissa niin saako siellä harjotella