Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Antenni

Aloittaja tilttilt, 22.12.03 - klo: 12.49

tilttilt

Miten saatte antennin kestämään?
Mulla on hyper7 ja siinä on muovinen pilli joka pitää antennin pystyssä, mutta kun on 10 astetta pakasta niin se ei kestä.
Voiko jollain rautalangalla saada sitä? tai haittaako se signaalia?

mike_87

homma vaikka pinkka niitä, ei maksa niin paljoa.

tux10

Käytän itse antenninputkena sellaista noin 5mm ulkomitaltaan olevaa sinistä paineilmaputken pätkää.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

tilttilt

toi paineilma putki voi toimia...

Niko

Se HoBaon antenniputki on aika huono. Liian kovaa materiaalia. Ei kestä kesälläkään. Tosin nyt uusissa HoBaoissa on mukana uusi taipuvampi antenniputki. Kannattaa hankkia joku toinen antenniputki sen alkuperäisen tilalle, joka tulaa vanhemmissa autoissa.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

tux10

Lainaus käyttäjältä: "tilttilt"toi paineilma putki voi toimia...

Kannataa kattoo minkä paksuista laittaa kun niitä on aika monta eri paksusta. Kyllä se mulla ainakin kesti koko kesän ja ei pakkasen pitäisi sellaiseen letkuun mitään vaikuttaa.

tilttilt

mahtuuko se paineilmaletku siihen reikään?

tux10

Lainaus käyttäjältä: "tilttilt"mahtuuko se paineilmaletku siihen reikään?

Ei varmaan, mutta pujota paineilmaputken sisälle pätkä tavallista antennin putkea ja laita se siitä kolosta.

Tosta mun selityksestä ei varmaan älyä paljottakaan.
:mrgreen:

blenheim

RC-Carin jossain numerossa oli vinkkinä, että maastopyöräilijät voivat tunkea antennin Hydrauliikkaletkuun, siis hydraulijarrujen letkuihin! Maastopyöräilijät tietävät (toivottavasti) mitä oikein selitän.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

fiesta6

eikö kukaan muu voi tunkea sitä antennia kuin fillaristit ? :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

blenheim

Siitä en tiedä :)! Kaipa sitä voi jos tietää mitä se on!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

fiesta6

hmm... en taida tietää  :wink:  Ku oon ollu fillarimekaanikkona  :P
Taas kehissä.. ;)