Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

TTR SSR Rally Subaru/alottelia

Aloittaja DigitalRulez, 29.12.03 - klo: 21.27


hannu_s

No miksi ei? Onhan tuo RTR malli kuten Kyoshon vastaava.
Ja itseasiassa paremmilla mausteilla kuin kyoshon pure tenit.

Mutta tuommoisella ihan eka kertaa ajettaessa pitää olla varovainen... Voipi lipsahtaa helposti hanskasta :mrgreen:

Kuten minulla on pure tenin keula aika pahassa kunnossa :roll:
"Vähän" Jälkiä isännän työpaikan tiiliseinistä :mrgreen:  :roll:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Mika R

näyttää ralliautolta? kaksivaihteinen on mukava lisä polttikseen mutta rattaiden kulumiseen on syytä varautua ja puhtaaseen ajoalustaan muuten menee helposti sököksi. eli asfalttipeli. kardaaniveto on plussaa, kestää hihnaa enemmän kiviä ym. mainittu nopeus 85 kmh kuulostaa myös hyvältä mutta kuulostaa että tulee kiihtyvyyden kustannuksella kuten yleensä näissä RTR autoissa (traxxas 4-tec ym)

DigitalRulez

Voisimpa ehkä ottaa tuon ARR koska siinä oppis samalla korjaamaan noita härveleitä. Eli toi ei ilmeisesti sovellu hiekka kentälle ajettavaksi? Oisko jotain monsterii tyyppistä saman hintasta settiä tarjolla. Kestääkö ne paremmin? Missään ihan korvessa tuskin ajan kun pk:n seudulla asustelen. :D

blenheim

Siis kaverilla on kaksportanen ja ajaa hiekalla, ei pienintäkään kulumaa (maalit vaan lähteny) rattaissa havaittavissa. Ja jos uhkaa kulua niin siitä väsäämään koteloa vaihteelle!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Mika R

Allright. Hiekkakentällä saattaa kestää just ja just, riippuu tietty autosta ja vaihteen suojauksesta. Onhan noissa ralliautoissakin (esim TR ja LandMax) vaihteen mahdollisuus mutta suositus on niissäkin pääosin asfaltille. Kotelo on vähän niin ja näin, yleensä jää kuitenkin joku reikä josta kivet menee sisään ja sitten kotelon takia ei kivet tule ulos ja rikkoutumisen riski kasvaa. Itse ostaisin kitin, koska kasaaminen ON hauskaa ja tärkeä osa hommaa. RTR on hätähousuille/kädettömille.

hannu_s

Niin. Itsekkin ostin pahimpaan kuumeeseen Redi setin vaikka kitin kasaamisessa ei olisi ollut ongelmaa :wink: Noh, seuraava on kitti :wink:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

DigitalRulez

Mitä jos vedän jesarii täyteen koko auton.  :D
No voi prkl ei sellasta sitten voi hankkia niin suositelkaa jotain monsterii

Esko Joonas

kahella tyypillä on tosta kone palasina ja muutenki huonossa kunnossa ei kannatte ja voi olla aloittelialle vähän raisu peli
Pure Ten Kiihtyy Kuin Vanha LADA

Zoikka

Esko Joonas, ei kai vaan oo unohtunu sisäänajo niillä tyypeillä tai laittanu jonku 2L tankin tai ajanu pelkkää p*skarinkii tai jättäny pakkaseen jäähtymään tai ajanu jollai huonol polttoaineel? :P

Esko Joonas

joo emt ei ne mitää sanonu. ei tee koneelle kyllä hyvää jos ei aja sisään tai jättää ulos jäähtymää
Pure Ten Kiihtyy Kuin Vanha LADA

Esko Joonas

mä aattelin kans tota autoo mut emt monsterin ois kivempi mulle. ajan kato pölysessä ja hankala kulkusessa maastossa
Pure Ten Kiihtyy Kuin Vanha LADA

EERO

onko kannattava ostos asfaltti ja lumi ajoon? mitens on vaihteisto kestäny entä kone

Kettu