Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Pure ten alpha III palsta

Aloittaja Pekka V, 31.12.03 - klo: 20.49

hannu_s

Kyllä se menee vakionkorkuisenakin melko hyvin lumessa...
Pitää vain painaa kaasua kunnolla.

Nyttemmin tuota on korotettu...  :mrgreen:  2.5 Cm maavara... :wink:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

gekko

Mites mavaraa nostit? :oops:

hannu_s

Taivuttamalla pohjassa olevia stoppareita. Ne voi leikata poiskin. :wink:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Antti R

paljon maksaa viripilli
-EhtoollisWeli

gekko

60 euroa makso ainaski mulla HobbyPointista.

Pekka V

Lainaus käyttäjältä: "GUNTHER"paljon maksaa viripilli
oisit lukenu pure ten I ja II palstalta... sieltä ois löytynyt vastaus

Joona H

Lainaus käyttäjältä: "pegi90"
Lainaus käyttäjältä: "GUNTHER"paljon maksaa viripilli
oisit lukenu pure ten I ja II palstalta... sieltä ois löytynyt vastaus
Niin,ja pituuttakin sillä topicilla oli vaivaset 16 sivua :?

Pekka V

sori, mun moka se pillin hinta löytyi tästä topicista :oops:

Philip

Onko teillä muilla semmosta pure kolmosen kanssa että jos ajatte noin 50 metriä kaasu pohjassa ja sitten pysähdytte niin auto sammuu? Onko se vaan ku on talvi ja se vakio tulppa (3) :D ?

linkka

paljonko virityspilli pureten alpha gp 3 :seen maksaa

Joona H

Lainaus käyttäjältä: "linkka"paljonko virityspilli pureten alpha gp 3 :seen maksaa
Tässä näette kyllä puusilmäisyyden ruumiillistuman.......et sitten yhtään lukenut topicia?
Jotain oma-aloitteisuutta :evil:

kukkalapio

Eli kato tota topicia ylempää.

Patte

Lainaus käyttäjältä: "linkka"paljonko virityspilli pureten alpha gp 3 :seen maksaa

linkka.. oisko silmälasit mitää?. ei kannata ruveta väsäämää mitää viritys settii jos ei näe minne laittaa sormiinsa
Ohsoyk

linkka

onks pureten alphassa3 vakiona virityspilli

kannattaaako ostaa

hannu_s

Niinhän ne sanoo että se olisi viripilli vaan kyllä se aito viripilli nuo voittaa  :mrgreen:

linkka

onx kellään kuvia lokareista

henkka88

Lainaus käyttäjältä: "linkka"onx kellään kuvia lokareista
Voiskos tuhon kirjoitus puoleen panostaa vähä enemmän :?:
Ei oikeen jaksais lueskella tota teinix settiä! :evil:
Kiitoos!
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

Poju12

Kyllä se vakiona oleva viripilli on huonompi mun mielestä...

Käyppäs kattomassa mini-z topicista monta sivua siellä on nii ei pitäis sen jälkeä yks 16 tuntua missään...

Mulle makso PureTen Alpha ykkösee viripilli yli 60€ hobby hiltusesta mut siellä on ainakin ihan sika kallista... :wink:

Pekka V

Lainaus käyttäjältä: "linkka"onx kellään kuvia lokareista
Minun mielestä tolle jätkälle vois ehkä antaa väliaikaisen banjon. Ja hei linkka vähän oisit ettiny tästä topicista niin oisit löytänyt vastauksen :D Se on eri asia jos sinulle jäi joku asia epäselväksi.

linkka

SORI!!!!
Onko vaikeeta rakentaa lamput autolle

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: "linkka"SORI!!!!
Onko vaikeeta rakentaa lamput autolle
Tuosta taas on juttua sähkö puolella! Etsi sieltä kiiitooosss  :?

linkka

onko vaikeaata laittaa 2 portaisen automaatti vaihd??

kuinka se tehään??

Pekka V

yksi kysymys merkki riittä! en tiedä onko vaikeaa mutta luulisi olevan helppoa koska 2-tomaatti on lisävaruste. se on eri asia miten se toimii. pitää säätää sitä että koska vaihtaa 2-vaihteelle.

linkka

kuinka se säädetää että se menee 2-vaihteelle?

onks se joku ruuvi tai siirretään koko moottori??

kukkalapio

Sitä säädetään sellaisesta ruuvista, joka on sielä kaksiportaisen rattaiston sisällä...

linkka

mitä tapahtuu jos jättää bensaa tankkiin???

Pekka V

Se vähän riippuu kuinka kauan se bensa on siellä. esim. jos se bensa on pari kuukautta siellä tankissa niin siitä voi tulla sellaista monjää mikä on vaikeaa ottaa pois. Jos aikoo ajaa parin päivän sisällä niin sitten voi jättää sen bensan tankkiin. ja tankinhan pitäisi muutenkin olla hyvin ilmatiivis.

toivottavasti tajusitte  :)

Mika R

vaan eipä ole kun niin tiivis etteivätkö nitro haihtuis sieltä pois kaasarin tai pakarin kautta.. parin päivän jälkeen voi olla aika nitrotonta polttoainetta

Pekka V

Mika: muuten onko sulla kokemusta siitä että on tankissa ollu nitroa? Minun tietääkseni jos tankissa on nitroa kauan niin se muuttuu tahnamaiseksi. Korjatkaa jos ole väärässä

Joona H

Lainaus käyttäjältä: "Mika"vaan eipä ole kun niin tiivis etteivätkö nitro haihtuis sieltä pois kaasarin tai pakarin kautta.. parin päivän jälkeen voi olla aika nitrotonta polttoainetta
Mulla oli Hyperin tankissa Cool Poweria neljä ja puoli kuukautta,ja ihan täyttä tavaraa oli,kun tuossa ajelin.......eli ei haihtunut ainakaan niin paljoa,että jotain haittaa siitä olisi ollut.
Eli ei haihtunut eikä muuttunut tahmaksi.