Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

vitsipalsta!!!

Aloittaja aneboy, 04.01.04 - klo: 12.11

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "Paraislainen"koulussa tapahtui:    Luokkakaverini (tyttö) meni kemianopettajan luo ja nosti paitansa ja kysyi: "onko mulla pienet tissit?"!  HAHAHAHAHAHAhahahaaaaa........ :?

Ei oo totta :?  :mrgreen:

Sinervo

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Lainaus käyttäjältä: "Paraislainen"koulussa tapahtui:    Luokkakaverini (tyttö) meni kemianopettajan luo ja nosti paitansa ja kysyi: "onko mulla pienet tissit?"!  HAHAHAHAHAHAhahahaaaaa........ :?

Ei oo totta :?  :mrgreen:

Olis ny mielummi menny terveystiedon opettajalle  :wink:

Paraislainen

Totta se on! Tänään kello yhden ja 13:25 välissä!
Ei näin...

Sakkeri91

Monenella olet?

Jasu92

Joo, ihan varmana! :lol:
Ehdithän vähän kurkkimaan??

Mitäs vastas??

Sinervo

tää on nii offtopic juttu et olla ja voi, mutta kysyn kummiski ku oon huomannu nyt viesteissä paljon uusia hymiöitä kuten tuossa edellisessäkin viestissä niin miten niitä saa?

Paraislainen

Kaikkien tiedoksi nii sillä oli rintsikat päällä.
Ei näin...

fiesta6

Lainaus käyttäjältä: "Paraislainen"Kaikkien tiedoksi nii sillä oli rintsikat päällä.
Pilasit tunnelman  :?
Taas kehissä.. ;)

Jasu92

Mutta mitäs se ope vastas? :lol:

Paraislainen

ope vaan naamapunasena käveli tiehensä....... :lol:
Ei näin...

Sakkeri91

Maksettiinko sille tytölle?
Ja tämän kysymyksen vastauksen jälkeen lopetetaan ot.

Paraislainen

Se sai 2,20e.      STOORY LOPPU :wink:
Ei näin...

uni

Sori nyt offtopicci mutta toi voimahali -forumi ei varmastikkaan tykkää siitä että hotlinkitätte niiden hymiöitä. Kopioikaa jonnekin omaan kotisivutilaanne ja käyttäkää sieltä, ÄLKÄÄ suoraan voimahalin serveriltä.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

tomppa82

Jasu: en ymmärrä, että mikä noissa niin hauskaa oli, että vitsipalstalle piti pistää. Itse en ainakaa nähnyt yhdessäkään oikeastaan mitään hauskaa. Pitäisköhän su ihan tosissaan aloittaa joululoma jo tänään? Niinku meikäläinen tekee...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Jasu92

Lainaus käyttäjältä: "tomppa82"Jasu: en ymmärrä, että mikä noissa niin hauskaa oli, että vitsipalstalle piti pistää. Itse en ainakaa nähnyt yhdessäkään oikeastaan mitään hauskaa. Pitäisköhän su ihan tosissaan aloittaa joululoma jo tänään? Niinku meikäläinen tekee...
Jos ei kelpaa niin ei sitten.
Ainakin itse olen kavereitteni kanssa nauranut...

Ajattelin kuitenkin ette tarvitsisi perustaa uutta topicia, on meinaan mulla vähän huonija kokemuksia...

Ja joululoman voisin aloittaa vaikka heti mutta kun on koulua vielä keskiviikkoon asti... :roll:

tomppa82

Noh, mitä siitä. Ois mullakin vielä Maanataina Tiistaina tunteja, mutta plääh, ei nyt oikeen nappaa enää tämän vuoden osalta oikeen toi opiskelu... Nää ammattikorkean opinnot kun meinaa välistä käydä työstä...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

rc-kinggi

TÄSS on teille niin kyrsivä laulu että....:Rc-koppa rc-koppa koppa koppa .koppa koppa koppa koppa koppa koppa koppa!!!

Paraislainen

..............mfmfmfmfhekohekohekohekoMUAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :lol:  :lol:  :lol:
Ei näin...

fiesta6

HAHAAA  :roll: Oisko jollain loman paikka ??
Taas kehissä.. ;)

waltt

toi on melkee ku mun kone... kokoajan jotain herjaa...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

AssoPoika

Tässä pari:

- Miksi sanotaan epäonnistuneita ohjelmien tunnusmelodioita?
- Tunareiksi.

- Mikä olisi paras tapa vähentää televisioväkivaltaa?
- Poistetaan uutiset. :mrgreen:

- Mistä tietää että MTV3:n auto ajoi ohi?
- Siinä oli pöllö ratissa.

Paraislainen

Mitä norjalainen sanoi ku meni ekan kerran krematorioon?
-Tuleeko siitä leipää vai pullaa? :lol:

Miten norjalaiset harrastavat turvasexiä?
-Laittavat aidan sängyn ympärille!

Mikä on suomen vihatuin koirarotu?
-Turun murre! :lol:
Ei näin...

SLem

Matias V

Hei hei... eipäs kiusata mossea henkisesti!
Mosse mätän.. siis ehostuu tuolla pihalla... GO MOSSE GO!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

MarkusH

Niin, onhan tuo sama juttu kun kaikki Opel-jutut.    Onhan Opel hyvä automerkki.

Äläkä sure Matias, mosselle ollaan vain kateellisia.

Paraislainen

Hahahahaaaa!!!!! LOL!!!!  :lol:
Ei näin...

Paraislainen

Ei näin...