Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Uusi Williams

Aloittaja Heuli, 05.01.04 - klo: 16.03

tomppa82

Ei oo kyllä kovin kaunis toi Williams. McLarenin MP4-19-malli on enemmän mun makuun.

asiasta kolmanteen... Kyllä mie ton Skylinen ottasin ennen kuin Mesen SLR:rän... On meinaan 4-veto ja kunnolla viripotentiaalia koneessa...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

henkka88

No niin! Frank Williams alkoi tuskastelemaan, kun sponsori tukee
katosi uuden keulan myötä joitakin miljoonia dollareita.  :lol:
No kaikesta uudesta joutuu maksamaan aina hintansa!
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

OzmO

Lainaus käyttäjältä: "tomppa82"Ei oo kyllä kovin kaunis toi Williams. McLarenin MP4-19-malli on enemmän mun makuun.

asiasta kolmanteen... Kyllä mie ton Skylinen ottasin ennen kuin Mesen SLR:rän... On meinaan 4-veto ja kunnolla viripotentiaalia koneessa...

Asiaa!  :D  

"280hp, 2.6-liter DOHC 24 valve In-Line 6 with Intercooled Twin Turbo, 0-60mph in 4.7seconds"

Ja tota saa laitettuu todellakin aika hullun tehokkaaks... "The engine can be soooooped up to over 1000hp(and that's only 2568cc engine!)"  :wink:

edit. en saa kuvaa liitettyy joten täs on sivu: http://www.cardomain.com/id/215641   siinä listan keskivaiheilla on iha tykki skyline: POWER - 1150BHP
QUARTER - 10.2s
TOP SPEED - 229MPH
0-60 - 2.89s

ClodZ

Lainaus käyttäjältä: "OzmO""280hp, 2.6-liter DOHC 24 valve In-Line 6 with Intercooled Twin Turbo, 0-60mph in 4.7seconds"

Ja tota saa laitettuu todellakin aika hullun tehokkaaks... "The engine can be soooooped up to over 1000hp(and that's only 2568cc engine!)"  :wink:

Mulla ei ole kokemusta kuin tuosta Skylinen 75-heppaisesta sisarmallista, mutta uskallan melkein väittää että nuo 1000+ heppaiset Skylinet tehoineen on melkoisia kuriositeetteja, koneen viritysaste on sellainen että mileage voi jää pirun lyhyeksi. Tuollaisen voiman siirtäminen asvalttiin on myös toinen juttu, mutta eiköhän noista ole ollut muilla foorumeilla enemmänkin juttua. Skyline vs. Manta-keskusteluhan kävi aikoinaan melko vireänä. Hauskoja erikoisuuksiahan nuo on, mutta mä ehkä ottaisin sen aiemman mersun...

...siis jos Sunny ei olisi tänään mennyt katsastuksessa suurin piirtein läpi ja olisin joutunut vaihtamaan.
XC - Poor boys Bruiser

nici

Siis juu skylinestä saa yli 1000hp ulos, mutta 450-500 on aika maksimi siitäkin jos ei halua tinkiä kestävyydestä aivan älyttömästi. Pienissä koneissa on aina rajansa,  sitten taas jostain 7-litrasesta saa kohtalaisen  helposti 1000hp ja ajettavuus säilyy vielä  :wink: