Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Duratrax Maximum ST Pro RTR

Aloittaja !marco!, 08.01.04 - klo: 17.15

fiesta6

Puukolla vaikka kampeet.. kyl se siitä...
Taas kehissä.. ;)

nicco

2 tuntii meni mut lähti...

nicco

paljonko teillä kyseisen auton omistajilla on tuo pääneula auki??? 8)

fiesta6

tässä uusi kuva:
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/o/h/ohv/1078676755503.jpeg

Hajotin ton ohjauksen vanttiruuvin, ku se kulki niin pirusti noilla piikkirenkailla  :mrgreen:  Humpsahti vähän penkkaan  :lol:

Ei sudi yhtään noilla ruuvirenkailla. huomenna laitan vielä eteen lyhyemmät piikit, ni kääntyy paremmin...
Taas kehissä.. ;)

fiesta6

Lainaus käyttäjältä: "hannu_s"Mitäs Hop uppeja tuossa on?? :wink:

Se on vakiona tommonen  :P
Taas kehissä.. ;)

hannu_s

Jaha.. Eikun rupesin kattomaan noita sinisiä osia etta onkos ne mukana vakiona  :wink: Näköjään :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

fiesta6

Tossa Pro-mallissa on vakiona 250€ viriosat. koko auto maksaa sen verran  :mrgreen:  hinta/laatusuhde tosi hyvä.
Taas kehissä.. ;)

hannu_s

Ai niin ... Sehän on se virimalli... Hölmö minä  :o
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

nicco

ja kyllä noilla vireillä pääsee vähän liiankin lujaa.. tulee kalliiks ajaa kovaa tolla 2 wd autolla.. :mrgreen:

fiesta6

eikä tuu  :lol:  Kyllä se valmistajan ilmotus 70km/h vauhdista voi pitää paikkansa, kulkee jo ykkösellä pirusti.... mitä nyt t-maxin kanssa oon vertaillu, se menee 60km/h.
Taas kehissä.. ;)

nicco

ai ei tuu fiesta kun ajelet penkkoihin täysillä... :mrgreen:

fiesta6

no ei... yx metallitappi jos katkee... sen vaa ite tehtyä uuden..
Taas kehissä.. ;)

nicco

hannu_s

Pystyisiköhän tuohon hommamaan Isommat välitykset vaikkapa kytkinkelloa vaihtamalla  :twisted: Solis kiva nähdä kun tuommoisella paukauttaisi vaikka poliisin tutkaan 150 :mrgreen:

Mitenhän ne sakottaisi ja ketä ja millä perustein  :lol:  :mrgreen:

nicco

ei ihan saattas 150 kulkee.. mut ees 120 tai 100 vois poliisi kattoo vähä :shock:

fiesta6

:lol:

Mä ehkä kaipaisin pienempiä välityksiä ettei lentokentällä tarvii ajaa. esim 60km/h vauhtia joka paikassa voi ajaa... että tulis 2-tomaatille käyttöä  :roll:
Taas kehissä.. ;)

nicco

säätää tomaatin niin että se vaihtaa vähän nopeemmin niin sillon on hyvä ajaa pinessä tilassakin... 8)

kyllä se KULKEE!! :mrgreen:

hannu_s

Tietenkin pihasuditteluun pienemmät mutta olisi kiva välillä käydä kyykyttämässä oikeita autoja.....

Kävisin sillä vetämässä varttimailit Clubin kiihdytyspäivillä  :roll:  :mrgreen:

nicco

juuri näin... ja mitähän vielä turbo :mrgreen: ilokaasut :mrgreen:

tulis lentokone...

fiesta6

Lainaus käyttäjältä: "nicco"säätää tomaatin niin että se vaihtaa vähän nopeemmin niin sillon on hyvä ajaa pinessä tilassakin... 8)

Sit se ei kiihdy ja revitä niin PER*****STI  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

nicco

näin on näbbylät...

mutta

KYLLÄ SE KULKEE!!

hannu_s

Lainaus käyttäjältä: "nicco"juuri näin... ja mitähän vielä turbo :mrgreen: ilokaasut :mrgreen:

tulis lentokone...

Neliveto... Ei ne hyväksyisi takavedolla repästyä tulosta :roll: Tietty domingo on poikkeus...  :mrgreen:  :lol:

nicco

hannu_s

Muttamutta. Kesä--> Pihasuditus = Hieno homma  :wink:

nicco

onko sulla hannu toi auto?

hannu_s

Ei.. Haaveilen oman ostamista  :wink: Tai mikäs siinä kun soittaa ja tilaa, muttakun pitää nyt pihistellä ennenkuin pääsee töihin.

Sitten sen jälkeen voi jatkaa tosissaan tätä erittäin hauskaa harrastusta  :mrgreen:

nicco

tilaa ihmeessä.. on hyvä auto... :mrgreen:
mulla se eioo ihan noin helppoo kun olen niin nuori pitää nääs ensin kinulta mutsilta lupa ja rahat ja se ei ole hirvean helppoa ei ne ymmärrä. :mrgreen:

fiesta6

Jos oikein laskin, onko näiden pituus 59mm suurinpiirtein ?
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXY749&P=0

Pitää laittaa tollaset durataksiin, ni kestää  8)  Eihän niitä tarvii ku 6kpl...  :shock:
Taas kehissä.. ;)

nicco

en mä tommosia osaa laskea :mrgreen:

nicco

enkä kyllä paljon muutakaan osaa laskee.. 8)
noi vois kyllä kestää mut jos kaikki tilaat tulee aika kalliiks.. :mrgreen: