Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

CoD Black Ops

Aloittaja Moosekki, 16.01.11 - klo: 11.59

Moosekki

Ihan mauton. Meikä pommittanut heti ilmestymispäivästä, vasta kuitenkin 3. prestigessä ;D Parantunut edellisistä, omat emblemit ja uusi rahajärjestelmä. WaW tapaan voit niittää lössiä Nazi Zombiessa. Tästä ei ole paluuta...ketään muita eksyneitä?

Isosuo

Olihan siinä pelaamista jopa yhdeksi illaksi.

Jos tarinaa ei tahdo seurata, niin valitettavan huonosti pystyy välivideopätkiä skippaamaan...

Sami L

Kerran olen kuullut huhua, että joku osti CoD:in yksinpelin takia, nyt kuulin toisen. Näissä kun tuo yksinpeli/moninpeli ajankäyttöarvio on noin 0,5%/99,5%.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Isosuo

Et muuten kuullut. En todellakaan ostanut peliä, ja tästä syystä myöskään moninpeliä ei pystynyt hyödyntämään  :wink:

Tonitop

5. Prestige menossa ja yksinpeliä pelannut vasta yhen tehtävän(oli netti vähän aikaa poikki).
Eihän tämä millään tavalla vedä vertoja mw2:lle mutta pelataan ny vaihtelun vuoks
Hongnor SCRT - Axial Wraith - Tamiya M03

Traxxas_Topi

Se on muuten tupla XP vielä tiistaihin saakka ! ainakin ps3:sella

Onkos mun pleikka p*skana vai lagaako muillakin nettipeli.
Mulaa tekee tosi usein niin että kun mappi lataantuu , niin jää siihen kohtaan jumiin.
Välttämättä edes mapin kuva ei ilmesty , vaan näkyy pelkkää mustaa.....
Kuulostaako tutulta ?
Traxxas E-revo ,Lrp SPX8 , DEX410V3, Tekin RS pro , Futaba 4PL, LiPo

-Tuoppi-

Tamiya (T2M) Eagle truck 5000 series, Traxxas Slash 4x4 Ultimate, RC4WD Trail Finder 2