Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

LOPPUTULOKSET - FTT 2004 I ja C-12 SM Kuusankoski

Aloittaja KyPak, 17.01.04 - klo: 23.06

ferpor

Lainaus käyttäjältä: "ferpor"Kummalla CA ajoi noi skapat helioksella vai m8:lla???
Ei kukaan vissiin huomannut kumpi kumpi???? :lol:

Henkka

Christer ajoi minusta Sanwan M8 .. Näin minä ainakin olin näkevinäni..
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

ferpor

Kiitti Henkka joutuikohan toi uus helios hyllyyn? :lol:

CAi

Ei joutunut hyllyyn !

Helios on todellinen huippu radio, jota käytti mm DHI-cupissa Atsushi Hara + todella moni muu kuski.

Sitten taas radion sisäännajo käteen ja takaraivoon on eri asia. Tiimin kuljettajalle 2 viikkoa ei riittänyt totutteluun, joten ajoimme Kuusankosken vanhalla M8:lla.
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                     (__\==*==/__)

ferpor

Lainaus käyttäjältä: "CAi"Ei joutunut hyllyyn !

Helios on todellinen huippu radio, jota käytti mm DHI-cupissa Atsushi Hara + todella moni muu kuski.

Sitten taas radion sisäännajo käteen ja takaraivoon on eri asia. Tiimin kuljettajalle 2 viikkoa ei riittänyt totutteluun, joten ajoimme Kuusankosken vanhalla M8:lla.

Kummassa on muuten enemmän ominaisuuksia eli mitä eroja? :D

CAi

Ko:ssa on vaikka mitä ja loogisesti järjestetty eli helppo käyttää !

Parasta kuitenkin on hyvä geometria !
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                     (__\==*==/__)

ferpor

Lainaus käyttäjältä: "CAi"Ko:ssa on vaikka mitä ja loogisesti järjestetty eli helppo käyttää !

Parasta kuitenkin on hyvä geometria !

Onko kummassakaan ajanottolaitteistoa? :D

l150040

Lainaus käyttäjältä: "ferpor"Onko kummassakaan ajanottolaitteistoa? :D

On molemmissa.

ferpor

Mikshän toi oa kehuu vaan tota KO:ta vaikka huiskivat menemään
M8:lla :mrgreen: