Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Losi LST XXL.Lisää tyhmiä kysymyksiä

Aloittaja makejere, 18.02.11 - klo: 17.40

makejere

Kyselin aiemmin ko.vehkeen sähköistyksestä ja sai ihan hyviä vinkkejä ja linkkejä.KIITOS.Toinen ropleema on toi kun kärry  on alkujaan kahdella ohjausservolla.Miten pärjäisi 1 servolla ja millaisella.Tai miten 2 ohjaus servoo ja kaasun saisi toimiin 2 kanavaisessa systeemissä.(kuten huomaatte olemme amatöörejä rc-hommissa,mutta muuten lähes kaikkienalojenerikoisasiantuntiota).
Team Losi LST XXL ja Kyosho inferno tr-15

svart

nehän servot on nytkin Y-haaralla kytketty vastariin samaan kanavaan, eli ei tartte tehä niille mitään jos et muuten haluu. Mutta jos haluut muuttaa yhelle servolle niin kyllä siinä sais olla lähelle 20kg vääntöä. Kahdella esim. 10kg toimii ehkä kuitenkin paremmin kun silloin yleensä saat nopeeman ohjauksesta, kun servon vääntö kasvaa niin nopeus hidastuu noin niiku pääpiirteittäin.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

svart

niin ja tohon toiseen, että sehän kaasuservo lähtee sitten autosta pois jonka tilalle vastariin sitten tulee se nopari
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

makejere

Kiitti.Täytyy hommata Y haara.Moottoriksi tulee akkuporan hiili moottori(ja järee) ja nopariksi ainakin alkuun myös akkukoneen liipasin.Olen käyttänyt ennenkin ja toimii.Ei kovin herkkä mutta kelpaa enshätään.
Team Losi LST XXL ja Kyosho inferno tr-15

svart

eikös siellä jo pitäis olla se y-haara ??
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

makejere

No kun ei ole ohjausservoja ollenkaan.Oli tämmönen aihio kun hommattiin.Kaasuservo on vai olikohan jarrulle.Mekaaninen jarru jää kuitenkin pois, kun on sähköjarru.
Team Losi LST XXL ja Kyosho inferno tr-15

svart

jaa no sitten ei ihme jos puuttuu  :grin: luulin että suoraan ajossa ollutta peliä rupeettee muuttaa
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

makejere

Kun on PA ja amatööri, niin tulee hommattua tämmösiä aihioita.Sitä Y-piuhaa ja servoja kannattais kysellä mistä?Vai myydään tarvikkeita osastolta.
Team Losi LST XXL ja Kyosho inferno tr-15

svart

#8
jos paikka kunnalla alan liikkeitä niin sieltähän niitä, kahta saman laista servoa käytettynä hankalampi löytää samaan aikaan.
Tuossa nyt yksi vaihto ehto monen joukosta, hinta laatu ok.http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servot/Savox-SC-1257TG-10kg007-Digital-Servo-107537

Kyllähän ne renkaat kääntyy yhdelläkin yli 20kg mutta kovassa vauhdissa voi ruveta kaipamaan lisää nopeutta ohjaukseen kun yrittää saada autoa oiottua vasta heitoista ja sladeista.http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servot/Savox-SC-1267SG-21kg0095-High-Voltage-74V-Servo-108814 tolle vaan pitäis saada 7,4v,esim becillä tai akulta virta suoraan.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

horna

makejere:itsellä myös lst projekti ja olen myös harkinnut tuota sähköistystä, vaikka nitro pata löytyykin. Itse laittaisin ehkä Tekin nopparin ja moottorin. ne pitäisi olla parhaasta päästä. tietty ei mikään halpa.
Tuohon y haaraan, niitä saattaisi löytyä kellarista. missä päin vaikutat. Liikun Tuusula- Turku linjalla.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

makejere

Kangasalla Nattarissa.Tampereen vieressä.Kerro jos joskus kuljet täälläpäin.
Team Losi LST XXL ja Kyosho inferno tr-15