Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Formula-1

Aloittaja Joona H, 25.01.04 - klo: 20.46

Mr Cale

Lainaus käyttäjältä: "CAi".

MB rulez

.
:mrgreen:

Raipe

mä oon seurannu formuloita vuodest 91.... tylsemmäks ajaminen on käynny mut silti katon joka kisan.

Sinervo

Nonii, veikkauksii Kimin sijoituksesta Monzassa!
Mä veikkaan et keskeyttää.

henrikhomppi

Iron Maiden

Joona H

Voitto Ferrarin kotitantereella,todellinen isku vyön alle 8)

tahi sitten ei

Toni N

Nyt kun on vauhtiin päästy, niin 1.
Tyhjä

Kuula

Uskaltaisin ehket sanoa että kimi selviää maaliin, muttei palkintopallille. Shumi vie varmana kuskina voiton, barrichello on ehket toinen ja kolmas sija vois mennä jollekkin. :)
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

Yippo

Kimin moottori paukahtaa kierroksella 18 kakkospaikalta.

Raipe

voitto on shumin. kimi saa pisteitä, bari tulee 2 tai 3:nneks

nikoprkl

Kimi voittaa tai keskeyttää. ei kompromisseja.
EuroRC / TEK

Kuula

Heehhheeheeee, ja niinhän siinä kävi kuten kaikki jo tiesikin. Räikkönen keskeyttää kierroksella 38 :lol:

Nike

Ikävä kyllä, N|ko arvasi oikein.  :(

E: Kuula kerkeskin jo
E2: Se oli kylläkin kierros 14  :wink:

Kuula

Hmm luin väärinpäin sitä :D Ku sehän näyttää paljon jälellä :roll:

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "CAi".

MB rulez

.
:D  :twisted:  :mrgreen:

Yippo

Lainaus käyttäjältä: "Yippo"Kimin moottori paukahtaa kierroksella 18 kakkospaikalta.

Ei veikkaus kovin pieleen mennyt. Jos olisi jatkanut radalla niin savut olisi varmaan nähty juuri tuossa kierroksen 18 kieppeillä...

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "Yippo"
Lainaus käyttäjältä: "Yippo"Kimin moottori paukahtaa kierroksella 18 kakkospaikalta.

Ei veikkaus kovin pieleen mennyt. Jos olisi jatkanut radalla niin savut olisi varmaan nähty juuri tuossa kierroksen 18 kieppeillä...

Jos ja jos...
Jos olis jatkanu niin varmaan ois kestäny vaan puolkierrosta.

Jos lehmällä ois renkaat niin se ois maitoauto.

Joona H

"Kerppenin Rehtori" (kamalin lempinimi mitä kukaan selostaja on koskaan keksinyt) näytti taitonsa :mrgreen:
Kimiltä mainio suoritus,vaikka paalupaikka olikin kiusallisen lähellä.

Heuli

Joo ei ollut Kerpenin Suurvisiirin päivä tänään ;)

m@sse

Lainaus käyttäjältä: "Joona H""Kerppenin Rehtori" (kamalin lempinimi mitä kukaan selostaja on koskaan keksinyt) näytti taitonsa :mrgreen:
Kimiltä mainio suoritus,vaikka paalupaikka olikin kiusallisen lähellä.

Aika hyvä nimi, ja kyllä kimikin osaa ajaa se on auto mikä yleensä pettää.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Joona H

http://www.donkeydoesf1.co.uk/

Hauskoja nuo Jaguarin mekaanikot :mrgreen:

OttoL

Kimillä meni hyvin ja Montoya pääsi kämmäämään....
Kimin ajo näytti koko ajan lupaavalta, viimeistään siitä asti kun Alonso tuli ekan kerran varikolle

fiesta6

Hyvä Kimiiiiiii  :P
Taas kehissä.. ;)

Juuzmo

Mites kävi?
RB,the power of champions.

RaDon

Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"Mites kävi?

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/

Beris

Mahto Schumia ketuttaa ku japsi täräytti terveesee :D ...
Turkulainen voittaa aina!

marko__

Lainaus käyttäjältä: "Beris"Mahto Schumia ketuttaa ku japsi täräytti terveesee :D ...

Mitähän se Schumi sano sille siinä. Toivottavasti Alonso voittaa.

Beris

Nii ois ollu hauska kuulla josta team radio systeemist... Ei muuten voittanu :) .
Turkulainen voittaa aina!

Joona H

Montoya se osaa :lol:

"- Olen edelleen asemassa, jossa pystyn auttamaan tallikaveriani. Kimillä on edelleen mahdollisuudet mestaruuteen, joten jos tilaisuus tulee, autan hän huomenna, Montoya lupasi."

Piti lupauksensa :mrgreen:

Sinervo

Lainaus käyttäjältä: "Joona H"Montoya se osaa :lol:

"- Olen edelleen asemassa, jossa pystyn auttamaan tallikaveriani. Kimillä on edelleen mahdollisuudet mestaruuteen, joten jos tilaisuus tulee, autan hän huomenna, Montoya lupasi."

Piti lupauksensa :mrgreen:

Joo piti tosi hyvi :D

Montoya tekee kaikkensa että Alonso voittaa. Renault kumminki maksaa sille parimillii siitä ku se keskeyttää tahallaa :d

-SS-

Montoya ei tosiaankaan osaa auttaa, ainakaan kimiä!
Tehnyt varmaan jonkun sopimuksen alonson kanssa, että se tekee möhellyksiä. Sen verran outoja kisoja se on joa ajanut tässä loppukauteen tultaessa.

Sato pitäis lähettää orpokotiin ja ottaa heikki kovalainen tai nico rosberg sen tilalle! On se niin pässi ajamaan ja säätämään omaa!!!