Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

hauska peli

Aloittaja Jethron, 15.02.04 - klo: 03.35

Jethron

atomi tc3 & stampede

AssoPoika

Oot sä saanu ton pelin läpi?

Astris

Oli joo aika hauska peli, kylläkin aika yksinkertainen..

!marco!

missä se on se cd?

arska82

Läpi meni! Odottelen innolla seuravaa huonetta 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

!marco!

mitä täytyy tehä et päässee ulos mulla on kaikki oluu?

Jartsa

Joo. läpi on, ihan "hauska peli"  :mrgreen:

AssoPoika

Lainaus käyttäjältä: "Miksutin90"mulla on laatikko,3 avainta cd-kansi,kasetti,2sormusta,patterija metallitikku.onko enää muuta?

EDIT: miten pääsee ulos :(

EDIT: JEE PÄÄSIN  :mrgreen:

Mistä sen 1sormuksen löytää, 1sormus  on kupissa, mutta missä se 1sormus on!! Ja mikä ihmeen metallitikku, mistä sen löytää?

:?:  :?  :?:

AssoPoika

Jethron

Lainaus käyttäjältä: "AssoPoika"Oot sä saanu ton pelin läpi?
Siinä meni jotain 15min. muistutan vaan että kaikki mitä saatte nostettua on tärkeää, jopa se paperin pala jossa on netti osoite
atomi tc3 & stampede

AssoPoika

Lainaus käyttäjältä: "Jethron"
Lainaus käyttäjältä: "AssoPoika"Oot sä saanu ton pelin läpi?
Siinä meni jotain 15min. muistutan vaan että kaikki mitä saatte nostettua on tärkeää, jopa se paperin pala jossa on netti osoite

Mitä ihmeellistä siinä paperi palassa on, missä on se netti osote :?:

l150040

Lainaus käyttäjältä: "AssoPoika"Mitä ihmeellistä siinä paperi palassa on, missä on se netti osote :?:

Kyseisessä osoitteessa on tärkeä vihje pelin ratkaisemiseen.

AssoPoika

Lainaus käyttäjältä: "l150040"
Lainaus käyttäjältä: "AssoPoika"Mitä ihmeellistä siinä paperi palassa on, missä on se netti osote :?:

Kyseisessä osoitteessa on tärkeä vihje pelin ratkaisemiseen.
Vai, että vihje :mrgreen:

hermo1989

Millon se toinen sormus ilmestyy sinne verhon alapuolelle?
kyllä se auto kulkee yli 300km/h, mutta kiihtyvyys lopuu kesken.

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: "hermo1989"Millon se toinen sormus ilmestyy sinne verhon alapuolelle?
Kun rämppää sitä verhoa....  :D

AssoPoika

Poju12

Mistä sen metalli tikun löytää ja muita?

WRC206

Ärsyttävä peli, menee hermot kun ei pääse läpi :twisted:
- Tamiya solar car -

AssoPoika

Lainaus käyttäjältä: "Poju12"Mistä sen metalli tikun löytää ja muita?
Metalli tikun löytää sieltä pathan ja sängyn välistä!

hanzu12

Miten tosta aloitus huoneesta pääsee ulos.

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"Miten tosta aloitus huoneesta pääsee ulos.
Koko pelin tarkoitus on päästä sieltä ulos,..

AssoPoika

hanzu12: Jos et tajuu, nii lähetä mulle Y.V:tä! Mä neuvvon :)

kukkalapio

Mikä vihje toi ton paperilappusen osotteessa oikein on?

Ja mul on kaks sormusta, kolme avainta(yhdelle ei käyttöä), kasetti, virtapiuha, patteri, boxi ja metallitikku sekä se tyhjä cd-kotelo ynnä tietenkin se mahtava paperilappu.

Oon saanu sen boxin auki ja kattonu sen hienon videon josta en löytänyt mitään hienoo, vai onko sillä boxilla jotain muutakin virkaa?

Ja en tahdo enää keksiä mitään uutta...

Neuvokaa ny vähä.

Onko sillä lasisella levyllä jotain merkitysta, muuta kuin aluksi se yks avain?

AssoPoika

Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"Mikä vihje toi ton paperilappusen osotteessa oikein on?

Ja mul on kaks sormusta, kolme avainta(yhdelle ei käyttöä), kasetti, virtapiuha, patteri, boxi ja metallitikku sekä se tyhjä cd-kotelo ynnä tietenkin se mahtava paperilappu.

Oon saanu sen boxin auki ja kattonu sen hienon videon josta en löytänyt mitään hienoo, vai onko sillä boxilla jotain muutakin virkaa?

Neuvokaa ny vähä.

Katoit siis sen video pätkän! Ja et huomannu mitää outoo!

Jethron

Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"Mikä vihje toi ton paperilappusen osotteessa oikein on?

Neuvokaa ny vähä.

katoppa se video, se tanssiva ihminen näyttää sormillaan semmosta ristiä/rastia mikä se nyt sit onkaan, odota että video loppuu ja paina siitä kohti
atomi tc3 & stampede

AssoPoika

Lainaus käyttäjältä: "Jethron"

Neuvokaa ny vähä.

katoppa se video, se tanssiva ihminen näyttää sormillaan semmosta ristiä/rastia mikä se nyt sit onkaan, odota että video loppuu ja paina siitä kohti
Sitte avantuu luukku!

PS: Numero yhdistelmä on 1994 :wink:

kukkalapio

No juu joo, vähä oli tyhmä peli :evil:

Yritin vaikka kuinka monta kertaa painaa siitä ruksista, mutta sillon kun se näytti sitä kohtaa enkä sen videon jälkeen :cry:

No nyt on läpi :mrgreen:

AssoPoika

Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"No nyt on läpi :mrgreen:
Ja ei menny pitkää!

Poju12

Läpi on :mrgreen:

AssoPoika

Lainaus käyttäjältä: "Poju12"Läpi on :mrgreen:
Oliko helppo peli! :P