Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

hauska peli

Aloittaja Jethron, 15.02.04 - klo: 03.35

Poju12

No en meinannu löytää sitä metalli tikkua muuten oli  ihan helppo :mrgreen:

Aapo.R

Sami L

Toi on ihan mahdoton, kun vedin sitä pari päivää sitten. Kannattaa hakea vinkkiä, kun jäätte jumiin. Jollain sivulla on complete walkthrough.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

jeejee

Isoveli haki jostain foorumilta ton ja pelattiin läpi se kahestaan... Tosin yhessä vaiheessa se haki apua yheltä foorumilta.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Lusikka

:oops: Olen vieläkin tossa ensimmäisessä, mutta näin ton linkin vasta vartti sitten. Kysymys kuuluukin mistä sen toisen sormuksen saa???

Edit: Joo meninki samana iltana läpi olis pitäny olla tarkkaavaisempi.
XXX-4 / XXX-CR

AssoPoika

Häh! Iha mahoton "huone" (siis toi huone 2). Onko kukaan muute saanu tota "huone" kakkosta läpi ??

jeejee

Menty on mutta peli on poistettu joten en muista. Millainen se huone oli? Useesti ne on jossain piilossa. Se on kivase jossa pelataan sitä biljardia.   :)
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Jartsa

Nyt on kakkos huone läpi :D

Joona35

ette viittis auttaa mä oon tos ihan jumissa siin ekas huoneessa. mulla on neljä jotain korttia jossa on jotain kiinalaisia merkkejä, cd. kotelo,lääke purkki,mustia hiuksia, olutta ja miehen ja naisen kuvat. :(

Toke

Lainaus käyttäjältä: "Joona35"ette viittis auttaa mä oon tos ihan jumissa siin ekas huoneessa. mulla on neljä jotain korttia jossa on jotain kiinalaisia merkkejä, cd. kotelo,lääke purkki,mustia hiuksia, olutta ja miehen ja naisen kuvat. :(

Kyseessä on siis kakkoshuone, ykkönen näkyy oven reiästä kurkkaamalla. Tosin ekaa huonetta ei enää löydy sivuilta.

Läpi pääsin vaikka hankalaa oli. Hain jopa läpipeluuohjeet mutta peli muuttuu hieman joka peluukerralla niin että omiakin aivoja on käytettävä.

Tutki tarkemmin roskista, punaista hyllyä ja luurankoa, ja pistä olut takaisin pakkaseen. Tiiraile myös lamppua.

TeroK

Miten tota Crimsom Roomia pääsee pelaamaan? Vai pääseekö enää ollenkaan? Ei löytynyt sivuilta  :x
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Joona35

nyt mä löysin tyhjän valokuvakehyksen. ja jotain suitsuke tikkuja. mut nyt mä oon taas jumissa siinä. :?

WRC206

mikä on luurangon jaloissa olevan lukon numerokoodi?
- Tamiya solar car -

WRC206

läpi meni, raivostuttava peli.
- Tamiya solar car -

Kuula

Mitähän pitäs tehdä siinä kirjahylly kohdassa. Missä on sellanen "suitsukekippo" ja siihen voi laittaa palamaan suitsukkeen. Sitten kun lisää sen olut tölkin ja valokuvakehyksen, kelloon ku lyö muuttuu se teksti. Koitin saada oluenkin takasin jääkaappiin, mutta ei se mennyt. Olen lievästi sanoen jumissa :D Ja mitä merkitystä on sillä ovella jota painamalla olevinaan tapahtuu jotakin?? :?
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

Poju12

Jelpatkaa mua... Mulla on 6 lappua jossa kiinalaisia merkkejä, miehen ja naisen kuvat, kehykset, mustia hiuksia, kalja tölkki, sytkäri, suitsukkeita , lääkepurkki ja cd-kotelo...

Mä en löydä mitää enkä pääse eteenpäin yhtään et mitä pitäisi tehdä????

Vastaa YV:nä!!!!