Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Millä 1:1 autolla ajelette ?

Aloittaja fiesta6, 18.02.04 - klo: 22.35

JupeR

Ompas ABS:än omaavien autojen laakereiden vaihto khallish! 140€ tuli maksuja niiden ABS juttujen takii..
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Jose.92

Oliko pelkä vaihto vai kuuluiko lakereiden hinta muka tuohon?
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Vigurius

Lainaus käyttäjältä: "jeppe"Ompas ABS:än omaavien autojen laakereiden vaihto khallish! 140€ tuli maksuja niiden ABS juttujen takii..

Mun mielestä absit ei vaikuta laakereiden vaihtoon juur mitenkään.. Ja 140e vaihdosta ei sekään ole juur mitään. Varsinkaan jos on useempi ku yks. Kaikki maksaa jos ei ite osaa/pysty.
joku tnx se tais olla..

Toni N

Megane vaihtui Laguna Breakiin.
Vuosikertaa 2003 ja omaa 2.0 16V voimanlähteen, joka tuntuu varsin passelilta tuohon autoon.

Mukavia ominaisuuksia autosta löytyy -00 Meganen jälkeen aikalailla. Mukavan tuntuinen auto kaikinpuolin, ja tilaakin riittää taas paremmin perhee... harrastusvälineille.
Tyhjä

Jantsa

seat toledo vm.2003 kaikilla herkuilla, kisakiree 1.6 lähtee kuin purkka tukasta...=D
Fg Baja.
Losi micro-baja/Xcelorin 10250kv Brushless.  Fgclub

Vanilla

hei! onkos teillä kellään kokemusta Audi coupe/s2(1.8-2.3E) 89-91vm autoista?

Kiinnostais tietää onko minkäänlaisia tyyppivikoja..onko läpimätiä yleensä yms.  Ja että miten toi sähköpuoli ton ikäsessä autossa(ikkunat yms).
jos jokin asia on varma, nii se on täysin varma.

Nikke92

Hmmm... Mitä nyt audeista tiedän(meillä audi) ni kyl noi on laadultaan hyvii...
Meillä oli joskus vm. 1986 Audi 80 1.8E ja toimi moitteettomasti! Sähkötkin toimii... Tyyppivioista ei tietoo mut googlettamalla saattais löytyy... :?
Traxxas Revo 2.5

Vanilla

Lainaus käyttäjältä: "Nikke92"Hmmm... Mitä nyt audeista tiedän(meillä audi) ni kyl noi on laadultaan hyvii...
Meillä oli joskus vm. 1986 Audi 80 1.8E ja toimi moitteettomasti! Sähkötkin toimii... Tyyppivioista ei tietoo mut googlettamalla saattais löytyy... :?

juu,samaa tekniikkaa on ton iän autoissa..tai siis audeista!
kuuklesta voi joo kattoo
jos jokin asia on varma, nii se on täysin varma.

at

Lainaus käyttäjältä: "Vanilla"hei! onkos teillä kellään kokemusta Audi coupe/s2(1.8-2.3E) 89-91vm autoista?

Kiinnostais tietää onko minkäänlaisia tyyppivikoja..onko läpimätiä yleensä yms.  Ja että miten toi sähköpuoli ton ikäsessä autossa(ikkunat yms).

Yleensä tuonikäisissä alkaa autosta riippumatta olemaan ongelmia ja kuluneita osia, tämä yleensä korostuu ns. "erikoismalleissa" jotka todennäköisesti saavat kenkää huolella matkan varrella...

Vanilla

Lainaus käyttäjältä: "at"
Lainaus käyttäjältä: "Vanilla"hei! onkos teillä kellään kokemusta Audi coupe/s2(1.8-2.3E) 89-91vm autoista?

Kiinnostais tietää onko minkäänlaisia tyyppivikoja..onko läpimätiä yleensä yms.  Ja että miten toi sähköpuoli ton ikäsessä autossa(ikkunat yms).

Yleensä tuonikäisissä alkaa autosta riippumatta olemaan ongelmia ja kuluneita osia, tämä yleensä korostuu ns. "erikoismalleissa" jotka todennäköisesti saavat kenkää huolella matkan varrella...

nii, kukaan ei osta ns. erikoisautoa jos ei muka aikois antaa kenkää...
jos jokin asia on varma, nii se on täysin varma.

Jaani

Lainaus käyttäjältä: "Vanilla"hei! onkos teillä kellään kokemusta Audi coupe/s2(1.8-2.3E) 89-91vm autoista?

Kiinnostais tietää onko minkäänlaisia tyyppivikoja..onko läpimätiä yleensä yms.  Ja että miten toi sähköpuoli ton ikäsessä autossa(ikkunat yms).

Yliopiston autokerholla kahdellakin on Audi S2, toinen alkuperäinen Italiasta tuotu, toinen tekniikanvaihto Suomi-auto. Molemmat säätävät autojensa kanssa lähes jatkuvasti, koska tällaiset 15-vuotta vanhat erikoisautot ovat harrasteautoja. Niitä pitää itse osata laittaa ja korjata, ja metskata edullisia osia ympäri Eurooppaa. Jos Laakkosella käyttää, tulee lompakon pohja äkkiä vastaan.

Sen verran tiedän, että kori on yleensä vahva. Ruosteet yleensä johtuvat ulkoisista vaurioista eivätkä sisäisestä ruostumisesta.

Vanilla

Lainaus käyttäjältä: "Jaani"
Lainaus käyttäjältä: "Vanilla"hei! onkos teillä kellään kokemusta Audi coupe/s2(1.8-2.3E) 89-91vm autoista?

Kiinnostais tietää onko minkäänlaisia tyyppivikoja..onko läpimätiä yleensä yms.  Ja että miten toi sähköpuoli ton ikäsessä autossa(ikkunat yms).

Yliopiston autokerholla kahdellakin on Audi S2, toinen alkuperäinen Italiasta tuotu, toinen tekniikanvaihto Suomi-auto. Molemmat säätävät autojensa kanssa lähes jatkuvasti, koska tällaiset 15-vuotta vanhat erikoisautot ovat harrasteautoja. Niitä pitää itse osata laittaa ja korjata, ja metskata edullisia osia ympäri Eurooppaa. Jos Laakkosella käyttää, tulee lompakon pohja äkkiä vastaan.

Sen verran tiedän, että kori on yleensä vahva. Ruosteet yleensä johtuvat ulkoisista vaurioista eivätkä sisäisestä ruostumisesta.

Ok! autoa tässä ollaan kateltu, unohdin kokonaan noi voortit(cossu esco/rs 2000)-autot...ja audiin päädyin..audin toi ihan perus coupe(ei edes quattro), näyttäis ihan OK:lta..äskakosen tekniikka taas on ihan eri kuin näissä 1.8-2.3E (ei v6 koneet)..
En sitten tiedä päätynkö s2 replicaan, vai mihin..

mielipiteitä, mielipiteitä.

EDIT: ja mielipiteet vaan kokemuksen pohjalta.
jos jokin asia on varma, nii se on täysin varma.


finnleo

Lainaus käyttäjältä: "Vanilla"hei! onkos teillä kellään kokemusta Audi coupe/s2(1.8-2.3E) 89-91vm autoista?

Kiinnostais tietää onko minkäänlaisia tyyppivikoja..onko läpimätiä yleensä yms.  Ja että miten toi sähköpuoli ton ikäsessä autossa(ikkunat yms).

itellä oli 1,8i sämpylä-80 sedani, ja myös oli volkkarin LX-5 Santana joka kait oli melko samaa tekniikkaa audin
viispyttysten 80/90 coupien kanssa (ainakin audin viispyttynen kone siinä oli), eikä mitään mainittavia ongelmia
ollut. Sähköjen pitäisi olla sitä parempaa saksalaista, ei ainakaan muistu mieleen mitään erikoisempaa, kytkin
voi olla joutunu koville ja sen vaihtaminen on vähän mielenkiintoinen. Ruosteet tulee kuten jo mainittu
ulkoisista kolhuista / laiminlyönneistä.

Ajo-ominaisuudet on sitten sitä aliohjautumista kuten eräs britti autotoimittaja kehu kun se moottori on
melkein siellä etuvalojen etupuolella.
REVO

fiesta6

Kaverilla on S2 coupe. Tais olla -91 mallia. Pari vuotta sillä ollut se ja ei muuta vikaa ku tietokoneboxi hajos..  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

at

Kohtapuoliin vaihtuu nykyinen pösö ihkauuteen Skoda Octavia 1.6 FSi Eleganceen... Tuskin maltan odottaa...  :wink:

.21

On taas kevät ja kaikki autoilijat tietää mitä se merkitsee, ei muuta kun ilmoitusta jos tältä foorumilta joku on kiinnostunut. 8)


http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=650877

Maxis

Juu... Tänään tuli tilattua uus voorti. Harmi vaan kun auto on vielä koreassa kylläkin jo laivattuna. Kesäkuun alussa pitäis olla luovutus kunnossa paikallisella myyjällä. Niin ja mallihan oli Ranger XLT
Tamiya TXT-1 & Modattu HBX Bonzer

MarkusH

Tänään mennään hakemaan Audi A6 Avant Quattro 2,5 Tdi  :)

Meni oma auto vähän ryttyyn :D  Nooh... Sellasta se on kun jäällä kisaa....

http://img129.imageshack.us/img129/9071/0698dy.jpg

dope

Ford sierra 1.6l
Tuuninkia löytyy:
-madallettu alusta(jouset poikki)
-Paremmat äänet viriputkistolla(änäri tippunut)
-Spoileri ja vauhtiviivat(hetken mieli johde)
-syyläri nostettu n.15cm ylemmäs(perhanan oja)
-takapenkit poistettu(kirottu home)
ja tienposkesta löytynyt pölykapseli(rikki)
Tuutteko viivalle?

MarkusH

Onko se muuten enää laillista jos ottaa takapenkit pois? :D

Hount

No ei tuolla muutenkaan varmaan julkisille teille lähdetä. Heh.

- Hount

Nikke92

Vaihettiin sitte vanha palvelija Audi A4 1.9TDI Audi A4 Avant 1.8T. Vuosmalli on 2003..
Traxxas Revo 2.5

Hotti

-Team lapsena liian vähän leluja-

Vanilla

jos jokin asia on varma, nii se on täysin varma.

fiesta6

Dieselvero on aika kova henkilöautoissa.. jos ajaa tosi vähän niin rahan kannalta sama onko bensa vai tiisseli.. Toki ne on erilaisia ajaa ja tiisselis kivasti vääntöä
Taas kehissä.. ;)

drillmaster

Lainaus käyttäjältä: "Vanilla"uusin vempele isäpuolen toyota avensis 2.4 cleanpower tiiiiiiisseli(vm.05/06, farmari)..eikä mikään somalimalli..kumman hyvin kulkee tol 400nm.

Voin sanoa että kannattaa hommaa nykyajan diesel kuin bensa.

EDIT: ja itelle se perkuleen audi sais tulla nyt

Nimenomaan, itsekin hieman mietin kun olin autoa ostamassa, mutta kun nyt on jo ajellut tuolla dieseli bemarilla puol vuotta, niin ei paljon enään kaduta...
Kummasti meinaa nuo "tehokkaammat" bensavehkeet jäädä jalkoihin...400nm. ja parisataa heppaa sen kai tekee, ja silti volvon jälkeen huomattavasti edullisempaa ajoa.

MarkusH

Pari faktaa:

Kun etupuskuri tippuu ajossa, vähintään toinen eturengas puhkeaa.

Kun luisuu autolla takaperin 70km/h vauhdissa jäiseen lumipenkaan niin pakoputki menee poikki ja vähintään 1/6 tippuu pois.

Kun takapuskuri tippuu sitä ei välttämättä huomaa.

Kun syylärin tuuletin hajoaa menee kannentiivisteet ja syylärin korkin tiivisteet myös.

Kun bensakanisteri vuotaa takakonttiin niin autoon tulee "ihana" kestotuoksu.

Kun hydraulijousituksen öljyt valuvat  maahan niin auto madaltuu edullisesti tuning kuntoon.

(Testattu Honkilahden Hänttijärvellä 25.3.06)

rs tuning

If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Vanilla

#1079
.
jos jokin asia on varma, nii se on täysin varma.