Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Millä 1:1 autolla ajelette ?

Aloittaja fiesta6, 18.02.04 - klo: 22.35

MikaelY


Honkkari

Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

MikaelY

530D, eli tupaöljyllä mennään pienellä piristyksellä.

klik

Nieminen

Talvi pirssi. Toyota Celica GT-4 WRC Edition.

Losi 5IVE, Losi DBXL, Baja 5T.

SixStars

^ toi on hieno  :cool:

Jos joku muu ku Subaru pitäis valita, niin tommonen sitten - on vielä niitä 'kunnon' Tojotoita, 90-luvulla jossain kohtaa tais alkaa sitten tää nykyselläänkin jatkuva 'ei mitään mielenkiintoa' mallisto  :sad:

Japanista onneks saa niitä hauskoja versioita tarvittaessa  :azn:
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

matti1983

^^ Vähän turhan iso kalanperkuulauta kontin päällä mutta muuten todella tyylikäs :smiley:
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

SixStars

Lainaus käyttäjältä: matti1983 - 05.12.14 - klo: 16.44
^^ Vähän turhan iso kalanperkuulauta kontin päällä mutta muuten todella tyylikäs :smiley:

Se on mielestäni vähän niin että jos tuo auto ( tai sedan Impreza ) on ilman tuota lintulautaa, niin se on vähän sama ku 'Viidakon tähtösillä' olis kuppikoko A - eli ei oikein ole enää katseltavaa  :grin:
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

aFox

Kyllä toiki Celicaan käy. Enempi kyllä tykkäsin itekki emännän entisen celican matalasta laudasta.

peitsamo

Flying Calacucco

Ville Vainio

Onko selikassa vakio tekniikka vai päivitelty?
Kyosho Inferno MP9e

samimake

Nyt on autoja tullu taas vaihdeltua, Volvo v70 T5 vaihtui Toyota Camryyn 2.4 vm.2004 ja se vaihtuikin pian vm.2006 Toyota Avensis 2.4 vvti farkkuun.... eli toitskulla mennään.
.......

P.R

Lainaus käyttäjältä: SixStars - 05.12.14 - klo: 20.31
Lainaus käyttäjältä: matti1983 - 05.12.14 - klo: 16.44
^^ Vähän turhan iso kalanperkuulauta kontin päällä mutta muuten todella tyylikäs :smiley:

Se on mielestäni vähän niin että jos tuo auto ( tai sedan Impreza ) on ilman tuota lintulautaa, niin se on vähän sama ku 'Viidakon tähtösillä' olis kuppikoko A - eli ei oikein ole enää katseltavaa  :grin:

Ja yhtä paljon muovia kummissakin :grin:
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Andrimus

Lainaus käyttäjältä: P.R - 13.01.15 - klo: 22.11
Lainaus käyttäjältä: SixStars - 05.12.14 - klo: 20.31
Lainaus käyttäjältä: matti1983 - 05.12.14 - klo: 16.44
^^ Vähän turhan iso kalanperkuulauta kontin päällä mutta muuten todella tyylikäs :smiley:

Se on mielestäni vähän niin että jos tuo auto ( tai sedan Impreza ) on ilman tuota lintulautaa, niin se on vähän sama ku 'Viidakon tähtösillä' olis kuppikoko A - eli ei oikein ole enää katseltavaa  :grin:

Ja yhtä paljon muovia kummissakin :grin:
Tuossa autossa on isompi äo kuin kuin siinä viidakonvinkuja porukassa yhteensä . Kauniitakin sattaa olla ,jos tykkää transun näköisistä;)

Pastirolli

Meillä makailee tontin nurkalla tuollainen turbo-koneella varustettu BMW E30. Viimeksi kun katsoin sisälle niin homeiselta näytti ja haisi. Pian saa romunkerääjä hakea pois.

Nykyään on käyttiksenä Chrysler Voyager 3.3 V6 -06. Pakko olla tila-auto kun on pieniä lapsia parit kappaleet ja nykyajan turvaistuimet vaativat aika reippaasti tilaa. Ja onhan tuolla tietenkin mukava ajella.  :azn:
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

siffonen

Tuommonen Saab 9-5 kesäautona hieman piristettynä ja tuunattuna.

Hpi Baja 5B SS

risla

#2565
Onpas teillä öky autoja :grin:
mulla vaa tolla p*skanen a3 quattro 220hp

Joora

P*skaa pitää kehua

TheArska

#2567
Komea vehe toi yllä oleva toitsu..ilmeisesti hj-60, noi renkaat kruunaa koko homman...kaiketi 33 tuumaset?    ..vaiko 35..
Noista(HJ-60/61) saa tosi komeita vehkeitä.

Mulla oli aikoinaan pätkä vanissa(70-luvun lyhyt chevy van, hd alustalla ja bensa kasilla) vastaavan kokoset kumit alla, peruutin yhden yhden "patongin" konepellille kauppakeskuksen p-paikalla kun jotain pa*kaa satoi taivaalta, leveä auto kyseessä, katsoin peileistä mutta niistä ei takana näkynyt mitään, kun peruutin niin kiipesin rellun konepellille....rellu lunarissa(käsittääkseni/muistaakseni), vanissa ei naarmuakaan....rellun naiskuski meinas tulla "naamalle" pienen hetken, rauhoittui kun annoin vastalauseeni/vastineeni hänen kommenteille jotka hän antoi huutaen...
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Joora

Ensimmäinen kuusykkönen pyöreillä lampuilla. Kuvassa 35 tuumaset, nyt on saman kokoiset mut hiukan karkeemmat mettärenkaat alla.
P*skaa pitää kehua

Racing Hobby

Tällä tuli räpättyä...

kenzu

#2570
Kari Salmelainen...  :grin:

Btw. Tolla Rellulla ei kyllä 160km/h ajeta Ahveniston moottoriradalla missään kohtaan.  :police:
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

nitropaimen

#2571
Lainaus käyttäjältä: kenzu - 17.05.15 - klo: 15.52
Kari Salmelainen...  :grin:

Btw. Tolla Rellulla ei kyllä 160km/h ajeta Ahveniston moottoriradalla missään kohtaan.  :police:
No voi olla että GPS ei ottanut huomioon tuota jarrutusta pääsuoran päässä, käännyttäessä varikkosuoralle.Toi mun ropponen otti 190km/h nelosvaihteella, sitten on vielä vitonen,jolla 250km/h mene rikki, tässä on vielä aikaa ottaa valokuva, raja tulee vastaan vasta 6500 kierr/min jolloin tuo luku on taulussa, jolloin katkeaa sekä polttoaineen syöttö että sytytys. takomännät ja sulfa (??) täytteiset venttiilit ynnä muuta... Silloin kulutus on 55 litraa sadallla. tankata saa jo noin sadan kilometrin välein jos meinaa pysyä Audi Quattro  RS kuutosten ja AMG mersujen vauhdissa Saksassa Noi Audit on pahoja kun menevät kolmatta sataa vaikka olisi sadekeli, valot vaan vilkkuvat peilissä  ja humahtavat ohi, kaatosateessa...  neliveto...(kuvassa turbon ahtopaine letku tukossa,,, paineita kuitenkin riitää, tuunattu 235hp...pyöristä- Kyllä sä Kari mun rellut tiedät, laimeilla ei edes viitsi ajella, muuta kuin talvella) Pitäiskö laittaa lisää ??
Lisäys: Kyllä sä Kari sinä olet oikeassa että vitosta ei kyllä yritetty tarjota missään vaiheessa, kolmosella lähdettiin pääsuoralle ja sitten nelosella niin kauan kuin uskalsi, ei alkanut pätkimään, sitten vaan jarrua ja kaasua samaan aikaan varikkosuoralle taitettessa. Takana höyrysi bemari CS coupe, mitä sillä nyt vajaa neljäsataa heppaa on. Ei päässyt ohi , senverran tarkkaa linjaa ajoin. Jotaki viisi-kuusi kierrosta tolla tavalla mentiin.  Sitten vaan jarrupoljin painui pohjaan, ne keitti vaikka oli racing nesteet ja Brembon nelisatulaiset edessä, kauniisti taittui katon kautta, onneksi rengasvallin kautta niin että kun olin pää alaspäin, muistin jokkiksesta: EI VÖITÄ AUKI ENNEN KUIN AUTO ON KÄÄNNETTY ! ekaksi vetivät suojamaton mun pään ja katon jäännösten väliin, en naarmuakaan saanut, mutta jokin sanoi aivoissa: ÄLÄ YRITÄ TÄTÄ UUDESTAAN, sulla ei kentiess ole niin hyvä säkä silloin... Mulla on ne Michelin 17" rataSlicksit vielä tallella jos joku haluaa lähteä leikkimään... Ei se etuvetoinen käänny ellei tallaa jarruja ihan pohjaan, muuten vaan sutii. Oli sitten siellä noita "amatööri Porsche kuskeja" ei ne uskaltaneet ajaa.. Yksi oli jolle ei voinut mitän: AUDI A6 RS quattro jolla oli slicksit alla ja kuppi istuin, se meni ohi ihan missä vaan, kaarteissa kai kaikkialla muualla paitsi suolenkin tiukimissa. Olispa ollut alla tuo Belgian ALPINE Lemans Tuplaturbo 3 L  koneella ja Quaife lukolla... Olisin sille yrittänyt panna kampoihin.. Trivia tietoa: Nyt olen tajunnut mikä "hohto" noissa tuunatuissa AMG virityksissä on:
Niistä on poistettu tuo 250km/h rajoitin mutta tehdas takuut on silti voimassa, siten vähän chipattu ja meikatu niinsakujannut lataa pöytään massia kivan tukon lisää... Kyllä ne sen yli 300 kulkee, siellä yöaikaan kun yleensä pitkiä stinttejä ajelen ( silloin voi ajaa TOSI KOVAA ) valot alkaa vilkkua horisontissa, voi laskea päässään noin viiteen, kuuteen ja joku AMG tai RS humahtaa ohi kadoten horisonttiin..Ihme kyllä, ei ne Porschet tai lambot niin kauhean kovaa aja, joko niillä ei ole näyttämisen tarvetta  tai puikoissa on joku sijoituspankkiiri hiirulainen.

Lisäys: Kyllä Kari mun Turboni ainakin sen 160 sai suoran päässä kun lagunallakin meni 165...
http://tekniikanmaailma.fi/autot/kierrosaikapankki/renault-laguna-coupe
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

nitropaimen

#2572
Sitten Kari, sulle vähän rellufiiliksiä: Uushankinta, Belgian kilvissä, ei kannata tänne tuoda kun tulee vaan ajokieltoa räppäämisen vuoksi. Biturbo Baccara 4WD, kaikilla herkuilla (elektroninen jousitus säätö, mootori Hartgen tekemä, ihan tarpeeksi kaakkeja...) Aina silloin tällöin käyn fiilistlemisessä, kyllä tuo tavallien valkoinen vakio turbo normaalisti riittää, on mulla se alkuperäinen Autorexistä ostettu 1986 V6 Atmokin vielä, varaosa autona ja vihreä 2l talviauto... (10kpl R25 relluja olen saksasta ja ranskasta olen aikojen kuluessa tänne rahdannut, osa mäiskitty p*skaksi, osa purettu osiin jos on ollut turhan rapeita, muutaman olen myynyt ja neljä on tallella. siis niiku "rellufani" Sitten vielä nuo ALPINET... No jätetään toiseen kertaan.
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

JoukoH

Lainaus käyttäjältä: raddaddy - 20.05.15 - klo: 21.33
Lainaus käyttäjältä: kenzu - 17.05.15 - klo: 15.52
Kari Salmelainen...  :grin:

Btw. Tolla Rellulla ei kyllä 160km/h ajeta Ahveniston moottoriradalla missään kohtaan.  :police:
No voi olla että GPS ei ottanut huomioon tuota jarrutusta pääsuoran päässä, käännyttäessä varikkosuoralle.Toi mun ropponen otti 190km/h nelosvaihteella, sitten on vielä vitonen,jolla 250km/h mene rikki, tässä on vielä aikaa ottaa valokuva, raja tulee vastaan vasta 6500 kierr/min jolloin tuo luku on taulussa, jolloin katkeaa sekä polttoaineen syöttö että sytytys. takomännät ja sulfa (??) täytteiset venttiilit ynnä muuta... Silloin kulutus on 55 litraa sadallla. tankata saa jo noin sadan kilometrin välein jos meinaa pysyä Audi Quattro  RS kuutosten ja AMG mersujen vauhdissa Saksassa Noi Audit on pahoja kun menevät kolmatta sataa vaikka olisi sadekeli, valot vaan vilkkuvat peilissä  ja humahtavat ohi, kaatosateessa...  neliveto...(kuvassa turbon ahtopaine letku tukossa,,, paineita kuitenkin riitää, tuunattu 235hp...pyöristä- Kyllä sä Kari mun rellut tiedät, laimeilla ei edes viitsi ajella, muuta kuin talvella) Pitäiskö laittaa lisää ??
Lisäys: Kyllä sä Kari sinä olet oikeassa että vitosta ei kyllä yritetty tarjota missään vaiheessa, kolmosella lähdettiin pääsuoralle ja sitten nelosella niin kauan kuin uskalsi, ei alkanut pätkimään, sitten vaan jarrua ja kaasua samaan aikaan varikkosuoralle taitettessa. Takana höyrysi bemari CS coupe, mitä sillä nyt vajaa neljäsataa heppaa on. Ei päässyt ohi , senverran tarkkaa linjaa ajoin. Jotaki viisi-kuusi kierrosta tolla tavalla mentiin.  Sitten vaan jarrupoljin painui pohjaan, ne keitti vaikka oli racing nesteet ja Brembon nelisatulaiset edessä, kauniisti taittui katon kautta, onneksi rengasvallin kautta niin että kun olin pää alaspäin, muistin jokkiksesta: EI VÖITÄ AUKI ENNEN KUIN AUTO ON KÄÄNNETTY ! ekaksi vetivät suojamaton mun pään ja katon jäännösten väliin, en naarmuakaan saanut, mutta jokin sanoi aivoissa: ÄLÄ YRITÄ TÄTÄ UUDESTAAN, sulla ei kentiess ole niin hyvä säkä silloin... Mulla on ne Michelin 17" rataSlicksit vielä tallella jos joku haluaa lähteä leikkimään... Ei se etuvetoinen käänny ellei tallaa jarruja ihan pohjaan, muuten vaan sutii. Oli sitten siellä noita "amatööri Porsche kuskeja" ei ne uskaltaneet ajaa.. Yksi oli jolle ei voinut mitän: AUDI A6 RS quattro jolla oli slicksit alla ja kuppi istuin, se meni ohi ihan missä vaan, kaarteissa kai kaikkialla muualla paitsi suolenkin tiukimissa. Olispa ollut alla tuo Belgian ALPINE Lemans Tuplaturbo 3 L  koneella ja Quaife lukolla... Olisin sille yrittänyt panna kampoihin.. Trivia tietoa: Nyt olen tajunnut mikä "hohto" noissa tuunatuissa AMG virityksissä on:
Niistä on poistettu tuo 250km/h rajoitin mutta tehdas takuut on silti voimassa, siten vähän chipattu ja meikatu niinsakujannut lataa pöytään massia kivan tukon lisää... Kyllä ne sen yli 300 kulkee, siellä yöaikaan kun yleensä pitkiä stinttejä ajelen ( silloin voi ajaa TOSI KOVAA ) valot alkaa vilkkua horisontissa, voi laskea päässään noin viiteen, kuuteen ja joku AMG tai RS humahtaa ohi kadoten horisonttiin..Ihme kyllä, ei ne Porschet tai lambot niin kauhean kovaa aja, joko niillä ei ole näyttämisen tarvetta  tai puikoissa on joku sijoituspankkiiri hiirulainen.

:grin:
Jouko Hyvärinen

nitropaimen

#2574
hehe, vielä ei olla edes alettu höpöttään noista KOVISTA RASSEISTA, Alpineista. sama V6 turbo mylly mulla oli tuossa limusiinissa.Siitä lohkosta on otettu Lemans versiossa 350 heppaa, ahtopaineita lisäämälla kevyesti 400/500 heppaa...Noi kaksi alimmaista on Alpine Turbo LeMans versio, jonka omistin enne tuota Baccaraa, liian raju laite mutta fantastinen ajaa, Kari tietää, sen faijalla oli sellainen, vakio Atmo moottorilla...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

nitropaimen

#2575
Sitten oli tuo mun pikkuinen R 5 Alpine rataohjus. noin 600 kg painava ( kaaret, kaikki sisustus raksittu poiss, kevyet ovet , takaluukku ja konepelti, Moottorissa noi 150 heppaa, kaksi tuplaweberiä, tehtaan Ryhmä 5 pakoputkisto ja moottorin sisusosat) aika moine raketti, rata alusta, madallettu,Bilsteinit jne. Sillä oli makeeta cruisailla vanhalla Turuntiellä jossa oli nuo pitkät kaksikaistaiset  nousut. takaa tuli joku 170 heppainen mutta 1400 kiloa painava saab turbo, alkoi vilkuttaa valoja että annas ropponen tietä. annoin ja kun oli alkumäestä vähän etäisyyttä tullut, survasi vitoselta nelosella ja nasta lautaan Se kälynen saabi oli vasta puolimäessä kun mä olin jo mäen päällä, noin 180 lasissa. Eihän sillä teho/paino suhteella ollut mitään jakoa varsinkaan ylämäkeen..Sillä sai muutamat nitrokuskit ottaa tyypejä Tykkimäen rallicross radalla, josta toi kuva... taitaa olla Hannu Lepistö puikoissa ja Kari Ronkainen pelkäämässä vieressä
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

nitropaimen

#2576
Onhan noita autoja ollut (kun on kerran nimenä vatanen..) autohullu olen ,,se on selvää. kuten totesin täällä:
http://areena.yle.fi/1-1704941    "kun muut valokuvaajat osteli veneitä, kämppiä sun muuta, minä ostelin autoja, reissasin pitkin euroopan autobahneja. ne naiset jotka sitä ei ymmärtänyt, ne meni vaihtoon. Jotka ymmärsi, ok olin välillä kotona (kolme poikaa) ja välillä studiolla"

No niin, tulipahan koko aihe kerralla kuitattua, kun on "vapaa sana" Jääköön tämä tähän, nyt voi taas viisastella rc leluista.
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

iippo777

Itse ajan työsuhdeautolla, mutta pysyttelen VAG-konsernin kipoissa.

e-revo vxl

Siinä oma kulkine  :grin: :roll:

1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Zufee

Tuli vaihdettua kulkinetta vm 2011 Accordiin. :)

Ainut moite mitä oston jälkeen pesun ja vahaamisen aikana huomasin:

Hoitamaton kiveniskeymä. kerpele, oikeasti. Kuinka vaikeaa on töpötellä maalit ja lakat päälle, heti kun huomaa vaurion. Nyt nuppineulan kokoinen ruostetäplä pilaa minun mantrani.  :angry: :angry: :angry:

Saan alkaa rapsuttelemaan ja töpöttelemään helmiäismaalia. Sigh...