Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Millä 1:1 autolla ajelette ?

Aloittaja fiesta6, 18.02.04 - klo: 22.35

matti1983

Tommosella taunuksella tulee nykyään ajeltua.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

nitropaimen

Tällä hetkellä, yleisestä elämäntilanteesta johtuen,  KOVASEN MUSTASSA MERSUSSA, takapenkillä...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Curtiswolfe

If you can't be happy at least you can be drunk

Co-driver

Kesäkiesi, näkyy jos osasin linkittää. Siis toi eurooppalainen, en noista jenkeistä niin perusta. Escorttia hinkusin 90 -luvulla kun sain ajokortin, silloin en pystyny hommaan mutta nykyään tommosen kultakimpaleen omistan. Ja ysärihenkinen look tietenkin  :afro:


s.heinonen

Nyt tuli ostettua Audi A6 3 litraisella turbo kiisseli koneella. Ihan hyvin liikkuu mutta kyllä lastu tulee jossain vaiheessa hommattua :grin: mutta eka tehää noi halvemmat "tuunaukset" takavalot ja vilkut tummensin jo spraylla. Etuvaloihin kalvot, siniset tai harmaat. Frendi sen homman osaa jotenkin mut ku kysyin et milloin laitetaan niin sanoi et se ei onnistu ku on selvin päin eli pitää viikonloppuna kattoo :grin: :grin:
Ens viikolla menossa lasien tummennukseen. eteen tulee 50% kalvot, takana on jo jotkuu 35%.
Ja jostain pitäis saada halvalla jotkuu 18-20 lippi vanteet, halvalla tietenkin :cool:
Traxxas Summit / HPI Savage

Zufee



s.heinonen

No joo, ehkä jätän ne etuvalojen kalvot laittamatta, nehän vaa heikentää valo tehoa :grin: tai sit jos laittais siniset...
Pitäis olla hyvä kone tuo 3.0 lastun kanssa siitä saa sen 300 heppaa ja 600 nm, kyl sillä pitäis liikkua ihan hyvin :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

iippo777

Et ilmeisesti meinaa enää ikinä katsastaa autoasi ?
Etulasien tummennus (harmia)
vilkut (harmia)
takavalojen maalaus (harmia)
lastu (300hv ja 600nm) KONERIKKO riippuen vaihteistosta, että mikä siinä pettää ekana.

Ei tollasta vanhaa piiskaa kannata lastuttaa... Olen itse nähnyt, kun ahtimen lavat murtuu ja ampuu tavarat koneen läpi. En suosittele.

Noh siinä vaiheessa sen arvo on sama, kuin esim. rullaavan Losin tuuppi corrin, eli 100€ ja siinä ei auta edes BBS:n 3000€ vanteet (ne voit toki myydä erikseen)

ylikar-h

#2589
Lainaus käyttäjältä: Co-driver - 01.07.15 - klo: 22.19
Kesäkiesi, näkyy jos osasin linkittää. Siis toi eurooppalainen, en noista jenkeistä niin perusta. Escorttia hinkusin 90 -luvulla kun sain ajokortin, silloin en pystyny hommaan mutta nykyään tommosen kultakimpaleen omistan. Ja ysärihenkinen look tietenkin  :afro:




Hieno peli...mulla oli aikoinaan tollainen uusi Esko1600 Sport..nyt katsellut alkuperäisten entisöityjen Sporttien ja viistonokka 2000 RS: n hintoja...jos auto kukkanen, niin kyllä on hintaankin...toinen maltaita maksava on Kadett GTE , 70-luvun kelta / musta kaksivärinen...tossa oli myynnissä sellainen entisöity..20.000 e. :cool:
Tohon aikaan autot oli vielä rautaa..muistan yhden jenkin, missä oli ohjekirjassa , että auto nostettiin ylös tunkilla puskurista...mennäpä nyt nostamaan nykyajan autoja puskurista :grin:

s.heinonen

Lainaus käyttäjältä: iippo777 - 03.07.15 - klo: 14.53
Et ilmeisesti meinaa enää ikinä katsastaa autoasi ?
Etulasien tummennus (harmia)
vilkut (harmia)
takavalojen maalaus (harmia)
lastu (300hv ja 600nm) KONERIKKO riippuen vaihteistosta, että mikä siinä pettää ekana.

Ei tollasta vanhaa piiskaa kannata lastuttaa... Olen itse nähnyt, kun ahtimen lavat murtuu ja ampuu tavarat koneen läpi. En suosittele.

Noh siinä vaiheessa sen arvo on sama, kuin esim. rullaavan Losin tuuppi corrin, eli 100€ ja siinä ei auta edes BBS:n 3000€ vanteet (ne voit toki myydä erikseen)

Iskä on ihan samanlainen, ei mitään tuuninkia." Viimeinen kerta ku ostan madalletun auton", ei mitään kalvoja mihkään, sävylasit korkeintaan. Eikä mitään valojen tummennuksia ja 16" on ne parhaat vanteet... joo morjens.. :grin:
Ex passatissa oli kans spraylla vedetty takavalot, ja meni läpi jopa K1 katsastajilla. Noissakii ku näkyy se E leima niin ei voi sanoo katsastuksessa niistä mitään. Passatissa se tosin näkyi tosi hyvin ja varmaan se katsastaja aatteli et ne on ollu uudesta asti tommoset tai et ne on jotkuu tarvike umpiot.
Ja leimaan on vielä vuosi aikaa, hyvällä tuurilla menee läpi niillä kalvoillakin. Kaverin isä kyl sano et se tietää pari semmosta paikkaa, jossa pääsee aina läpi oli sitten pohjavaloa tai mitä vaa "amis" tuuninkia :grin: :grin:

Ja on se jännä kun tota 3.0 dieseliä saa myös Bi turbolla jossa on VAKIONA 313 hp ja yli 600nm, ja hyvin kestää.  Lastulla siitä saa joku 350 hp. Ja oon kuullut että Tip-Tronic automaatti on kestävempi laatikko ku manuaali, näin sanoi myös VW/Audin autoasentaja.
Eikä toi nyt niin vanha oo, 2007. Ja jos se turbo joskus levii niin sit ostetaan uus.

Ja on se kato vaan niin paljo coolimpi ku on musta auto ja tummat valot ja tottakai madallettu :grin: :grin:
Before...

After...


Before...

After...
Traxxas Summit / HPI Savage

xsaara1

Minä en ainakaan lastuttaisi...mulla antautu automaattiloota ihan vakio koneellakin ja autolla oli kokonaiset 106tkm takana :sad: Tietysti rahallahan niitä saa korjattua... :smiley:
xray xb4 17, Agama A215 sve

JoniH

Noniin ja sitten audi merkki vielä pois  :smiley:

Honkkari

#2593
Baijerilaiseks mutteri wiritykseks kehuvat
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Honkkari

Tuossapa vielä foto
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Honkkari

Heinonen , se turbo jos leviää niin voi käydä just niinku iippo sano. Turbon hilut koneeseen ja siinä ei auta enää pelkkä turbon vaihto siinä vaiheessa. Tarkasta edes turbon kunto ennen lastutusta  :wink:
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Zufee

Jos audin automaattia, niin tip-tronic. Eli neliveto on ainut oikea. Tuolla isommalla myllyllä ja kestää ajaa.

Toki, 350hp on liikaa..

Honkkari



Tollaset ite ajattelin ens kesäks. Yksinkertaasesti kauniit. Kyseessä siis bmw alpinan vanteet
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

s.heinonen

Lainaus käyttäjältä: JoniH - 04.07.15 - klo: 01.20
Noniin ja sitten audi merkki vielä pois  :smiley:

Ja pyh :grin: edestä voi ehkä ottaa pois, tai sit laittaa semmosen tuning maskin jossa tumma logo ja ite maski semmosta verkkoa. ja kilpi laitetaan alemmas tai otetaan sisään :wink:
Traxxas Summit / HPI Savage

Honkkari

Mun mielipidehän tää on mmutta auto näyttää tyhmälle ilman kilpeä , tai siis että se ei oo siinä minne kuuluu
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Co-driver

Lainaus käyttäjältä: ylikar-h - 03.07.15 - klo: 15.39
Lainaus käyttäjältä: Co-driver - 01.07.15 - klo: 22.19
Kesäkiesi, näkyy jos osasin linkittää. Siis toi eurooppalainen, en noista jenkeistä niin perusta. Escorttia hinkusin 90 -luvulla kun sain ajokortin, silloin en pystyny hommaan mutta nykyään tommosen kultakimpaleen omistan. Ja ysärihenkinen look tietenkin  :afro:




Hieno peli...mulla oli aikoinaan tollainen uusi Esko1600 Sport..nyt katsellut alkuperäisten entisöityjen Sporttien ja viistonokka 2000 RS: n hintoja...jos auto kukkanen, niin kyllä on hintaankin...toinen maltaita maksava on Kadett GTE , 70-luvun kelta / musta kaksivärinen...tossa oli myynnissä sellainen entisöity..20.000 e. :cool:
Tohon aikaan autot oli vielä rautaa..muistan yhden jenkin, missä oli ohjekirjassa , että auto nostettiin ylös tunkilla puskurista...mennäpä nyt nostamaan nykyajan autoja puskurista :grin:

Toi yksilö on ollut alun perin 1600 Sport, mutta muutettu 2-litraseks niin kuin lähes kaikki muutkin... Nokalla on Tanen 2-litranen lohko, Sierran ruiskukansi höylättynä, 285 nokka, tuplakaasarit, peltisarja, Sierran 5-lovinen laatikko. Ihan hyvä kokoonpano, mukava ajella työmatkoja eikä edes keitä ruuhkassa :) Sähköflekti ja Volvo 200-sarjan syyläri pitää lämmöt aisoissa. Vanteet on muuten Peugeot Mi16 vm.-88 14"

s.heinonen

Lainaus käyttäjältä: Honkkari - 04.07.15 - klo: 13.40
Mun mielipidehän tää on mmutta auto näyttää tyhmälle ilman kilpeä , tai siis että se ei oo siinä minne kuuluu

Musta taas auto piltaan kilvellä. Takana kyl kuulu olla kilpi muttei edessä, ellei edessä nyt oo just semmosta paikkaa sille kilvelle. Eli jos ottaa vaa kilven pois edestä niin sit se on tyhmän näköinen ku on se paikka siinä mut ei kilpeä :grin:

Ehkä ostan vaa Hestecin ohjelmoinnin, ne on luotettavia ja kyllä se 280hp/ 600nm riittää :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

ylikar-h

Lainaus käyttäjältä: s.heinonen - 04.07.15 - klo: 15.29
Lainaus käyttäjältä: Honkkari - 04.07.15 - klo: 13.40
Mun mielipidehän tää on mmutta auto näyttää tyhmälle ilman kilpeä , tai siis että se ei oo siinä minne kuuluu

Musta taas auto piltaan kilvellä. Takana kyl kuulu olla kilpi muttei edessä, ellei edessä nyt oo just semmosta paikkaa sille kilvelle. Eli jos ottaa vaa kilven pois edestä niin sit se on tyhmän näköinen ku on se paikka siinä mut ei kilpeä :grin:

Ehkä ostan vaa Hestecin ohjelmoinnin, ne on luotettavia ja kyllä se 280hp/ 600nm riittää :grin:

Laita samantien koko Hestec moottorinohjausjärjestelmä.. :cool:

mcly

Voi teitä  :azn:

Escortti on kyllä hieno.. ei muuta voi sanoa  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

s.heinonen

Lainaus käyttäjältä: ylikar-h - 04.07.15 - klo: 15.45
Lainaus käyttäjältä: s.heinonen - 04.07.15 - klo: 15.29
Lainaus käyttäjältä: Honkkari - 04.07.15 - klo: 13.40
Mun mielipidehän tää on mmutta auto näyttää tyhmälle ilman kilpeä , tai siis että se ei oo siinä minne kuuluu

Musta taas auto piltaan kilvellä. Takana kyl kuulu olla kilpi muttei edessä, ellei edessä nyt oo just semmosta paikkaa sille kilvelle. Eli jos ottaa vaa kilven pois edestä niin sit se on tyhmän näköinen ku on se paikka siinä mut ei kilpeä :grin:

Ehkä ostan vaa Hestecin ohjelmoinnin, ne on luotettavia ja kyllä se 280hp/ 600nm riittää :grin:

Laita samantien koko Hestec moottorinohjausjärjestelmä.. :cool:

Ei mulla oo semmoseen varaa  :grin: :grin: varmaan aika kallis. Perus ohjelmointi maksaa joku 500€ ei tosin oo siihenkään rahoja vielä :grin:
En kyllä vieläkään usko että tulee konerikko kun laittaa lastun. Ku jos tota myllyä saa vakiona tehokkaampana kuin mitä tosta mun koneesta saa lastulla. Sit jos aletaan repii 500 heppaa ja 800 Newtonia niin sit varmaan tuo konerikko voi olla mahdollista.
Traxxas Summit / HPI Savage

Pauli4x4

Mitään en audeista tiedä, mutta monesti saman moottorityypin tehokkaammissa malleissa saattaa kuitenki olla eri sisuskalut kompensoimassa tehonlisäystä... :roll:

P.R

Ohjelma sisään vaan,kyllä toi kolmen litran pata virit kestää!
Samalla sit ne läpät pois imusarjoista ja dpf tyhjäks....ja ohjelmalla herjat pois niin ei tule koodia.
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Zufee

Pitäis kans omasta hondasta ottaa pois tuo dpf. Optimoiautosi.fi tekee hommat hondaan 490e hinnalla. Mutta antaa nyt hetken vielä olla. 190hv/430Nm olis lukemat värkkäämisen jälkeen.

s.heinonen

Lainaus käyttäjältä: Pauli4x4 - 06.07.15 - klo: 16.35
Mitään en audeista tiedä, mutta monesti saman moottorityypin tehokkaammissa malleissa saattaa kuitenki olla eri sisuskalut kompensoimassa tehonlisäystä... :roll:

Tietääkseni sama pata mutta eri turbot, eli siellä siis kaksi turboa ku mulla vaan yks. Audilla Bi turbo tarkoittaa tupla turboa, sitä en sit tiiä mistä nimitys Bi tulee...

Lainaus käyttäjältä: P.R - 06.07.15 - klo: 19.47
Ohjelma sisään vaan,kyllä toi kolmen litran pata virit kestää!
Samalla sit ne läpät pois imusarjoista ja dpf tyhjäks....ja ohjelmalla herjat pois niin ei tule koodia.

Öö siis mitkä läpät pois? Ja mikä on dpf?
Traxxas Summit / HPI Savage

e-revo vxl

DPF on diiseleissä partikkeli suodatin pakoputkessa. dpf pois niin ainakin bemareissa alkaa myös turbo vinkumaan komeesti sieltä putkesta. eli putkesta kaikki ylimääräinen pois = suorat putket.

tietääkseni turbojen kanssa näin..

Bi-turbo = yksi pieni ahdin ja yksi isompi ahdin jotka ovat kytketty niin että alhaalla hyrrää pikku jurpo ja kun paineita alkaa tulemaan niin vaihtaa sitten isommalle puhaltimelle ja meno jatkuu.

Twin Turbo = kaksi erillistä samankokoista ahdinta molemmille puolille Vee koneessa oma.

voin olla väärässäkin  :roll:
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo