Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

POISTAKAA

Aloittaja Serpent, 21.02.04 - klo: 15.45

Serpent

muutesh... kuin korkeelle kannattaa säätää toi auto jos ajais parkkiksella tai jossain jossa voi olla kiviä vähän ? :|

Serpent

l150040

Niin kuin aikaisemminkin on tullut esille, kyseinen auto lähtee lentämään jo pienenstäkin kivestä. Eli eipä sillä maavaralla ole juurikaan väliä tässä merkityksessä. Ihan oikeasti sen radan tulee olla puhdas. Tietenkin, jos käyttää auton reserveistä vain pientä osaa, niin lentäminen ei ole niin radikaalia.

Aleksi

Joo nää serpentit on vähän terveesätä..

--

Aleksi, mä poistin sun edellisen vastaavan kommentin jo kerran. Jos sulla on mielipide joka mieluiten perustuu kokemukseen, niin yritä esittää se vaikka silleen että hieman perustelet samalla asiaa. Tällaiset "flamet" ei oikein kuulu tähän forumiin. Eikä tollanen kieli, sitäkin tulis vähän siistiä.

Tv. Mode Mika

Pekka V

No, aleksi: onko sulla kokemuksia serpentin autoista?
Kohta saattaa päästä Aleksi soittelemaan banjoa...
Älä pilaa tätä topiccia noilla älyttömän turhilla viesteillä ja lue RC-netin säännöt!

Serpent

Mitesh.. minkälaiset radat sopii tolle 1:8 ratapolttiksille
siis serpentille nimenomaan... jotai vinkkejö minne lähtis ajelee ?

l150040

Lainaus käyttäjältä: "Serpent"Mitesh.. minkälaiset radat sopii tolle 1:8 ratapolttiksille
siis serpentille nimenomaan... jotai vinkkejö minne lähtis ajelee ?

1/8-luokan autot vaatii ehdottoman puhtaan, tasaisen ja ison asfalttiradan. Pienimmät polttistouringautoille tehdyt radat eivät välttämättä sovellu kovinkaan hyvin, koska ne ovat yleensä aivan liian tiukkoja.

Suomessa on vain muutama oikeasti sopiva rata Hyvinkään ja Kouvolan. Tattarisuosta en ole varma, koska siellä en ole käynyt. Toisaalta siellä ajelee myös 1/5-luokan auto, joten luultavasti sekin sopii. Ulkomailta luonnollisestikin löytyy runsaasti ratoja lisää.  :wink:

Serpent

Sanoppa joku sivu jossa on kaikkia ratoja mitä suomes o....

copter

Serpent, miten minulle on jäänyt kuva, että sinulla on Pure Ten 3 eikä Serpent 950R? Korjaa jos olen väärässä.

Lisäksi myöskin haluaisin tietää kovasti, mistä olet hankit tuon NOVAMEGA SX-21 EV5-KHM koneen, koska kyseistä pyttyä ei ihan joka firman hyllystä löydy?

Serpent

nii siis... kaks pureteniä ja 2 sähköö.. xray ja hpi
ja serpent 950R  :wink:

copter

Entäs se pytty, mistä sait moisen käsiisi? Entäpä sitten tuo myynti-ilmoitus tuosta Serpent 950R autosta, oletko nyt sitten ostanut uuden samanlaisen vai mistä oikein on kyse?

Serpent

Mulla on tietty kaks,mut toinen on 950 ja toinen R :)

Serpent

Lainausta Danielilta: Kyllä 1/8 polttis lähtee lentoon kivistä (vaatii se kuitenkin aika isoja kiviä).
Niih eikä mistää pienistä niinkuin joku sanoi  :!:

copter

Lainaus käyttäjältä: "Serpent"Mulla on tietty kaks,mut toinen on 950 ja toinen R :)
Miten sinulla voi olla niitä kaksi, jos kerta myit niistä toisen pois?

Pekka V

Lainaus käyttäjältä: "copter"
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"Mulla on tietty kaks,mut toinen on 950 ja toinen R :)
Miten sinulla voi olla niitä kaksi, jos kerta myit niistä toisen pois?
Se "MYYTY" juttu voi myös tarkoittaa sitä, että myyjä on halunnut pitää itsellään auton.

jarkkom

niin tai sitten se "MYYTY"-juttu oli vain sumutusta, kun siinä vaiheessa ko. jamppa oli ostamassa pienempää polttista. Nyt niitä kaseja kuitenkin löytyy jo kaksi.

Viimeinen niitti arkkuun on se, että tuo kyseinen KHM pannu maksaa asimoimassani kaupassa 550 USD, joten en usko että däni edes myisi moisia pihasudittelijoille.
---

Serpent

jaaha... en oo myyny viel kumpaakaan. ja en osta sitä sitä varten että pihalla sudittelisin.

Serpent

onko teidän serpenteissä ollut englanninkieliset ohjeet ?

Serpent

Mitä polttoainetta käytätte ratapolttiksissa?

l150040

Lainaus käyttäjältä: "Serpent"Mitä polttoainetta käytätte ratapolttiksissa?

Nitrometaania on tullut aina käytettyä!

Yleensä olen käyttänyt .21 moottoreissa 25% polttoainetta. Merkki on vähän vaihdellut. Sidewinderiä, Tornadoa, DynaGlowta ja Dantomin omaa on ainakin tullut käytettyä.

Serpent

Kesällä lupaan laitta videoita ja kuvia autostani/autoistani  :wink:
saatte nähä vähän keuruuta ja haapamäkee sit :)

Serpent

kandeeko Kopropo EX-I Mars-R (FM) ostaa serpentin autoon ?