Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Laadukkaat RC-videot

Aloittaja ilej, 01.03.04 - klo: 20.29

Speeder

Lainaus käyttäjältä: "ilej"Ihan hyvä video sisällöltään. Kannattaa poistaa interlace noista videoista pakkausvaiheessa (Deinterlace), niin liikkuvista kohteista poistuu "sahalaitaefekti".

Joo kiitos tiedosta! Itseänikin harmitti ko. juttu... Seuraavaan videoon korjataan...

Duster1

Axial SCX 10 TR

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "Speeder"Noniin vihdoin ne ovat ulkona!  2 Kiven kovaa videota!

T-maxx+muuta video:
http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=51345

Autoina Ultima ja T-maxx parit hypyt ja dropit ja kummatkin osittain rikki!
http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=51346

Ps. Kannattaa katsoa molemmat, loppuun asti.
Et tule pettymään näkemästäsi.  :wink: :wink:

On tainnut päästä minun vanha Maxxi videolle.

Speeder

Sori markush mutta se ei oo sun maxi.
Kaverini osti uuden maxin, joka myös on tossa videolla.

Duster1

Axial SCX 10 TR

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "Speeder"Sori markush mutta se ei oo sun maxi.
Kaverini osti uuden maxin, joka myös on tossa videolla.

Jaa no ei se mitään :mrgreen:

!marco!

Heh käy aina hymyilyttää noi dusterin lopputekstit car: E-maxx ja sit ihan suomeks editointi jne.  :o

Duster1

Heh!
No siinäpä teille miettimistä.  :|

Hyvä, että sanoit! Itse en tuota etes tuollein huomannutkaan. Pitääpä korjailla noita loppu tekstejä, kun keksin muutakin lisäiltävää noihin videoihin.
Axial SCX 10 TR

nosman

tiedättekö että mistä saa mini-t videoi???
Kaxsi T-maxsi + GWS e-starter. Jibii!

Speeder

Lainaus käyttäjältä: "!marco!"Heh käy aina hymyilyttää noi dusterin lopputekstit car: E-maxx ja sit ihan suomeks editointi jne.  :o

Itsellänikin pisti silmään kyseinen seikka. Ajattelin että se oli läppä.
Duster muuten kuinkas kovaa max. toi fg monsterbeetle kulkee?
Videoissa se näyttää kovin laiskalta. Ihan siedettäviä ne dusterin mutta alle puolessa välissä kyllästyy siihen kun 5min samasta kohdasta kuvattu.  :lol:
(ymmärrän kyllä jos ei ole ketään kaveria joka kuvaisi :| )

Duster1

En tiedä faktaa paljon Fg kulkee. Ulkomaisilla foorumeilla sanottiin n. 70km/h.

Laiskalta!

Ensiksi: Säädöt ei ole pakkasesta johtuen vielä kertaakaan olleet täysin oikein. Senhän kuulee jo äänestäkin. Paljon kuuluu poooo...  :(

Toiseksi: Olen vähän aloittelija näin tehokkaan auton ratissa, joten ottaen huomioon takavedon ja lumen en yksinkertaisesti saa pidettyä tuota autoa hanskassa, koska tuo vetää kokoajan tyhjää jos vain haluaa= ei mene suoraan kirveelläkään (näitä ongelmia on varmasti muillakin tämmösen auton omistajilla varsinkin talvella).

Kuvaus apulainen kyllä puuttuu.

Kesää ja sulia kelejä odotellessa on hyvää aikaa opetella käsittelemään autoa niin pääsee sitten soralla itsekin kokemaan mihin Fg pystyy.  :D
Axial SCX 10 TR

Beris

Ihan nätisti se minun mielestäni meni...
Turkulainen voittaa aina!

jeejee

Taas tulossa kuiva 3min kestävä pätkä, en edelleenkään osaa käyttää kunnolla movie meikkerii mutta on mitä on. Kuka vois pistää taas nettiin?
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Duster1

Tänne saa kuka vaan laittaa ilmasiks videoita ja kuvia.
http://www.rcpics.net
Axial SCX 10 TR

jeejee

Muttako en osaa käyttää tota enkä haluakkaan kun mulla ei näy mikään kuva tuolla vaan kuvan tilalla on valitus teksti ja jokapaikassa on valitus teksti, videon voin kattoo painamalla siitä mutten muuten ymmärrä mitään tosta.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Duster1

No jos se ei kuvia näytä niin sulla ei ole tarvittavaa ohjelmaa koneella.
Tuo on helppo käyttöinen, kun vaan viitsii perehtyä.
Axial SCX 10 TR

jeejee

Minkä ohjelman siihen tarttee? Ei ota tota tonne rcpickiin kun se jää vaan lataamaan vaikka lataus palkki on täynnä.

Duster1

Tiedoston maksimi koko on jotain 19Mb. Joo se palkki näyttää täyttä, mutta se lataa sitä kumminkin. Malta vaan odottaa.

En tiedä onko se tietokoneen asetuksista vai mistä jos ei kuvat näy. Mulla oli joskus, mutta en muista enää miten siitä selvisin.
Axial SCX 10 TR

jeejee

Mulla oli jotain 24mt jos oikein muistan.  :mrgreen: Tulee valitus että se ei oo file vaikka se on.

Duster1

Liian iso on sit. Itsekin olen kokeillut.
Axial SCX 10 TR

jeejee

Ok, voisko joku pistää ton nettiin jos viittii. Tonne rcpicskiin ei saa vissiin pakattuja?

Speeder

Lainaus käyttäjältä: "jeejee"Ok, voisko joku pistää ton nettiin jos viittii. Tonne rcpicskiin ei saa vissiin pakattuja?
En voi kyllä upata sun videoo mutta saa sinne pakattuja videoita.
Omanikin oli juuri siinä rajoilla että se meni sinne sain pakattua se n. 19,2mb...

zabooner

Oliskos muuten jollain/jossakin videoo TT Ssk sta? kiinnnostais vähän nähdä miten kestää. Ku on nimittäin aika halvahko(~375€) ja  on nytte uus mallikin missä on 2 vaihdetta. niin ja saa myös sanoo kelpaako toi ekaks polttikseks ettei heti innostus llopahda noihin polttiksiin...

jeejee

Niin ja .18 motti. Sanokaa miten saa pakattuu kunnolla? Sori OT:t.

Duster1

Axial SCX 10 TR

jeejee

Iskehän ketjut tohon niin katotaan miten menee.

Paraislainen

Jos sulla on msn messenger, nii lisää mut ni mä voin lähettää muutama video :wink:
Ei näin...

Paraislainen

Hups :oops:  Tuli kaks kertaa, netti sekos :mrgreen:
Ei näin...

Duster1

Axial SCX 10 TR