Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Team C TS2

Aloittaja Joginen, 02.09.11 - klo: 00.17

JupeX

Ekat pari akullista ajeltu ratasdiffillä. Tuli autosta paljon helpompi ajaa,lisää kommenttia tulee kun saan kunnon renkaat alle.

rb

laittele setuppia myös tulee

JupeX

Lainaus käyttäjältä: rb - 29.05.12 - klo: 21.14
laittele setuppia myös tulee

Ei tule setuppia,taas kerran etupalat poikki. Ei se näköjään kestä...edes läpipultattu kevlarpala puskurinruuvit irrotettuna. Saahan tuosta autosta koristeen tallin hyllylle :cool:

Voisin myydä tuosta nuo alumiini yms "hipo"palikat pois jos joku tarvii. Eli aluhexit,ratasdiffi,alu taka hubit,etu-ja takatukivarsien pitimet alumiinia ja hiilari takarunkopala. Tai vaikka koko auton varaosineen.


Jukis

Kevlarinen pala ei olekkaan oikeen kestänyt. Koita sitä uusinta palaa jossa on ruuvi keskellä.
http://fi.eurorc.com/product/2266/teamc-front-chassisbrace-mount-updated
Tuo on kuulemma hieman erilaista muoviakin.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

JupeX

Lainaus käyttäjältä: Jukis - 31.05.12 - klo: 20.08
Kevlarinen pala ei olekkaan oikeen kestänyt. Koita sitä uusinta palaa jossa on ruuvi keskellä.
http://fi.eurorc.com/product/2266/teamc-front-chassisbrace-mount-updated
Tuo on kuulemma hieman erilaista muoviakin.

No voi PRKL! Eikö nyt voisi jo kerralla tehdä hyvän! Kestäisikö tuo uusi sitten takuuvarmasti paremmin kuin tuo kevlari?

rb

pahin tossa on se kun ne servosaver laakerit lentää.

Diese-listi

Itellä nyt vakio pala keitettynä paikoillaan ja ihmeesti kestänyt jopa nokka edellä vastamäkeen tulla. Edellisen vakiopalan rikoin kun täyden vauhdin suoralla hypyssä kääntyi ilmassa kyljelleen ja eturengas tökkäs maahan. Mutta se pala ei ollut keitetty.
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

KooBee

Lainaus käyttäjältä: rb - 31.05.12 - klo: 20.27
pahin tossa on se kun ne servosaver laakerit lentää.

Itse en onneksi ole yhtäkään hukannut, mutta tuon uuden version olettaisi korjaavan kyseisen ongelman.

goos

Lainaus käyttäjältä: JupeX - 31.05.12 - klo: 20.14
No voi PRKL! Eikö nyt voisi jo kerralla tehdä hyvän! Kestäisikö tuo uusi sitten takuuvarmasti paremmin kuin tuo kevlari?
Kyse on tuotekehityksestä, tuotteita kehitetään ja jokaisella on oma funktionsa. Parhaiten on kestänyt tähän mennessä vakiopala keitettynä kun lisää läpipultit ja muistaa ettei kiristä ruuveja liian lujaa kiinni. TS2:ssa pitää myös korjata puskurin suunnitteluvirhe poistamalla kaksi ruuvia että puskurikiinnike flexaa.

Tuo uusipala näyttiäisi sen verran jäykältä extra kiinnityspisteellä, että uskon että saa kyllä ollu kohtuu ruma nokkaosuma että saa rikki.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

bluebeetle

Jollain toisella alalla olisi varmasti valmistajien/maahantuojien intresseissä pitää asiakkaat tyytyväisenä, eli postittaa päivitysosia luvattoman heikkoihin konstruktioihin veloituksetta sitä mukaa kun niitä keksitään.. Mutta pienoisautoilussa melko neverheardia moinen, pari kauppiasta/merkkiä kunnostautunut tosin.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

rb


uijui

Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 31.05.12 - klo: 22.29
Jollain toisella alalla olisi varmasti valmistajien/maahantuojien intresseissä pitää asiakkaat tyytyväisenä, eli postittaa päivitysosia luvattoman heikkoihin konstruktioihin veloituksetta sitä mukaa kun niitä keksitään.. Mutta pienoisautoilussa melko neverheardia moinen, pari kauppiasta/merkkiä kunnostautunut tosin.

Mitkäs nämä kauppiaat on, en ole vielä törmännyt?
Vastaheitolla voittoon.

Soo

Ainakin Xray ja Schumacher viime vuosina antanut päivitetyt osat asiakkaille.

uijui

Noniin, en omista kumpaakaan merkkiä... :roll:
Vastaheitolla voittoon.

rb

ratasdiffissä toimii 5000 oikein hyvin

KooBee

Onko joku sovitellut sisäkoreja TS2:een? Sopiikohan esim HPI Blitzin sisäkori?

Diese-listi

Lainaus käyttäjältä: KooBee - 21.08.12 - klo: 14.19
Onko joku sovitellut sisäkoreja TS2:een? Sopiikohan esim HPI Blitzin sisäkori?

Asson SC10 tuupista menee pienellä lämpömuokkauksella sisäkori. Asso on servon kohdalta hieman kapeampi ja rungon levein kohta on hieman pidempi.
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

KooBee

Onkohan heittää jotain toimivaa perussetuppia saviradalle TS2TE:lle?

Diffiin laitoin 5000 öljyt. Iskareissa vakiomännät ja edessä Ultimaten 30 öljyt, takana 25. Iskarit jne laitoin ohjekirjan osoittamiin paikkoihin.

Nimimerkillä metriäkään en ole vielä ajanut (mitä nyt testasin lattialla pikaisesti että auto toimii) mutta lauantaina olisi tuo corrikunkkukisa :)

KooBee

Lainaus käyttäjältä: KooBee - 21.08.12 - klo: 21.50
Onkohan heittää jotain toimivaa perussetuppia saviradalle TS2TE:lle?

Diffiin laitoin 5000 öljyt. Iskareissa vakiomännät ja edessä Ultimaten 30 öljyt, takana 25. Iskarit jne laitoin ohjekirjan osoittamiin paikkoihin.

Nimimerkillä metriäkään en ole vielä ajanut (mitä nyt testasin lattialla pikaisesti että auto toimii) mutta lauantaina olisi tuo corrikunkkukisa :)

Lähes pakettisetupillahan sitä tuli ajeltua (sama kuin yllä).

Alkuun tuli ajeltua TeamC:n omilla eturenkailla (TS2029) ja Proline Caliber M3 takarenkailla jotka tuntui ensitestissä toimivan ihan ok kun keskiviikkoiltana autoa kävin kokeilemassa.. Lopulta sain kolmanteen finaaliin lainaan Aka Endurot taakse ja oli kyllä ainakin tämänpäiväisellä kelillä selvästi paremmat ja ajoin niillä myös neljännen finaalin. Muuten auto oli vakio ilman viripaloja. Etupuskurista oli poistettu pari ruuvia että keula joustaisi enemmän ja siten kestäisi paremmin ja koritolppiin tuli vastaavasti tehtyä hieman ohennuksia (myöskin siksi että joustaisi enemmän ja kestäisi paremmin). Yhdessä finaalista noista ruuvien poistoista oli haittaa kun etupuskuri taittui auton alle (hyppyristä alas betonikanttariin ja pysähtyi kuin seinään) eikä enää pysyny oikeassa asennossa (mutta pysyi ainakin eturunko ehjänä), mutta vaihdoin uuden osan tilalle jonka jälkeen toimi taas hyvin... koritolpatkin kesti huomattavasti paremmin ohennusten jälkeen kuin mitä kestivät ensitesteissä.

Vielä pitäisi kuski saada kuntoon, mutta se lienee menetetty peli.  :angel:

Blaze

Onkos tämä auto teidän mielestä jotka on ostanut ni ollut hyvä ostos ? Olen itse ostamassa corria ja tähän olen päätymässä ! Pystyykös autolla sitte ajamaan kisaa jos joskus innostuisi

Diese-listi

Lainaus käyttäjältä: Blaze - 09.09.12 - klo: 10.16
Onkos tämä auto teidän mielestä jotka on ostanut ni ollut hyvä ostos ? Olen itse ostamassa corria ja tähän olen päätymässä ! Pystyykös autolla sitte ajamaan kisaa jos joskus innostuisi

Kyllähän tämä ihan kilpailukykyinen auto on. Riippuu sitten mallista että mitä kannattaa päivittää. RTR-malli (TR2) tulee muovi-iskareilla ja heikolla korilla. Rtr-mallin sähköillä pääsee alkuun mutta jos tosissaan alkaa kilpaa ajamaan niin niitä kannattaa päivittää.

TS2 kit autosta löytyy alumiiniset iskarit ja kestävempi maalaamaaton kori.

TS2TE kit sitten jo päivitetty ratasdiffillä ja bigbore iskareilla, uudemmalla TS4 korilla sekä ainakin takatukivarsien kiinnikkeet alumiinia... Kit malleissa tulee vanteet mutta ei renkaita.

Oma auto on alunperin se pienempi harjallinen rtr malli joka muutettu TS2:ksi ja tällä hetkellä vastaa pääosin tuota TS2TE mallia. Auto kyllä kulkee loistavasti Hobbywingin extreme noparilla ja xerun 10,5T koneella mutta kuskilla on vielä reenamista tasaisen ajon haussa...
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Blaze

#82
Aluks tulis pihasuttailuun auto. Taidanpa oottaa kunnes rceet.netistä vastataan että onko niille tulossa ko.autoa jos ei ole ni varmaan menee eurorcltä tilaukseen.

Käykös muitten sc autojen sisäkorit autoon ?

Ja onko autossa mitään tyypilistä osaa mikä hajoaa heti ? Tietää varata tilauksen aikana semmosen

Onkos tämä nyt tr2 vai ts2?

Diese-listi

Asson sc10 2wd sisäkorin saa helposti lämpömuokkaamalla sopimaan. Keulasta asso on hieman kapeampi ja pohjalevyn leveä osa noin sentin pidempi keulaan päin kuin TS2 autossa...
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Blaze

Nyt tilattu tuo TR2 Malli. Käykö sen malllin kysymykset tämän aiheen alle vai pitääkö tehä uus?

Sitten kun tilasin niin en huomannut että jos ois ollu yli 200 ni ilmaset postit -.- Otin kyllä yhteyttä jo kauppiaalle. Kumpa vastaisi nopeasti.

Diese-listi

Lainaus käyttäjältä: Blaze - 09.09.12 - klo: 19.13
Nyt tilattu tuo TR2 Malli. Käykö sen malllin kysymykset tämän aiheen alle vai pitääkö tehä uus?

Sitten kun tilasin niin en huomannut että jos ois ollu yli 200 ni ilmaset postit -.- Otin kyllä yhteyttä jo kauppiaalle. Kumpa vastaisi nopeasti.

Sama alustahan se periaatteesa on kun TS2 niin turhaa uutta topikkia sille pistää. Joitakin varaosia ois hyvä olla valmiina jos pahemmin kolahtelee. Yleisimmin menevät osat löytyy tästä topikista lukemalla...
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Blaze

Onkos tossa rtr tr2 lipocutoffia ?

Diese-listi

SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Blaze

Auto kotona. Kuuluukos auton ominaisuuksiin kun hiljaa työntää ni rahina ääni kuuluu? Tossa tuli myös joku piirilevy miähän se on

Diese-listi

Lainaus käyttäjältä: Blaze - 12.09.12 - klo: 13.45
Auto kotona. Kuuluukos auton ominaisuuksiin kun hiljaa työntää ni rahina ääni kuuluu? Tossa tuli myös joku piirilevy miähän se on

Rahina kuuluu luultavasti spurrin ja pinjonin välyksestä kun moottorin akseli hieman nykii magneettikentän takia.

Jos tuli piirilevy niin onkohan se mahdollisesti ohjelmointikortti?
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T