Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Team C TS2

Aloittaja Joginen, 02.09.11 - klo: 00.17

risla

viel pikanen kysymys vaikkei tänne kuulukkaan niin jokseenkin näytti pieneltä tuo eurorc:n varaosa puoli,
löytyykö tuolta autoon  kaikki tarvittavat osat? en siis tarkoita varastosaldoa...

Joo

Kyllä löytyy varaosanumerolla  :wink:

MLA

Kun saat ohjevihkosen käteesi, sieltä löytyy osanumerot, joilla hakemalla löytyy lisää osia muiden autojen varaosista mm. TC02. Tai sitten sähköpostitse kyselyä liikkeeseen, josta oman kokemukseni mukaan löytyy apu nopeammin, kuin itse kaivan ohjeet esille ja haen nettisivuilta...

eurorc.com

Lainaus käyttäjältä: risla78 - 01.04.13 - klo: 20.24
viel pikanen kysymys vaikkei tänne kuulukkaan niin jokseenkin näytti pieneltä tuo eurorc:n varaosa puoli,
löytyykö tuolta autoon  kaikki tarvittavat osat? en siis tarkoita varastosaldoa...
Kaikkia osia löytyy kaupasta. TS2/TR2 on TC02 pohjainen auto, joten siltä puolelta perusosat ja sitten loput TS2:n puolelta. Eli ainoa ero autojen välillä on se että SC auto on pidempi ja leveempi ja löytyy puskurit.

t. Axel
HobbyWing | Xray | Gens Ace | Pro-Line | Corally | Hudy | Yokomo | FTX | HPI
EuroRc.com - Facebook

risla


barkki

Moro onko nois team c tuuppi crosseis sama pohja levy kun ts2 ja tr2?? Meinasin vaan et käylö crossin korit sisäkoriks eis jotenkin suojais. Täs samal nyt et paljonko teil painoja lisätty eteen taikka taakse???
▶ Sähköl mennään
☆ Tamiya M05 ☆Tamiya trf416we ☆ Asso Bm5 ☆ Xray drifteri ☆

goos

Lainaus käyttäjältä: barkki - 04.04.13 - klo: 09.46
Moro onko nois team c tuuppi crosseis sama pohja levy kun ts2 ja tr2?? Meinasin vaan et käylö crossin korit sisäkoriks eis jotenkin suojais. Täs samal nyt et paljonko teil painoja lisätty eteen taikka taakse???

se on sama siinä mielessä että on pidennetty, sisäkorina ehkä menis jos reilusti muokkaa, mut ei kyl oo mikään bolt on ratkaisu.

Itselläni on 45g servon päällä, mutta nopari on akun takana.

HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

barkki

Oukei pitäs vaan kesäks keksiä. Pihal  ku tos ajellut nyt pari kertaa ni kaikki lika mene suoraan noparille ja joka paikkaan. Olen nyt koitellu painoja ni ees se 30g pala minkä ostin eurorc.ltä ja servon pääl 40g eli varmaan jo liikaa. No kuhan ulkorata saadaan kuntoon talven jäljiltä ni pääsee koittelee paremmin. Taakse tein 40 ja 20g pötköt takapuskurin sisään laitetavaks jos tarvis no kokeilemallahan se selvii sit. Noparin laitoin itekki akun taakse kun mahtu ja vastarin oikealle puolelle ja 10g palasen vasemalle puolelle.kaikilla painoilla ei ainaka enä pompi soral ajaes mut katto sit radal mitenkä menee.
▶ Sähköl mennään
☆ Tamiya M05 ☆Tamiya trf416we ☆ Asso Bm5 ☆ Xray drifteri ☆

KooBee

Asso SC10:n suojakorista saanee helpoiten muokattua sopivan.

m.e.

#399
Eli tätä ilmeisesti tarkoitat, KooBee:

http://www.jconcepts.net/store/index.php?main_page=product_info&products_id=330

Edit: linkkiä korjattu semmoiseen muotoon ettei sodi mainostamisesta sovittuja sääntöjä vastaan... -bb-

Metsäläinen

Talven ajot on takana ja täytyy sanoa, että olen erittäin tyytyväinen autoon. Todella kestävä tuntuu olevan, kun laittaa autoon tämän etupalan http://fi.eurorc.com/product/2266/teamc-front-chassisbrace-mount-updated. Kulutus osia on hajonnut etupuskuri, kori tolppia, tukivarsia ja yksi vuotava ratasdiffi. Ratasdiffi oli jotenkin kiero ja vuosi sen takia, uusi ratas http://fi.eurorc.com/product/2438/teamc-52t-diff-gear-for-gear-diff tilalle ja vuoto loppui. Auto toimii hyvin myös kuuladiffillä, mutta diffi pitää huoltaa joka ajokerran jälkeen! Renkaiden mutterit kannattaa tarkistaa joka välissä, säilyy vanteet ehjinä. :wink:
Model expon setup
http://testlogger.info/attachments/setups/Model%20Expo.pdf

Kuva autosta

bluebeetle

Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 29.04.13 - klo: 11.44
Renkaiden mutterit kannattaa tarkistaa joka välissä, säilyy vanteet ehjinä. :wink:


Kannattaa hommata kunnon muttereita, ns. serrated-muttereita käyttänyt jokaisessa kikottimessa pari vuotta eikä ikinä ole pyöriä putoillut ajon aikana...

Muistini mukaan saa myös "Ruuvi-Sepolta" , se on tosin pelkkä muistikuva...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

RoddeR

Sepolta löytyy serrattuja pyöränmuttereita. Itse käytän myös serrattuja ja ei ole kuin kerran irronnut rengas ja siinä oli varmasti asentaja virhe. Serratuissa on sekin hyvä ettei tarvitse kiristää hirmu tiukaan eli kun tuntee sellasen pykälän kiristäessä niin jättää siihen.
Kyosho, elämäni auto.

Metsäläinen

Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 10.05.13 - klo: 08.00
Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 29.04.13 - klo: 11.44
Renkaiden mutterit kannattaa tarkistaa joka välissä, säilyy vanteet ehjinä. :wink:


Kannattaa hommata kunnon muttereita, ns. serrated-muttereita käyttänyt jokaisessa kikottimessa pari vuotta eikä ikinä ole pyöriä putoillut ajon aikana...

Muistini mukaan saa myös "Ruuvi-Sepolta" , se on tosin pelkkä muistikuva...

On mulla noita serrated muttereita ollut käytössä ei vaan pysyny renkaat kiinni, nyt on normaali M4 mutterit ja renkaat on pysyny paikoillaan.

goos

Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 10.05.13 - klo: 10.35
On mulla noita serrated muttereita ollut käytössä ei vaan pysyny renkaat kiinni, nyt on normaali M4 mutterit ja renkaat on pysyny paikoillaan.
Kyllä serratulla pysyy aina kiinni, ongelmahan on vaan vasen takapyörä johtuen pyörimis suunnasta. Löytyy myös serrattuja lukkomutterita jolloin ei takuulla lähde :). Serratuilla tahtoo vaan joskus olla ongelma saada auki jos tulee vedettyä liian lujaa kiinni.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Metsäläinen

Lainaus käyttäjältä: goos - 10.05.13 - klo: 11.24
Kyllä serratulla pysyy aina kiinni, ongelmahan on vaan vasen takapyörä johtuen pyörimis suunnasta. Löytyy myös serrattuja lukkomutterita jolloin ei takuulla lähde :). Serratuilla tahtoo vaan joskus olla ongelma saada auki jos tulee vedettyä liian lujaa kiinni.

Vasen takarengas on juuri se irtoova muut kyllä pysyy kiinni. Serrattuja lukkomuttereita en ole kokeillut, pitää hommata semmoset samalla kun hommaa ulkorenkaat. Mutta ei tolla Corrilla varmaan tule kesällä ajettua kuin lavangon SC kisat.
Kyllä renkaiden mutterit on silti hyvä tarkastaa aina ennen radalle menoa, oli mutterit mitkä tahansa.:)

KooBee

Tällaisella setupilla mentiin Vaasan Kevätcruisingissa finaalit joissa auto toimi ainakin omaan makuun hyvin:

http://testlogger.info/attachments/setups/TS2TE_KB_outdoor_20130511_kevatcruising.pdf

allu 6

Haluaisko joku mitata kuinka pitkät on tämän pirsin taka iskarit että passaako ultimaan.
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

goos

Lainaus käyttäjältä: allu 6 - 30.05.13 - klo: 13.45
Haluaisko joku mitata kuinka pitkät on tämän pirsin taka iskarit että passaako ultimaan.
Omat vakiot möin yhteen ultimaan kun päivitin bigboreihin.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

allu 6

Eli on aikalailla saman pituset.
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

Metsäläinen

Lavangon SC kisat takana, mitä tässä voi sanoa muuta kuin, että auto on aivan tajuttoman hyvä!
Nyt on uudet  mutterit renkaissa ja ei irtoillu renkaat. Tämmöiset:
http://fi.eurorc.com/product/1332/hobbypro-m4-locknut-with-flange-4
Lavangon setup:
http://testlogger.info/attachments/setups/Lavanko.pdf

Metsäläinen

TS4:n korin mukana tulee taakse sivusiivet, onko niistä enemmän haittaa kuin hyötyä eli kannattaako ne laittaa
paikoilleen?

uijui

Mulla ei ole nelkussa niitä. Kovassa vauhdissa pitää paremmin suunnassa, mutta tietysti kääntää vähemmän. Ero ei ole iso.
Vastaheitolla voittoon.

transewaves

sopiikos tähän jotkut muut korit kuin teamc:n omat?
esim hobbyfactoryssä oli jotain corrin koreja?
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

mascot

Mulla oli Proline FloTek koppa omassa..
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

barkki

Toi ts4 kori ainakin käy hyvin kans
▶ Sähköl mennään
☆ Tamiya M05 ☆Tamiya trf416we ☆ Asso Bm5 ☆ Xray drifteri ☆

ana100

Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 29.04.13 - klo: 11.44
Talven ajot on takana ja täytyy sanoa, että olen erittäin tyytyväinen autoon. Todella kestävä tuntuu olevan, kun laittaa autoon tämän etupalan http://fi.eurorc.com/product/2266/teamc-front-chassisbrace-mount-updated. Kulutus osia on hajonnut etupuskuri, kori tolppia, tukivarsia ja yksi vuotava ratasdiffi. Ratasdiffi oli jotenkin kiero ja vuosi sen takia, uusi ratas http://fi.eurorc.com/product/2438/teamc-52t-diff-gear-for-gear-diff tilalle ja vuoto loppui. Auto toimii hyvin myös kuuladiffillä, mutta diffi pitää huoltaa joka ajokerran jälkeen! Renkaiden mutterit kannattaa tarkistaa joka välissä, säilyy vanteet ehjinä. :wink:
Model expon setup
http://testlogger.info/attachments/setups/Model%20Expo.pdf

Kuva autosta
on hienon näklben auto ja kori  :grin:
E-Savage, E-firestorm, Baja 5t, TLR 2.0 sc

Joora

Louisen tuuppi slash takavanteet pitäisi sopia molempiinpäihin? Löytyykö tähän 17mm hexejä?
P*skaa pitää kehua

mascot

Löytyy... TeamC:llä omansa versiot ja HotRacingiltä löytyy...



TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Joora

#419
P*skaa pitää kehua