Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Nivelakseleista

Aloittaja Joel, 04.03.04 - klo: 19.12

Joel

Omistan Kyoshon ultima rb:n sportti version ja aikomuksena olisi laittaa siihen nivelakselit ja kiinnostaisi tietää sopivatko muunkin merkkiset (esim. asson), kuin kyoshon ilman suurempia fiksauksia :?:

Valdemar

Omistan kanssa kyseisen auton, foorumilla on jo topicci joka käsittelee aihetta "Onko redyset RBeestä kisa autoksi?" Mutta topicissa ei ole käsitelty Nivelvetareiden yhteen sopivuutta. Mutta mutta Ultima RB Type-r osat sopii ainakin siihen redyset versioon. Itse olen vaihtanu akkupannan ja laittanut kvanttiruuvit. Mutta nivelvetaeita en ole harkinnut....
Team crushermania

late

Nää kvanttiruuvit onkin uus juttu mulle. Minkähänlaisia mahtavat olla?
LRP - Ei tulta ilman savua

fiesta6

Taas kehissä.. ;)

Valdemar

No eiks ne ole ne joilla säädetään auraus kulmaa/kaster kulmaa? Vai olenko seonnut nimissä?
Team crushermania

fiesta6

Taas kehissä.. ;)

hannu_s

Kvanttiteräsruuvvit  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Valdemar

No ehe ehe... Tosi hauskaa, en mä voi kaikkia nimityksiä tietää ruuvi kun ruuvi... Sanokaa te proot mikä on sitten se oikea nimi näille ruuveille, joilla säädetään sitä renkaan kulmaa?  :?
Team crushermania

Joona H

Lainaus käyttäjältä: "Valdemar"No ehe ehe... Tosi hauskaa, en mä voi kaikkia nimityksiä tietää ruuvi kun ruuvi... Sanokaa te proot mikä on sitten se oikea nimi näille ruuveille, joilla säädetään sitä renkaan kulmaa?  :?
Vanttiruuvi

late

Lainaus käyttäjältä: "Valdemar"No ehe ehe... Tosi hauskaa, en mä voi kaikkia nimityksiä tietää ruuvi kun ruuvi... Sanokaa te proot mikä on sitten se oikea nimi näille ruuveille, joilla säädetään sitä renkaan kulmaa?  :?

special world renowned top-secret self-developed Hudy Spring Steel turnbuckle
LRP - Ei tulta ilman savua

jerzirccar

Jos meinaat todella ajaa vain pihalla niin älä osta niitä akseleita, niiten hyöty on aika minimaalinen takana kuin edessä 4wd autossa. Säästä tuo raha ja osta sillä vaikka akku/löpöö/tulppia/renkaat/servon tai mitä nyt tarvitset.
Jerzi