Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno MP

Aloittaja Jartsa, 07.03.04 - klo: 18.36

inferno mp777

"porakone" poraamista varten "starttiboxi" käynnistämistä varten...
Haluu kuulla neuvoja, mut ei välitä niistä... Osta mitä ostat...
MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum

PoisonHeart

Ei kiinnosta saada sellasia p*ska "neuvoja" jossa kehotetaan ostamaan starttiboxi. Ei se ole mitään kokemuksen kertomusta vaan kehote ostamaan heti jotain muuta. Kylläpä antaa kamalasti tietoa joku toisen tuotteen osto. Kiitti helevetisti taas.

Jonni

Starttiboksi on ainoa järkevä tapa käynnistää 1/8 krossari.

Divi

Eikä sua kukaan jaksa kohta enää neuvoakkaan jos tulee tuollasta palautetta... Saat sitte ihan yksinäs kokeille porakoneita ja bokseja millä on hyvä käynnistää...
Jos M8 kisoissa 99% kuskeista käyttää starttiboksia niin minkä luulet olevan paras tapa?

HVoltage

Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Jos M8 kisoissa 99% kuskeista käyttää starttiboksia niin minkä luulet olevan paras tapa?
Eiku me ollaan sen verran öykkärijuntteja ettei tiedetä "paremmasta"...  :wink:
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Divi

Ai no niinhän se menikin :lol: Kaikille vaan vetostartti kisoihin, katsotaan kuinka moni pääsee edes viivalle autollaan jossa 10 gallonaa käynnistelty vetostartti... Samalla starttboksilla kun starttaillaan paljon kauemminkin kuin 10 gallonaa  :wink:

JQ

Kyseinen keskustelu yllättäen Kyosho topicissa
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Henko

Lainaus käyttäjältä: "PoisonHeart"Ei se ole mitään kokemuksen kertomusta vaan kehote ostamaan heti jotain muuta. Kylläpä antaa kamalasti tietoa joku toisen tuotteen osto. Kiitti helevetisti taas.

No minä ainakin kirjoitin vain ja ainoastaan oman kokemukseni pohjalta.

inferno mp777

Jose vasta hakee kokemuksia :roll:
MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum

-PM-

startti boxi on kuitenkin pitemmänpäälle parempi. ja koneet mitä ei saa narulla tai porilla käymään ovat parempia. voi voi.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "JQ"Kyseinen keskustelu yllättäen Kyosho topicissa

Hobao topicit sen sijaan loistaa laadullaan

Vaikka Hobaota lienee kiittäminen M8 luokan suosiosta niin kyllä se on fakta että lähes joka jampalla on se Kyosho jossain vaiheessa elämää joten ihan turhaan kuittailet Torsti

Mika R

Kyosho America on uudistanu sivunsa http://www.kyoshoamerica.com/
josta löytyy myös Kyozho kauppa

Omasta 777 juttua www.snrt.net (kirhoitusvirjeitä en ole ehtinyt korjata, pahus)

ps.
Hubba bubba kisassa oli omalta kohdaltani pateettista ajoa ajoittain mutta laitan sen katkenneen kytkinjousen syyksi kun oli veto päällä koko ajan (kuten Markus sanoi ajoin tyhjäkäynnillä koko kisan haha)
Kurjaa etten huomannut sitä vaikka tarkistin laakerit ed iltana - sokee!

MarkoL

Tosi hyvän jutun olet 4Chassis vääntänyt nettiin. Siitä ymmärtää lajia tuntemattompikin ja/tai aloittelijakin mistä on kyse kun ajetaan M8:sia ja vielä 777:lla sekä tulee hieman osatkin ja setupitkin tutuiksi.

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Mika R

Tänks Marko! Kiva että joku jaksaa lukea läpikin :D

Päivitän kun ehdin, sieltä puuttuu jotain juttuja ja laitan myös tarinaa mm. Siriostakin

jooka

Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"Tänks Marko! Kiva että joku jaksaa lukea läpikin :D

Päivitän kun ehdin, sieltä puuttuu jotain juttuja ja laitan myös tarinaa mm. Siriostakin

Tuli luettua melkein heti kun asiasta mainitsit tällä foorumilla. Asiallista tekstiä! Kannattaa ehdottomasti "laajentaa" teksti ja kuva-osiota esim. lisäämällä kuvia ajovalmiista (kopan kanssa) 777 mallista, auto radalla jne... jne... jos siis saa ehdottaa näin julkisesti. :-)

Divi

Ja vahvistaa jotenki tuota seuraava nappia... Ekaa kertaa luin niin en löytänyt koko nappia, aattelin vaan että ihan ku tää juttu jäis jotenki kesken :)

Mika R

Ok!
Laittakaa jatkossa YV:nä jos tulee ehdotuksia, tänks, niin ei sotketa tätä topikkia kokonaan

Jartsa

toi ei oo sp2  :roll:  väärät tukivarret, väärä servosaveri, väärä ylätukivarren takakiinnike ja väärät C-palat  :twisted: hihii

Tosin uusimmissa SP1 paketeissa on kolmireikäset C-palat ja SP1 ja SP2 väliltä olevat tukivarret sekä SP2 servosaveri.

Mika R

Toi on ihan totta, mun piti mainita siihen alkuun että on SP1 + konversio kitin pohjalta --> Sp2 mutta toisaalta kaikki olennainen on autossa, paitsi servosaveri:

- pidemmät ohjauslinkit
- pidempi alusta
- pidemmät takaiskarien akselit
- uusi ilmansuodatin runko
- noilla kolmireikäisillä ei olennaista merkitystä (!) koska kuitenkin käyttäisin samaa reikää :D
- iskaritolpat
- senkattu paksumpi radiolevy (ei flexaa)
+ uudet runkojäykkärit (SP3??)
+ SP2 tukivarret (if330, if331) tulossa
Servosaveri - mitä eroa siinä on?
No muutetaan Jartsan mieliksi sitten aiheeksi pelkkä Inferno 777

Tomsson

Hmm, kysytään nyt pois kun on viikkoja ollut mielessä.
Kasasin taannoin SP1 auton konversion kansa ja yksi kohta autossa hieman hämää. Etuylätukivarsi. Niissä on ikäänkuin castersäätöä kuin pivotillisissa autoissa ikään, eli pinniä näkyy muutama milli tukivarren ja iskaritornin välissä. Mutta tukivarsi on "jäkitteessä" taaksepäin, ja liukuu eteen vain jos sitä työntää pienellä voimalla. Onko tämä ihan normaalia, vai kuuluuko klappiin joku holkki tms? Manuaalista ei oikein selvinnyt.
:oops:
allekiroitus

Mika R

Kyllä siinä pieni klappi on mutta ei merkittävä
Kuten sanoit ajossa se pysyy pääasiassa takana

Jonni

Onko sinulla ne iskarintukeen ja ylätukivarsien takakiinnityspalaan tulevat "muhvit" oikeinpäin?

Mika R

Näkyyko Tomi vastaava klappi tässä ?


Tomsson

Joopa, väärinpäin tuo iskatornissa oleva holkki. Piru kun se holkin kaulus istuu väärinpäin niin hienosti tonne koloonsa, että osannut edes kuvitella vian olevan siinä :)
Nyt klappi on luokkaa 1mm. Bueno.
allekiroitus

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"Hobao topicit sen sijaan loistaa laadullaan

Vaikka Hobaota lienee kiittäminen M8 luokan suosiosta niin kyllä se on fakta että lähes joka jampalla on se Kyosho jossain vaiheessa elämää joten ihan turhaan kuittailet Torsti


Siis et vaan oo tosissas... Ethän?
Oliskohan ny menny pallojäykkärin kuppi nurin ku noin kireenä käy.   :P  :P  8)

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "JQ"Kyseinen keskustelu yllättäen Kyosho topicissa

No en tietenkään! Kuis nyt?! Eihän Josekaan voinut olla  :mrgreen:

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "Tomsson"Joopa, väärinpäin tuo iskatornissa oleva holkki. Piru kun se holkin kaulus istuu väärinpäin niin hienosti tonne koloonsa, että osannut edes kuvitella vian olevan siinä :)
Nyt klappi on luokkaa 1mm. Bueno.

Loistavaa!

JQ

4CHASSIS: Olet oikeassa. Melkein kaikilla on jossain vaiheessa Kyosho. Useimmilla se on se ensimmäinen auto, ja samalla ensimmäinen virheostos.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Mika R

Oli virheostos tai ei, sallitaan kuitenkin kysyminen täällä. Samalla Kyosho on monesti se eka auto (no okei nykyisin on kyllä paljon muitakin mutta ennen vanhaan se oli Tamiya tai K) joka vie tähän harrastukseen; ilman sitä kuuluisaa Aku Ankkaa moni ei olisi päätynyt harrastamaan? No onhan nykyisin Internet josta löytyy kaikki.

Mutta mitä hittoa sä JQ jaksat täällä Inferno topikissa pyöriä??  :D

inferno mp777

Sitä vanha suola janottaa... :D
MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum