Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno MP

Aloittaja Jartsa, 07.03.04 - klo: 18.36

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"Mika, tuo ruuvi tuolla sisällä, otetaan ensinpois jonka jälkeen puristetaan holkkia kiinni ja sitten laitat ruuvin kireälle takaisin jolloin osa laajenee, minulla oli aluksi vähän samaa vikaa mutta tuolla se ratkaisu löytyi. Tai sitten sinulla on huonosti valmistettu

Perushomma, tehty tietty

Henko

Lainaus käyttäjältä: "PoisonHeart"Laitan sitten tietoa millasta palvelua/toimitusta oli The Border:illa.  :wink:

Itse olin ainakin tyytyväinen.


PoisonHeart

4Chassis Millon viimeks vaihoit renkaat?  :D  Kuluvat näköjään äkkiä  :P

Mika R

No, käytännössä noilla on ajettu 6h Lavangossa, radan pinta on ku betonia. Sinänsä todella makee rata ajaa mutta kuluttaa renkaita ku tykkään luistattaa nelivetoluisussa

*HOKE*

Eihän noita tarvii vielä vaihtaa yhtään mihinkään.
Lavangossa noi on tällähetkellä aivan ässä renkaat.

Mika R

Niinno kyllä niillä pääsi ei siinä mitään  :D

Mika R

777 Nelarikonversio alkaa valmistua. Luulisin että pääsen kokeilemaan ensi viikolla. Loppuviikko menee merellä surffatessa uudella laudalla

Mika R

HAHAA.. 777 4-T valmistuikin nopeammin kuin odotin!

Hauska peli todellakin..Harley Davidson neljällä pyörällä..kulkee maukkaasti.

Aavistuksen ehkä pitkä tuo 18T kello, joten tilaan vielä 16 ja 17 piikkiset, mutta ei tuosta 18 piikkisestäkään voi antaa lopullista tuomiota ennen kuin on päässyt testaamaan radalla.

Laitan illalla kuvaa ja toivottavasti jossain vaiheessa videotakin niin saa käsityksen autosta nekin jotka ei pääse Lavankoon todistamaan livenä  8)

Kori täytyy vielä sovittaa enne kuin viitsii radalle lähteä.

Matias V

Kisailmon peruuntumisen syy taisi selvitä  :mrgreen:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Mika R

Matias ottaa sitten mun paikan 1/4 finaalissa  :mrgreen:

On tässä ihan oikeitakin esteitä ....... ja ne kisaa joista siltä tuntuu  :P

Mika R

Täs olis vähän ihmeteltävää... Matias jää tälle Lavangossa ;-)

Koria piti snadisti avata ja laittaa koritolppa sivulle...



Paino ajovalmiina alle 3,4kg





Tilaa ei ole liikaa, 18T kello toimii hyvin kun pääsi vetämään kunnolla



Varalla ollutta SP2 pohjalevyä piti vähän dremelöidä ja laittaa uudet reiät MP6 aluslevyihin 777 alustaa varten (huomaa ajossa pois lentänyt ruuvi ;-) )


.21

Mika korissa lukee NO mp777  :mrgreen:  Pääseekö kaasutin kaatuessaan osumaan maahan?, ainakin kuvassa näyttää melko riskialttiilta.

Mika R

ei pääse helpolla, siipi estää pahemman osuman

eihän sitä katollaan ajeta  :mrgreen:

on muuten Eki vihanen peli, kun mennä päästelin tuolla pitkin pihan raittia niin että heinikko pölisi niin vasta tajuaa ton nelarin väännön

JupeR

Ei sitä tiä :roll:  :)
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Mika R


tapsa92

Hienolta näyttää, vaikka kori on kärsinyt 8) Toimii varmaan hyvin, eikä sammu itestään koskaan toi kone, paitsi jos polttoaine lopussa :)
- Tapsa

.21

On varmasti hyvät väännöt ja äänet, mielellään näkisin jossain vaiheessa ihan livenäkin.

Mika R

kyllä varmaan näet, eihän tuo nyt mikään "ihme" sinänsä ole mutta hauska nähdä onko siitä radalla mihinkään.. ensi tuntumalta voisin väittää että on

kori nyt on mitä on, mutta onpahan jotain autoa muistuttavaa päällä

Mika R

Aijoo, piti vielä sanoa että auton palauttaminen 2T kisakuntoon vie vartin, sivusuojien, radiotrayn, perien ja keskidiffin siirto takas modaamattomalle alustalle sekä kaasun linkin vaihto ja kiinnitys pataan. Ehjä kori päälle ja menoks. Eli ei vie kauaa.

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Toimii varmaan hyvin, eikä sammu itestään koskaan toi kone, paitsi jos polttoaine lopussa :)

Just näin. Tai kyllä tämäkin sammuu jos ei ole optimisäädöissä (liian laihalla). Mutta säätö on helppoa, pikkasen ruuvaria pyöräyttää sään lämpötilan mukaan.

2-neulainen kaasari vois kyllä olla hankintalistalla vaikka kyllä tuokin toimii ihan hyvin

mikko93

Onko kellään infernossa kahta vaihetta?
Onko yleensäkkää mahdollista laittaa? Toisaalta crossareissa ei ehkä oo muutako haittaa, mutta ihan vaa kokeilu mielessä ;)

Mika R

Inferno GT:ssä on vaihde joten vastaus lienee kyllä. Krossi käytössä 1-vaihde on kyllä aivan riittävä..ja vaihde ei siedä likaa kovin hyvin

Pinkki

Mika. Voisit ottaa jotain videota tosta nelarimeiningistä,et pääsis vähän fiilistelee.
Diipa daapa

Mika R

Tässä tulee. Sekä kuvaaja että kuski hieman köhöm..


Startti http://www.snrt.net/4s.mov

Ajoa http://www.snrt.net/4s1.mov

Tossa muuten pakokäyrä irtoaa hieman moottorin liitoksesta joten teho ei ole ihan 100%... täytyy kehittää siihen jotain ettei tärinä tuota ongelmia..

Catiska

Hienohan tuo on kuin sika pienenä :mrgreen:  Minulla on pientä tuskaa tuon oman moottorini kanssa. Kansi ja männänrengas meni vaihtoon ja nyt laukesi yksisuuntalaakeri.

Noita nelareita voisi Suomeen ilmaantua lisääkin, niissä on luonnossa niin maukkaat äänet. Viedäänkö Mika keväällä Model Expoon omat nelarit vaikka oven pöngäksi?
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Mika R

Tottaka viedään! Tosin siihen on vielä aika monta yötä haha ..

Onko sulla vetari siinä? Itse käynnistän boxilla mutta monsussa se ei taida olla mahdollista..

Saisi kyllä, mahtavia pelejä  :lol:

.21

Oli ihan hyvän näköistä menoa videolla, jopa yllätyin. Muutaman vuoden päästä oma sarja nelareille. 8)

Mika R

Tuskin tulee omaa sarjaa joka on kyllä omalla tavallaan sääli, saisi olla avoin luokka kaikenkokoisille ja -tapaisille!

Käytiin Lavangossa testaa ja sulavastihan tuo mennä piereskeli 4-T krossiprätkän tyyliin.. :D

18T kello jaksoi hyvin vääntää pomput ja hyppyrit, neloshyndätkin hyppäs suht vaivatta. Veikkaan että painopiste on hieman matalampana, sen verran sulavat liikkeet. 17T kelloa kokeilen kuitenkin seuraavaksi miltä se tuntuu. Pääsuoralla täysi vauhti nimittäin tuli vasta lopussa joten voisi olla aavituksen lyhyempi välitys.

Tankki kesti 12-13 minuuttia (!) Se on joissakin tapauksissa melkein tupla-aika 2-T:iin nähden. Yhtään kaatoa ei tuona aikana tullut Lavangon hieman kuoppaisella radalla, eikä siinä välttämättä menty yhtään sen hiljempaa. Se kertoo siitä kuinka helppo tuota nelaria on ajaa, auto on todella pehmeä käsiteltävä.

Mika R

Muutama kuva ajon jälkeen tänään

Pakoputken liitos näyttää löystyneen ajossa